Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 14:59
Onderwerp: Heiliging
|
|
|
PETRA373 schreef: | ja shanita dat ook denk ik.... en dan je intentiteit... misschien doe je het eerste automatisch als je een kind van god bent geworden, heilig.... |
Ja, idd automatisch, dingen die ik heel voor de hand liggend zou kunnen vinden om te doen, doe ik niet, gewoon omdat het en een grens is die ik niet overga, en het idd na een tijd, niet eens meer in me opkomt.
Dus ik doe wel waar ik zin in heb, natuurlijk, maar ja wel binnen duidelijke grenzen kan ik dat doen, voor mezelf dan.
En ja, die grenzen zullen voor iedereen anders zijn, omdat iedereen nu eenmaal anders is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 14:38
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
Ik kan gewoon op CM op Iphone vriend, ja, misschien scheelt het ook dat ik met beide handen typ, dus ik heb de Iphone in beide handen en kan zo makkelijk typen en zo meer.
Ze zijn erg leuk!!!
Voor als je geld over hebt :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 14:00
|
|
|
JOL252 schreef: | Anders doe je het allebei. Hardstikke hip. |
Ja, Jol dat is een goed idee, daar was ik zelfs niet opgekomen nog, dus kan je nagaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 12:44
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Opgestaan, na echt zo lang mogelijk te hebben geslapen tot ik echt niet meer kon slapen.
Balkondeur helemaal open gedaan.
Koffie gezet.
Medicijnen ingenomen, althans een deel.
En ja, ik kan weg, de natuur in met iemand maar ik doe dat niet.
Ik ga het zo druk hebben, moet morgen ook al om 7 uur opstaan.
Dus ja, ik hou rust zeg maar, en als ik de afwasgeest over me krijg, ga ik afwassen, en/of een opruimgeest, oid.
Zo niet, dan niet.
Ach, ik had eigenlijk gisteren gewoon af moeten spreken, ja, maar ja, toch niet gedaan, want ja de ene ligt een andere niet waar ik ook mee omga, en ja, dan moet ik weer uitleggen dit en dat.
Maar ja, achteraf had ik dat gewoon uit kunnen leggen, en ja, niets aan de hand, of gewoon niets zeggen , had ook gekund, maar ja deze wijsheid heb ik net pas verkregen, en ja, nu is het voor mij al een beetje laat, en ja, 's avonds wil ik niet afspreken met sommigen, dus ja, anders had het nog wel gekund.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 12:31
Onderwerp: Heiliging
|
|
|
Heilig zijn is dat ik/je er niet meer op los leeft zoals vroeger voor ik geloofde, en niet meer alles doe waar ik zin in heb.
Ik bedoel, sommige dingen kúnnen dan, mi, gewoon niet meer.
Omdat die dan niet te verenigen zijn met het christen zijn, dus ik wil die dingen ook niet meer, want ik ben hervormt door vernieuwing denken,(waar stond dát nou ook alweer?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 12:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | blauw elastiekjes voor in me haar met blauwe nagellak bijpassend en roze elatiekjes met natuurlijk roze nagellak. ha ha echt te gekke kleur... soms zijn kleine dingen heel leuk
het probleem van de dag is, eh zou ik nou de blauwe of de roze???? ha ha |
Ja, nageltjes lakken deed ik ook een tijdje....ja best veel werk, moet heel precies, maar wel heel leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 12:08
|
|
|
JOL252 schreef: | Een elektrische pomp hiehaaa
en, wat bij een campingzaak zomaar drie keer zo duur is, is bij de Action een elektriciteitskabel voor buiten. |
Ja. Action heeft goedkope dingen, maar ja dat geldt niet voor alles...want ze hebben dus niet alles bedoel ik maar ja wat ze hebben is wel goedkoop, en ja bij mij zitten ze niet op de hoek, ik moet er zeg maar wel even voor omfietsen, dus ja, kom er minder vaak.
Maar ja, tis wel leuk daar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 augustus 2013, 11:46
|
|
|
HARALD940 schreef: | Die vind ik ook het lekkerst
Ik heb er nog een over, en die zal na vandaag wel niet meer over zijn.....
Nou, niet echt voor het laatst gekocht (alweer 1,5 week geleden) maar wel superblij mee, nieuwe luidsprekers.
*Harald, die weer even een muziekje opzet* |
Oooooooooh, wat mooi
Ja, ik wéét ook wát voor een geluid eruit komt
Ik ben bekend met deze soort boxen, van een vriend, die is HiFi hobbyist
Leuk voor Jou!
Ik hoop alleen niet dat het plaatje te hoog is, maar ja dat merk je dan vanzelf en ach ja, dan hebben wij ze iig al gezien;)
Quote: | *Harald, die weer even een muziekje opzet* |
lol
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 4 augustus 2013, 12:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 20:38
|
|
|
He-le-maal niets...
Ja, geïnternet, boodschappen gedaan, en geslapen....planten water, gegeten, nagedacht(ook héél belangrijk), en verder niets.
Nou kán ik eventueel afspreken morgen, maar ja, even nog een rustdag, met wat kleine dingen is ook wel fijn, zeker omdat ik de hele week al de hele dag bezig en weg ben.
Ik zie nog wel, morgenmiddag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 20:29
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Nee maat is goed maar ze hadden nog meer leuke kleuren maar niet in mijn maat meer |
Ja, dát risico loop je dan idd...maar ja, maat is ook belangrijk..
Je kan d'r ook een vestje op dragen toch, op shirts, dat doe ik vaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 20:21
|
|
|
JANS221 schreef: | Een Iphone..... leuk speeltje.....ben ik wel even zoet mee. Is wel wat anders dan een Nokiaatje.....
(Heb wel mijn leesbril nodig....) |
Oooooh, wat leuk, ja dan kan je ook internetten enzo he, op je telefoon
Ja, ik begin er nog even niet aan, maar kan me wel voorstellen dat dat wel erg leuk is
Ja, ik heb er wel een, maar ja een oudere...en ik internet er niet mee...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 20:11
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
Heb het al gewijzigd.
Ik refereerde aan deze forumregel: Als je wilt reageren op iemand, haal dan zoveel mogelijk tekst uit het oorspronkelijke bericht weg. Eén of meerdere quotes is geen probleem, maar neem niet de volledige tekst over.
Quote: | En Quote Thomas: Uit Trouw: Antroposofen zijn eensgezinder in hun afwijzing van inentingen dan reformatorische christenen. Maar de Steiner-aanhangers zijn minder radicaal. Zij maken onderscheid tussen 'gevaarlijke ziekten', zoals kinkhoest en polio, en 'minder gevaarlijke ziekten', zoals mazelen. Tegen ernstige ziekten laten antroposofen zich doorgaans wel vaccineren. |
Ja, dat is wel een verstandig vind ik, ja, alleen tegen ernstige ziekten, en niet tegen mazelen oid.
Ja, het niet inentten tegen Polio, veel ouders durfden niet, en waren zo bang als er een polio uitbraak was, weet ik nog wel.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 19:38
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | zegen: dat ik supergave shirts heb gekocht
vervelend ze hadden er niet meer in mijn maat |
Ja, dat ken ik....pas je ze nog wel zeker, maar ze hadden iets groter/kleiner gekund?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 19:36
|
|
|
Zegen: ben flink geminderd met de opiaten.
Vervelend: Ben zoo nuchter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 19:35
Onderwerp: Humor mag best van God
|
|
|
Quote: | Boos stopte hij zijn visitekaartje in de brievenbus, maar pas nadat hij met zijn laatste restje humor daarop had geschreven “Openbaring 3:20”. (“Zie, ik sta aan de deur en ik klop; indien iemand naar mijn stem hoort en de deur opent, ik zal bij hem binnenkomen”) Toen de dominee de daaropvolgende zondag na de kerkdienst zijn gemeenteleden één voor één de hand schudde, kwam ook de dame in kwestie langs. Zij drukte hem haar visitekaartje in de hand waarop, naast haar naam, stond “Genesis 3:10”. Thuis gekomen zocht de predikant de tekst onmiddellijk op en hij kreeg er een rood hoofd van. (“Toen ik uw geluid in de hof hoorde, werd ik bevreesd, want ik was naakt, daarom verborg ik mij”.)
Thomas. |
Geinig !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 19:32
|
|
|
Thomas: Quote: | Stuk uit Trouw: Het vooroordeel kan de wereld uit: reformatorische christenen vormen niet één massief blok tegen kindervaccinatie. Veel eensgezinder daarin zijn de antroposofen. |
Idd. Blij dat dát vooroordeel de wereld uit kan!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 19:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik bedoelde met "waarom nog geen kamervragen gesteld" niet de discussie rond de vaccinatie maar over wat er gesuggereerd wordt over virussen etc. de lucht in blazen die vervolgens jaren ergens in de grond kunnen rusten voordat ze weer getriggerd worden tot activiteit. |
Ja, dat lijkt sience fiction, maar als je de link goed doorleest, ja, en ook linken in de linken en daar weer linken van, ja, dan zal je zien dat dat echt wel mogelijk is tegenwoordig. Maar ja, dat is én mijn mening en off topic, zie ik ineens
Maar ja, ik had toen deze discussie liep het dringende advies gehad, om in te binden, dus ik hou het hierbij.
Kwam ook bij, dat ik het natuurlijk goed bedoel, net als iedereen natuurlijk hier, alleen ja andere meningen soms.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 19:02
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | vandaag 3 t shirts met korte mouw en 1 met lange mouw gekocht voor 4 euro
dat noem ik nog eens een koopje
natas die door het dolle heen is |
Ja, je hebt zo van die dagen he met mazzeltjes !
Ik heb 2 treggings gekocht= combinatie legging/broek.
Ja, ook heerlijk afgeprijst
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 16:02
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
THOMAS968 schreef:
Quote: | Geslacht, lengte, leeftijd en gewicht inbrengen en je krijgt je BMI en een omschrijving van hoe je er voor staat:
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx
Een gezonde waarde is onder de 25. Boven de 30 ben je echt te zwaar. tussen de 25 en 30 is wat afvallen wenselijk. Overigens moet je bij 25 of 26 nou ook weer niet meteen in de stress schieten. Als wat groffe maat geldt dat bij elke kilo die je afvalt, je BMI met ongeveer 0,3 punt daalt.
Thomas, BMI -1,5. |
Mijn BMI is in 5 dagen gedaald van 27,3 naar 26,6
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 15:25
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Gepubliceerd op 22 jul 2013
(Blauw is de vertaling en het groene gedeelte een toelichting van mezelf voor de zekerheid en duidelijkheid.)
Paul Joseph Watson talks to We Are Change's Luke Rudkowski Paul Joseph Watson praat met "We Are Change's Luke Rudkowski"= "wij veranderen dingen", van Luke Rudkowski". about how the elite pedophile scandal in Holland is being blown wide open. Over hoe het elite pedofilie schandaal in Nederland wijd open wordt gebroken. Rudkowski conducted a shocking interview with one of the victims of the scandal, who says he was sexually abused by politicians and other prominent elitists. Rudkowski verteld in deze film dat hij een schokkend interview heeft gehad met een van de slachtoffers, die zei dat hij seksueel was misbruikt door mensen die voor de staat werken zoals topambtenaren en andere belangrijke invloedrijke personen.
(Dus dat schokkende interview is niet te zien in deze film, maar wel een gesprek met degene die dat interview heeft afgenomen, en dat interview is derhalve te vinden in een andere film)
http://infowars.com - http://wearechange.org
RELATED - Dutch pedophile exposer to stand trial, high-ranking pedophile still walking free - http://worldmathaba.net/items/2083-dutch- pedophile- exposer- to- stand- trial- high-ranking- pedophile- still- walking- free
GERELATEERD - Nederlandse ontmaskerde pedofiel moet terecht staan, hoge-hoog geplaatste pedofiele top ambtenaar wandelt nog steeds vrij rond-http://worldmathaba.net/items/2083-dutch- pedophile- exposer- to- stand- trial- high-ranking- pedophile- still- walking- free -Nederlandse-pedofiel-die ontmaskerd is-moet-terecht-staan-hoog-geplaatste-pedofiel-nog steeds-wandelt-vrij rond
Categorie
Nieuws & politiek
http://youtu.be/wtDt_GREErM
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 4 augustus 2013, 16:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 13:37
Onderwerp: Humor
|
|
|
Komen een paar christenen bij de Hemelpoort. Evangelischen en PKNers.
Zij krijgen een rondleiding van Petrus; zo van hier is dit, daar is dat, daar zijn die, en daar die, en Ja; 'Nu moeten wij héél stil zijn, want dáár zitten de Gereformeerden, en die denken dat zij hier de enigen zijn'.
lol
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 13:33
Onderwerp: Humor
|
|
|
HAHA, Grappig!
Ik wist niet dat hij zo grappig was!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:16
|
|
|
HANNS104 schreef: | Lekker langer gelegen, was koeler huis, nu draait de was en hang ze zo op .......verder beetje rommelen in het huis en straks gezellig naar moeders, heerlijk eten bij haar ...........ff boodschapjes doen en natuurlijk een bloemetje voor haar maar zeer zeker ook voor mezelf .....prettig weekend allemaal |
Hai Hans,
Ja, heerlijk he, nu, dingen doen met dit heerlijke mooie zomerse weer! Prettig weekend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 12:12
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JANE410 schreef: | Na nog een bakkie troost, toch maar eens gaan afstoffen, boodschappen doen. Vanmiddag planten watergeven bij vriendin die op vakantie is.
Verder lezen en genieten van het koelere weer. Geen TV kijken, 4dagen lang, want de decoder moet vervangen worden, heb dat kastje net 3 maanden
Fijne dag allemaal |
Ja, het is vandaag lekker 23 graden, ja heerlijk weer om lekker met de deuren open, iets, het een en ander, in je huisje te doen
En geen TV? Ik heb er wel een, en ik kijk werkelijk nooit TV als ik alleen ben in me huis, heb hem eigenlijk alleen voor visite.
Ik lees veel liever, of ik luister muziek...
Mijn kastje moest ook vervangen worden een keer, ja hij deed het ook niet meer, ja, kan. Wel goede service had ik toen, jaartje geleden ofzo, ja ze komen dan een nieuwe brengen en halen de oude op. Maar ja, als je gewent bent om bepaalde programma's te bekijken is het wel vervelend
Fijne Dag ook!, B edankt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 3 augustus 2013, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 11:54
|
|
|
JANE410 schreef: | Naar de hei geweest, wat is het er toch mooi en heerlijk rustig vandaag. Heerlijk bij de schaapskooi gezeten, genoten van het uitzicht en van het warme weer. Maar onder de bomen is het goed toeven
Daarna nog een kopje koffie bij het natuurcentrum, ook een fijne plek zo midden in de bossen
Snap wel dat daar de BBQ/Picnick steeds wordt gehouden |
Ja, Jane, jij woont daar vlakbij, zie ik op jou profiel!
Dan kan je ook komen met de BBQ/PN! Dat zou ik wel leuk vinden, kunnen we kennis maken, en wat lopen en wat praten en zo meer!
Ooooh, dus jij kan steeds heerlijk naar dat plekje toe , lekker een bakkie koffie doen in de schaduw Ja, dat zou mij ook wel wat lijken hoor, dat zou ik ook heerlijk vinden als ik daar vlakbij zou wonen!
Gelijk heb je! Het is daar zó ontzettend mooi, dat je het daar zelfs alleen heerlijk naar je zin kan hebben, lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|