ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

YELNIN491 schreef:
Band verwisselen, Krik onder de auto, hoe krijg je het voor elkaar.
Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen en dan helemaal nog met een kleintje in de auto.
Ik neem mijn (denkbeeldige) petje voor je af. Je bent Superwomen!!!
Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor
Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen.
Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:27

MARY052 schreef:
Balen Annette, hoe heb je het uiteindelijk opgelost??

Mary

Mn man gebeld: HELP!!
Ben door een personeelslid opgehaald en die heeft geregeld dat mn band weer gemaakt werd. En zo kwam ik erachter dat ik runflat banden schijn te hebben dus als ik de spijker eruit getrokken had, had ik met 80 km per uur door kunnen rijden (dus ook naar de bandenboer die een km verderop zat en wat ik totaal vergeten was Geschokte, onthutste smiley )

Dusse: sorry schat, ik had last een blonde bui Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:54

Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos Woedende smiley

En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:39
BerichtOnderwerp: jammer

CHATULIEM619 schreef:
Kijk de meeste mensen hebben een slecht huwelijk achter de rug. Moeten ze dan ook maar keuzes maken die bij voorbaat kansloos zijn om stand te kunnen houden= Selectie vooraf houdt gewoon in, dat je voorzichtiger bent geworden. Je houding doet me denken aan het liedje ± Al You Need is Love....en dat vind ik gevaarlijk naief...

Met jouw houding is dat inderdaad kansloos, omdat je bij voorbaat overtuigd bent dat het niet kan, Maar waar baseer je dat op?
Dat het een ander wel of niet lukt zegt totaal niets over over mijn eigen slagingskansen.

Ik heb een heel slecht huwelijk gehad, ik heb ook echt wel een periode het vertrouwen in alle mannen verloren. Maar de enige kans om daar vanaf te komen is iemand de kans geven het tegendeel te bewijzen.
En dat heeft tijd nodig en is best eng, want je loopt de kans weer gekwetst te worden.
Maar door altijd maar op safe te spelen wordt je echt geen gelukkiger mens.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:15

CHATULIEM619 schreef:
Ach MaEria, het is maar net alsof je daar je norm stelt. In de meeste gevallen lopen die relaties kapot omdat ze van tevoren hun verstand niet gebruikt hebben.
Wat mij irriteert, is dat men stelt, dat als je eenmaal overvallen wordt door liefde/verliefdheid, dat er dan weinig aan te doen is. De praktijk is anders, je kunt je verliefdheid ook sturen en negeren. En dat moet je soms als je verliefdheid niet wederkerig is. Ik geloof niet in dat overvallen worden door liefde, dat je er helemaal niks aan kunt doen. Een stapje verder is dan: ik kon mn begeerte ook niet weerstaan....

Natuurlijk kun je het negeren, maar waar is dat voor nodig als het wederzijds is?
Waarom moet je alles plannen voordat je verliefd wordt? Je weet pas of het lukt als je het geprobeert hebt.
Mensen die nooit falen, proberen ook niets!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:17

MARIA576 schreef:
Susannah, ik hóór wat je zegt en het is ook volkomen begrijpelijk dat afstand een probleem kan zijn. Ik begrijp eigenlijk ál die keuzes en afwegingen heel goed....alleen...heel af en toe bekruipt me het gevoel dat het voor sommigen 'alleen maar' een optelsom van feiten is, en dan vraag ik me weleens af of het idd zó simpel is? Misschien ben ik een onverbetelijke romanticus, dat kan, maar ik sta hier gewoon heel anders in. Afstand vind ik dus geen probleem, evenals leeftijd of uiterlijk...
En stel nu, stel nu eens? Dat een man of vrouw op álle punten 'scoort': de afstand is goed, leeftijd en looks zijn o.k...en ga zo maar door...IS het dan ook per definitie goed? Dat heb ik willen zeggen in mijn vorige bijdragen. De Liefde gaat soms andere wegen met ons, dan wij van te voren bedacht of gewild hebben....en eigenlijk vind ik dat helemaal prima. (maar als het wél volgens de wensen van iemand gaat..dan is dat toch helemaal geweldig?)

Misschien is dat wel het grote gevaar van het 'zoeken' op een datingsite.
Het aanbod is zo groot, dat je wel moet gaan selecteren. Dus dan maar iemand in de buurt zoeken, of iemand in een bepaalde leeftijdscategorie of van de juiste kerk.

Ik was een jonge moeder met 2 hele jonge kindjes. Ik had mn handen vol aan mn eigen leventje en had op dat moment echt geen behoefte aan een relatie. En al helemaal niet met iemand die 13 jaar ouder was dan ik en in Duitsland woonde, 150 km bij me vandaan.met een heel ander leven dan ik had. En een kinderwens had ik ook absoluut niet meer.

Maar ik kwam hem tegen en ging van hem houden. En dan zijn als die dingen te overkomen. En kijk nu eens....
Ik ben met mn kinderen naar Duitsland geemigreerd, we hebben het hier allemaal enorm naar ons zin. Toen de liefde groeide kwam ook het verlangen naar een kindje.
En dat leeftijdsverschil levert hooguit af en toe wat grappige vergelijkingen op(toen hij zn rijbewijs haalde leerde ik net zonder zijwieltjes fietsen) en er is nog maar 1x gevraagt of dat ik met mn vader op vakantie was Clown smiley

Dus pas op met dat eisenpaket, voor je het weet loop je de liefde van je leven voorbij!

En nog een mooi voorbeeld over die afstand: pieters nicht leerde hier op cm een nederlandse boer die in Canada woonde kennen. Dan heb je het niet over 4 uur met de trein maar over 8 uur met het vliegtuig. Twee jaar geleden zijn ze getrouwd en is zij naar Canada verhuist en inmiddels loopt er een cm-peutertje rond op de boerderij.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:42
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

MARISKA601 schreef:
Ik wist niet dat mannen konden bevallen....

tegen de tijd dat dat kan, wil ik nog 5 kinderen Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 21:44

GRACE585 schreef:
mijn slechtste moment is dat me lichaam gaat weigeren door oververmoeidheid en stress terwijl er nog zoveel te doen is. Zieke smiley
ben total loss Huilende smiley, smiley in tranen

Leuk he, verhuizen Zieke smiley

Ik begon vandaag met de eerste dozen inpakken. heb ik net heel de boel overhoop gehaald, begeeft mn wasmachine het. Tot 3x toe de boel blank.Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 20:26
BerichtOnderwerp: Frusty

LEANNE226 schreef:
Ik heb een tijdje van buitenaf het forum gevolgd omdat ik twijfelde of ik wilde betalen om hier weer te zijn maar het kleuterniveau heeft mij doen wachten op andere tijden........ik hou van een geintje maar er zat zelfs geen humor meer in.........
En nu wat meer diepgang he,ik heb al betaald nl.! Knipoog smiley

Jij trapte ook in de 2 maanden voor 12.50 aanbieding?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 19:23
BerichtOnderwerp: Lied van de week

ANGELIQUE327 schreef:
You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong when I am on Your shoulder
You raise me up to more than I can be

(Martin Mans formation, Waddinxveen twee weken geleden)
Ook uitgevoerd door Josh Groban

en Il Divo, die vind ik persoonlijk nog mooier Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 19:17
BerichtOnderwerp: BZV Topic

GRACE585 schreef:
cross laat ik het toch eens helemaal met je eens zijn Coole smiley met zonnebril
geef mij ook maar NCIS en die bvz interesseert me ook echt niks vind het maar een show waar men met emotiers speeld pppppffffffffffffffff
wat een soap Gefrustreerde smiley Zieke smiley Kotsende smiley

Wij zeggen meestal: t is net cm Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 18:31
BerichtOnderwerp: foto's cm

MARYLIEN613 schreef:
persoonlijk laat ik mijn foto niet graag op internet achter,
ben nogal ouderwets op dat punt,

als antwoord op iemand van CM zijn mail :
neen het zijn geen bloemen van een of mijn begraving,
het is een bloemstukje dat ik zelf gemaakt had
en of jij het nou mooi vindt of niet, ik wel!

euh...ik heb het me ook afgevraagd toen ik die foto voor het eerst zag Verlegen lachende smiley
Wat niet wil zeggen dat het bloemstuk dus niet mooi is, in tegendeel!
Een grafbloemstuk kan ook schitterend zijn! Dus die opmerking moet je gewoon positief bekijken joh, je eigen gemaakte bloemstuk kan door voor een profesioneel!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 15:37
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

HAAS141 schreef:
een big smile van daan toen hij vanochtend wakker werd Verliefde smiley

en dat hij na de fles van 22 uur sliep tot 7:45 Lachende smiley

En hoe hard schrok je toen je wakker werd en hij nog niet om een fles gevraagd had? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 15:14
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

DANIEL777 schreef:
De doop is idd een teken dat je voorgoed bij God wil horen.
Maar soms hoor ik mensen zeggen dat ze als baby zijn gedoopt.
Dan vraag ik me wel eens af een baby heeft toch op die leeftijd geen notie van enig zonde(besef).
Dus ik kan soms niet helemaal volgen waarom een je een baby doopt ipv van opdraagt.

Als je alle topics die hierover al bestaan op cm eens overnieuw leest zal je lezen dat iemand die voor de kinderdoop kiest, de doop anders benadert dat iemand die voor de volwassendoop kiest.

@ Silver, jammer dat je in je openingstopic meteen de toon zet door het in zo'n zwembad te noemen.Ook al denk je misschien anders, zorg dat je altijd met respect over iets wat zo belangrijk voor iemand is spreekt.

Mijn 3 kinderen worden over enige weken gedoopt, voor mij (ons) een belangrijke gebeurtenis, net zoals voor een ander de volwassendoop en opdragen is.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:32
BerichtOnderwerp: CM-record

MARYLIEN613 schreef:
wie is er van den beginne op CM en wie heeft er blijvende vriendschappen aan over gehouden?
meer dan vriendschap mag natuurlijk ook!

ik ben er niet vanaf het begin, maar inmiddels wel drie en half jaar.
Ik heb er mn echtgenoot en 2 goede vriendinnen aan overgehouden, die ook onze getuiges waren op ons huwelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 13:57

LEANNE226 schreef:
Erg he dames...........en het waren ook nog gospels,hij zei:je riep elke keer Jezus!
Wat moet die jongen wel niet van me denken Verlegen lachende smiley

haha, dat hebben we hier een keer gehad met bijbel lezen....foutje met klemtoon leggen.

Tegenwoordig leest mijn dochter na het eten voor uit de kinderbijbel, maar voor ze kon lezen deed Pieter dat altijd, maar die kan zich nogal inleven in een verhaal.
Het verhaal was Jezus in de tempel. Er stond: Maria zei: Jezus, je hebt ons laten schrikken. En Pieter net ff te fanatiek: Maria zei: Jezus!!!..je hebt ons laten schrikken. Het klonk meer als een krachtterm dan als een naam.
Ik moest vreselijk lachen om hoe het er uit kwam, maar nog meer om het verschrikte gezicht van Pieter op het moment dat hij doorhad hoe het klonk. Sinds mn dochter leest lezen we dit verhaal weer gewoon mee, tot die tijd hebben we het overgeslagen om de slappe lach te voorkomen.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 27 januari 2011, 13:58
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 12:25

LEANNE226 schreef:
Ik ben in de badkamer aan het poetsen,komt mijn zoon binnen(bijna 14,dagje vrij).......Mem,ik moet even met je praten,je loopt zo te gillen.......ben je verdrietig of moet je misschien ongesteld worden? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Nee schat,ik heb mijn mp3 speler op en liep mee te zingen...... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Clown smiley

Vond ik best wel een leuk moment Knipoog smiley

Ik had dat pas in de auto, mn zoontje van 4: mama , wil je nu altublieft even niet meer met de radio meezingen, mijn oren doen er pijn van. ( ik ben me bewust van mn gebrek aan zangtalent maar dat het zo erg was wist ik niet)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:22
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

ANGELIQUE327 schreef:
een meiske van 31...vertelt hier op het forum dat ik een kleuter ben...ja...ben ook pas 19 jaar ouder he.....

gedraag je daar dan ook naar
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:57

GIBBY159 schreef:
WIJ...Annette...maken er zo een behoorlijke ZOOITJE van...WIJ....!!!

Ik lieg niet, jij wel?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:53

GIBBY159 schreef:
Susannah....een voorbeeld: Stel je eens voor...op een staande voetbal-tribune...staat het vol met mensen. De persoon die helemaal bovenaan staat...zegt het volgende tegen zijn ' beneden b uurman' die 1 trede lager staat: " He, we krijgen morgen regen en flinke onweersbuien en weing zon te zien!" De man een trede lager zegt tegen de persoon die weer een trede lager staat: " He, heb je het gehoord? We krijgen de zon te zien tijden die onweersbui en geen regen!" Vervolgens zegt die het weer tegen de man weer een trede lager: " Hey! Weet je dat we een heleboel regen krijgen met maar 1 zon te zien en geen onweer....!!!" Om een lang verhaal kort te houden, beste Susannah....hoe je het ook went of keert...verhalen doen altijd heel anders uitkomen dan het oorspronkelijke! En zo vergelijk ik dat nu dat hele gedoe rondom mijn' persoons en Angelique! Laten we nu maar eens OPHOUDEN met dit hele gedoe! CM het wordt tijd dat er maar eens schoon schip moet worden gemaakt! Desnoods met mijn vertrek dan maar!!!! Ik durf mijn fouten te erkennen en vraag hierbij ook vergeving aan ieder die zich door mijn toe doen gekwetst voelen. Zo...dit ben ik kwijt....en ik heb gezegd!
Lachende smiley

Ophouden met dit gedoe, ze schrijft zelf dat ze het expres doet om roddels over zichzelf te krijgen.....
Negatieve aandacht krijgen is ook aandacht krijgen he...doen kleuters ook
Boze smiley

Weet je wat ik jammer vind, dat Chris nog maar 4 weken weg is en je heel de site in elkaar ziet zakken. Hebben we geen redaktie meer ofzo?
En nee, die hoeft niet met bans te gaan smijten, maar dat er behoefte is aan toezicht hier lijkt me toch duidelijk bewezen.
Echt jammer, ik heb hier drie en half jaar met heel veel plezier gezeten maar ben het echt zat.
Dus om maar weer ff ontopic te gaan: een knuffel voor Chris, we missen je!!

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 26 januari 2011, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 17:19
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

WILLEMIJN232 schreef:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de film bijna mooier vond dan het boek......ook tot mijn verbazing...... Verraste, verbaasde smiley

Okee, dan ga ik hem zeker een keer kijken!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:37
BerichtOnderwerp: Levensboek

MARYLIEN613 schreef:
Ik zit met dezelfde vraag als Josina,
kan je hier iets meer over vertellen angy?
weet langs geen kanten wat een levensboek van jou moet voorstellen!

Na alles wat er nu weer gebeurt zou ik bijna zeggen: sprookjesboek Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:40

LEANNE226 schreef:
Tja...........nee laat ook maar........ik ga voortaan op de *ignore* stand,ik voel me wel degelijk bedonderd door je uitspraken Twijfelende smiley

Het ga je goed,jij en je vriend,ik hoop werkelijk dat je het geluk gevonden hebt.

Ik hoop het ook voor ze...maar wat klopt er nu wel en niet?? ben ff de draad kwijt hoor Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 13:50

Jetzt geht's loss!

!

na een dik jaar van zoeken, plannen en heel veel papierwerk is het eindelijk zo ver: vanmorgen zijn ze begonnen met het grondwerk voor ons nieuwe huis! Als alles goed gaat en het weer een beetje mee wil werken staat hier over een half jaar ons nieuwe huis!

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 26 januari 2011, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:37
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

MARIJAN072 schreef:
Afgelopen weekend heb ik de film 'Haar naam was Sarah' gezien. Wat een heftige en ingrijpende film. Het is verfilmd n.a.v. het gelijknamige boek van Tatiana de Rosnay.

'k Heb het boek nu liggen en kan niet wachten om er in te beginnen.

Het boek vond ik super, film heb ik nog niet gezien maar vind een film vaak tegenvallen als je het boek al gelezen hebt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:11
BerichtOnderwerp: Klusdag

INKA401 schreef:
sabine ... ik heb helaas op dit moment geen tijd om je te kunnen helpen... zou dat graag willen ... maar kom óp cm érs ... jullie kunnen véél meer dan jullie denken om sabine hier mee te helpen ...

owja..jou moest je heel vroeg boeken voor klussen he.......weet jij nog die schouw die jij hier 2 jaar terug hier zo netjes geplaatst hebt? Die moet van de zomer in het nieuwe huis geplaatst worden....jij snap? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:51
BerichtOnderwerp: Het ICHTUS teken...(het bekende visje die naar links zwemt)

Waar ik regelmatig over verbaas is dat mensen leuk zo'n visje op hun auto plakken, en vervolgens de idiootste verkeersovertredingen maken Geschokte, onthutste smiley

Als je met zo'n vis op je auto wilt rijden, prima hoor, maar gedraag je er dan ook naar!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:05
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?

Wij gingen voor een variant op wandelen: puppy uitlaten Verliefde smiley Verliefde smiley

(dr sprong toen enkel een vonk over tussen mij en de pup) Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 25 januari 2011, 19:07
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:30
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

PIETER649 schreef:
je hebt voor mij gelijk... ik kijk ook het eerst naar uiterlijk, sorry hoor, daarvoor heeft OnzeLieveHeer mij ogen gegeven.
zou zonde zijn om die niet te gebruiken.

enne Gert... ik heb zelf een 12,5 jaar jongere vrouw, maar ze word vanzelf ouder hoor.

Klopt...maar ze blijft 12.5 jaar jonger Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 11:43
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011

GRIFFIN748 schreef:
dit gelezen hebbend, vraag ik me af wat je tegen Saab hebt... Boze smiley

overigens: het 5-je van Annette/Pieter is loss: mot nieuwe automaatbak in, hoorde ik laatst.

5je gaat vrijdag de deur uit, en ik mag met nieuwe 1 naar huis (met electrische ramen) Knipoog smiley
( hij pikt mijn c5 in Geschokte, onthutste smiley )

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 25 januari 2011, 11:44
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 56 Volgende
Pagina 37 van 56