Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 14:35
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
[quote=FRANKT627]Een rasechte Belg die missionaris is in NL [/quote
Een rasechte belg in nederland...............................amai]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 10:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, dat kan je zeker krijgen in onze Belgische steden...Belgen zijn echt aardig voor de hulpbehoevende medemens... |
Ben jij dan een Belg.....................?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 december 2012, 22:20
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ok, ik geef het toe, ik ben de enige leuke man op cm. Zo, zijn we daar ook uit. |
Ja wat wil jij ook..jong broekkie en mooi........................... Of jij de leukste bent................een twijfel geval
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 12 december 2012, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 december 2012, 20:38
|
|
|
Leuke middag, met een hele stel stel kerststukjes maken.............en vriendin verkocht een kerst dorpje .................ja ik ging overslag en nu uitzoeken waar zal ik het eens neer zetten....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 december 2012, 22:09
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
INGE721 schreef: | Voor het eerst van mijn leven in een spiksplinternieuwe auto gereden.... Hij bliept als je te hard rijdt, hij bliept als er een camera aankomt, hij bliept als je ergens te dicht op zit. In zijn achteruit heeft hij een camera zodat je achter je kan kijken.... Zonder er erg in te hebben rijd je 140 (je krijgt er erg in door de bliepjes) Je kunt praten met elkaar....er zit een böse muzieksysteem in dus je kunt genieten van de muziek... Hij herkend je als je aan komt lopen, doet keurig de deuren achter je op slot en de lichten uit.... Alleen jammer dat lief hem altijd mee moet naar zijn werk.
Errug he? Heb ik 12 jaar alles op het fietsje gedaan of in stokoude autootjes gereden en nu helemaal verliefd op de megane |
DAn is jouw mooie auto beter opgevoed dan de mijne.............die houdt de deur dicht als ik aan komt lopen Veel plezier ermee.....................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 00:54
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Mannen............ onbegrijpelijke wezens af en toe. |
Gewoon niet gaan begrijpen..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 december 2012, 00:52
|
|
|
Zo vandaag was een gesjouw met tafels, vriendin kocht een tafel, dus haar tafel de poten er af geschroefd! En naar mij gebracht, mooie grenen tafel pas goed bij mij! Alleen mijn tafel moest eerst eruit, dus weer eerst de poten! En die van haar bij neer gezet en ja eerst de poten eraan!
En het staat mooi en ik ben er blij ermee! En zij ook, met haar nieuwe tafel! Echt zo klungel dagje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 december 2012, 22:40
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kreeg net mijn eerste huiswerk opdracht terug tot mijn verbazing beloond met het cijfer 10!! NAh lekkere opsteker voor de rest denk ik maar zo |
gefeliciteerd wat goed van jou.!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 21:05
|
|
|
ja wat een leuk idee zeg.....!
MARIANNE338 schreef: | Nog effies laten staan joh! Hang er maar een serie lichtjes in......gezellie |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en heggeschaar??? Een dinges heb ik nodig. Ik kan niets meer met een schaar doen. Laat staan er figuren in knippen. Trouwens, zo creatief ben ik niet. Ik kan nog niet eens een rechte lijn met meetlat trekken...Dus, je bent van harte welkom. Doe maar alsof het een nepheg is... |
Dinges......???? kan je daar ook ermee knippen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 20:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heggeschaar voorlopig niet nodig hoor er ligt namelijk nogal veel sneeuw op de heg |
Ja dan is het helemaal niet verstandig mij erbij te laten, dan krijg je sneeuw effect...............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 01:03
Onderwerp: droom
|
|
|
Elke avond voordat ik slapen gaat, leg mijn hoofd in Uw handen Voor de rust, de dingen van de dag ik geef het aan U
Voor het slapen gaan! Mijn hoofd in Uwe handen. Ik weet, U zegen mij voor de nacht die gekomen is!
Mijn nieuwe dag breekt aan Een dag vol nieuwe belevenissen Een dag samen met U O Vader, Ik dank U voor alles
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 december 2012, 00:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb in mijn tuin ook een boom staan en die moet weg. Kan je even komen? Oja, er is ook een heg die echt een beurt nodig heeft. Ik hoop op je 'magische' krachten... |
Hallo Frank, ja je zou bijna denken, gelukkig was dat een nepperd die boom! Lijkt me niet verstandig om mij te laten doen hoor! De heg , tja gewoon knippen met de heggescheer en dan met figuurtjes erin ......dan heb je iets anders dan andere! Groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 december 2012, 20:24
|
|
|
heerlijke middag gehad met vriendinnen wezen shoppen, alleen als wij gaan shoppen dan is meestal een vrolijke boel. En ja hoor, ik was weer een benieuwd hoe de kerstboom breed was, gelukkig was het een nepperd alleen de bovenste gedeelte hield ik in mijn hand en de rest plofte zacht op de grond. ja hoor daar schiet er eentje in de lach en de andere zegt erwat op! Dus weer een vrolijke bole, voortaan handjes op rug houden....ik dan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 19:23
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Mooi geschreven, Joannie!!
(Als hier een "respect"-knop was, had ik 'em ingedrukt ) |
dankje wel steentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 december 2012, 11:18
|
|
|
Mijn droom om dicht bij jou te zijn jouw voelen jou ruiken hand in hand.................
Een droom die ooit waarheid was een waarheid nu is dit verleden........
Ik leef in het heden in nu deze tijd Ik voel me gelukkig want ik weet U bent bij mij En U geeft nieuwe leven........
U Vader U alleen God! U kent mijn droom..........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 20:07
|
|
|
heerlijk die wind.......vooral na de verhaal van Als een arend zweef je op de wind..
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 25 november 2012, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:55
|
|
|
Stil zit ik nog na te genieten over gistereravond, zo kostbaar zo samen met je kinderen uit eten geweest, voor de verjaardag van mijn dochter! Zo vrij zij met elkaar en als moeder vindt ik zelf wel moeilijk dat ze niks aan geloof doen dat is een keuze die ze zelf maken! Het zijn mijn kinderen en ik ben er blij er mee en weetje steeds kan ik voor hen bij God brengen, wat een voor recht is dit! En ik weet, God wegen zijn bijzonder! Het was een fijne avond.................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:49
|
|
|
PIETER619 schreef: | Daarnet een mooi stukje muziek op gestart, lees ik de mail even door , krijg je te zien dat mij iemand waarvoor gebed is gevraagd in onze gemeente een geslaagde beenmergtransplantatie heeft gehad, even een moment om Hem groot te maken gewoon achter de pc. |
Mooi is dit weer ........................bijzonder hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 12:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | He? Heeft die vrouwtjesvogel dat nestje eruit gegooit |
Ja erg he! De vrouwtje had zeker nog geen zin erin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:24
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
MARGREET739 schreef: | WC papier erop en dan met een warmestrijkbout eroverheen. |
Bedankt ga ik morgen uit proberen....................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:22
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat schattig!
Ja, de vogeltjes volgen hun instinct, met zo'n nestje bouwen.
Leuk dat ze samen zijn. |
Ja dat waren ze zo lief, nestje de man die zo goed bouwde zijn beste ervoor deed.....de vrouw schijnbaar niet ermee eens later, hup nestje er uit gegooit.................arme vogeltje mannetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 11:48
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
wie heeft voor mij een tip:
Ik heb een ruwe tafelblad nu is er kaarsvet erop gekomen, eraf krabben gaat niet, de meeste heb ik wel eraf gekregen maar de de rest blijft erop en kan ook niet weg krijgen ........wie weet er een oplossing ervoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 11:02
|
|
|
Gisteren: ja de vogeltjes van mij die gaan te keer in het kooi, weet je wat ik doe, ik doe een klein handje zachte touw er in , wat veren , kleine touwtjes, wat zal er dan gebeuren? Nou de man werd opeens ijverig die was opeens met de draadjes bezig en nesje bouwen in zo platic nestje die ik al had erin gezet, voor de gein! De vrouw keek toe en op zijn tijd mocht zij erin zitten en dan zaten ze samen er in te kwebbelen ( de vrouw zal wel gezegd hebben zeg man er bekeert nog van alles aan )
NU vandaag alles is weg uit het kooitje en ja een echte nest is ervan gemaakt! En wie zit dat prinsheerlijk in de nest .....ja de vrouwtje en de man doet om haar heen nog bouwen met de restjes die nog wat ligt.......!
Ik geniet ervan het is lente in mijn huisje en buiten is de herfst.......rare combinatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 10:50
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Inge gefeliciteerd dat jij een halve oma wordt........!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 november 2012, 10:36
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
Moeilijk hoor.........Dit is mijn eigen gevoel van deze verhaal
mijn eerste huwelijk daar zijn wij uit elkaar gegaan, vond ik al heftig! Het is wel een keuze die je dan maakt en voordat het echt gebeurt ja dat is dan maanden later! Ik vondt dat heftig er moet zoveel keuze's gemaakt worden en vooral ook als er kinderen er bij zijn! En er zit een boosheid in je, die je zelf soms niet kent!
Mijn 2 de huwelijk, ik vondt het erg moeilijk om weer in een relatie te gaan, te veel lithekens van over gehouden! Deze man was heel goed voor mij er was respect, vertrouwen ,elkaar liefhebben en vooral jezelf blijven! Ik ben blij dat ik dit heb mogen ervaren met hem! HIj is overleden, we waren net 11 maanden getrouwd, Dit is geen keuze die je maakt, het gebeurt gewoon! De verdriet is totaal anders ik kan het niet vergelijken het voelt anders! Wij hadden niet perfect, verschillende gedachten, maar we hielden wel van elkaar en voordat we gingen slapen was het uit gepraat! Dit was een fijne relatie, nu is het net of er een lichaamdeel is afgerukt en ik moet er leren ermee omgaan zonder hem! Nou ik kan je zeggen , verdraaid moeilijk, het gaat mij nu een stuk beter af de scherpe randen zijn weg, en ik mis hem echt,, alleen hij is niet meer hier! Ik merk door het geloven in God / gebed dat mij het ook beter af gaat, niet gezegd dat het moelijk blijft, maar ik heb er wel vrede erin en vooral ook de rust! Perfecte relatie bestaat niet, je zal altijd in een relatie moeten blijven eraan werken, de vruchten daarvan zijn zoet!
Dit is mijn ervaring en dit had ik echt niet willen missen, jammer dat het zo kort duurde, aan de andere kant denk ik die man van mij die heeft geluk die is mooi al daar in de hemel!
Ik voel me gelukkig en ik geniet en gaat gewoon de goed kant weer op en wie weet ooit........................nu leef ik met de dag! En elke dag is een zegen! groetjes Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 18:30
Onderwerp: Ik heb je nog...
|
|
|
JOL252 schreef: | Je wordt opeens zo oud. Een klein weifelend dametje niet meer bevattend wat de wereld bevat. Je voelt je meer en meer verloren en het lijkt of je verdrinkt in alles wat je nog probeert te begrijpen. Je probeert je staande te houden alles vast te houden maar je struikelt over de jou inhalende tijd.
Ik heb je nog. Heel mooi.........................! Ik hou je vast en ik ben nu degene die jou meeneemt aan je hand tot ..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 18:16
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
oei..........................................telt wit haar ook mee en kort?
|
|
Naar boven |
|
|