Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 07:10
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik weet best wat een tosti-ijzer is. Ik heb vandaag nog 2 tostis gegeten...en ik werd er niet bruin door...en nu tik ik echt niet meer tegen jullie...voila... |
Lekker he zo'n grote tosti , je zult er nu nog wel vol van zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 20:05
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Even ter uwer info meneer deze dame doet geen tukkies meer smiddags |
Ook geen schoonheidsslaapjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:19
Onderwerp: Een bijzonder Koninginnedag 2013
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik vind het godslastering om God de schuld te geven dat HIJ deze ontrouwe, hoererende, machtsmisbruikende en stelende familie hier in Nederland aan de macht heeft gezet. Geef de "eer" dan aan de koninkrijken Engeland en Pruisen die na de nederlaag van Napoleon van de aloude Bataafse Republiek van Nederland een monarchie wilden maken. Lekker democratisch he???? En dat terwijl de nederlandse bevolking in 1795 die oranjefamilie nou net eruit gezet had
Het zuurste van de monarchie in Nederland is nog wel dat Lodewijk Napoleon, de eerste koning van Nederland, de populairste en meest betrokken koning van Nederland ooit was! Oftewel onvergelijkbaar met de eigenaren van de NCF ( Nederlandsche COCAINE Fabriek) De grootste drugshandelaar van de wereld en eigendom van.... juist !! (als je me niet geloofd, check dan Wikipedia maar... ) |
ach geef aan de keizer wat des keizers is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, een goed idee...of ik verstop hem... |
Floshke kan er wel bovenop gaan zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:08
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Haar interne klokt wekt haar zelfs midden in de nacht. Dan belt zij mij op om te vragen of ik ook wakker ben ...ja dus door die herrie van de gsm...hoog tijd dus voor een nieuwe interne klok voor Jol...ik zal marktplaats eens bezoeken... |
Gewoon de GSM op stil zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 07:07
Onderwerp: (wederzijdse) afhankelijkheid
|
|
|
JOL252 schreef: | Wie zijn "ze"? |
En dan maar klagen dat 'he' niet aan 'ze' vrouw komt op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 20:33
Onderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Ik neig toch iets meer naar: het geloof is een onzekere bodem, de wetenschap is een bewijs van de dingen die men ziet. |
de wetenschap is een bewijs van de dingen die men ziet het geloof is een bewijs van de dingen die men ervaart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 20:07
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Klopt helemaal, ik geef het nog zijn oude vertrouwde naam, het jammerlijke van, wat eens nog die naam droeg, bij uw ras, een verworven recht is geworden. Maar is dat ook zo, nee, beslist niet, tussen denken en zijn, ligt een groot pad met verzonken plaveien tegels, niets is wat het lijkt, het lijkt niets. |
UW RAS?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:35
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik plaag nooit ...binnen een halfuurtje is de AH open maar dan ligt er nog niets wat ik kan testen...nog effe geduld...zaterdag stonden ze er met iets lekkers maar ik durfde niet testen omdat mijn gast dan zou kunnen denken dat ik een vreetkop ben...of nog erger: dat ik een zuunige Zeeuw was... |
nee zuunig is pas als je de gast dat ook laat eten omdat je dan geen koekjes bij de thee hoeft te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik denk dat ik het weet de zweep over ons eens zo trotse ras |
Gerrit, ik weet niet of je het door hebt, maar de enige die het over emancipatie heeft op CM ben jij. 't Wordt een keer tijd dat je afscheid neemt van je 'trauma'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:25
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6) joannie702, 49 jaar, regio 0318 petra373, 47 jaar, regio 0314, lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond Erika129, 38 jaar regio 0318 Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546 trijnie671, 51 jaar, regio 0594 esther999, 38 jaar, regio 0172 Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342 zeeland736, 56 jaar, regio 113 (overweegt te komen) kennis van hannah810, ruim 50 jaar, regio midden nl voormalig cm-lid en kennis van hannah, regio midden, 32 jaar?
frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud) berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?) marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov) pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond) joop430, 46 jaar, regio 0598 mar907, 49 jaar, regio 0596 willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar) gerrit084, 54 jaar, regio 071 De wonderen benne de wereld nog echt nie uit he
BBQ wordt meegenomen door; - anna 415 - willem618 - pieter618 -
briketten worden meegenomen door; - anna415 (houtskool ook goed?) - -
bij druilerig weer wordt een feesttent meegenomen door; - -
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, vroeger gingen de mensen naar kermissen en circussen om rare wezens te zien |
Ben jij nu aan het plagen Dat kan niet hoor dat is onlief, ga maar gauw naar de AH voordat er iemand ziek wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 07:11
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Gunst.....dat wist ik niet....
Nou..ik wil mn warme prakje dagelijks toch niet missen.... |
Maak je toch een tosti
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 15:20
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | en ja straks werken spoorstremming rijden tussen raalte en wierden.
gezellig wel in een nieuwe mercedes bus dat schild weer tot een uur van 18:00 tot 1 uur snachs |
Haha, ik zag de bussen al staan Joepie eind van dit jaar 'tunnelen' we door Nijverdal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 07:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een geweldig aanbod Frank!!! Je zal eens zien hoe vlug het je hobby wordt!!
|
Ja leuk, als we dan de heg komen snoeien, kan Frank mooi sokken voor ons breien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 20:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jaaaa, kom dan maar in mijn tuintje zitten... |
Prima, dan kan de restvan cm de heg snoeien en isoleren en de wok voorbereiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 20:31
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PETRA373 schreef: | effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 07:16
Onderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tutte tutteh tutteuh, hoho wacht effe kijk, en das lang geleden, heul heul lang geleden.............. Toen voor vrouwen de tijd nog stil stond, na verloop van tijd, kwam dat ras enig sinds tot leven.
Het was zo ergens half jaren ""70 begin ""80 van den vorige eeuw, zij wilden meer, en eigenlijk de zelfde rechten als de man. Rond negentienhonderd drie en tachtig, werd dat een feit, in twee en tachtig heb ik het nog op de oude vertrouwde manier gedaan, dat hield een half jaar stand en toen was er geen goed garen meer mee te spinnen.
En ik wacht nog steeds, tot in hoe verre de emancipatie ook daadwerkelijk werkt, zoals het ook daadwerkelijk zou moeten werken. Uiteindelijk ben ik één van de weinigen die de emancipatie van de vrouw ook daadwerkelijk, in woord en daad heeft geaccepteerd Dus ik wacht nog steeds slecht dus |
Welkom in de 21ste eeuw! Waar diverse malen al is geconcludeert dat de Nederlandse vrouw toch niet zo ge-emancipeerd is. Dus helaas voor jou, je zult echt zelf aan de bak moeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 07:11
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jullie mogen mijn heg komen doen wanneer jullie zin hebben...vertel het me op tijd zodat ik die dag weg ben... ik had al beter niets gezegd van die heg... |
en je had beter niets gezegd van de kou en van wokken en van ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oke, dan zijn we dus al een heel eind in de goede richting;
TAAKVERDELING VOOR WO(R)K-NIX;
- steentje; inkopen doen voor wokken - willem; twee wok-sets beschikbaar stellen (=12 personen) - zeeland en anna; cateringservice - shanita; kinder-opvang - hannah en mamy; heg snoeien - willem en visser; isoleren - frank; dichthouden en een middagdutje doen tot NA de woknick,
welke datum wordt het, frank?????? |
Ja Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 07:27
|
|
|
BIKINIWEER!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 07:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Is bolussen iets??? |
Wanneer gaat het gebeuren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 21:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Je wilt ons er dus gewoon niet bij hebben, Frank. Zegdatdan!! Succes met isoleren, wokken en heg snoeien, Anna!! |
Pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 21:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij durft niet eens zover rijden...anders hadden we al lang gewokt |
Jij zei dat je niet meer wilde wokken
|
|
Naar boven |
|
|