Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 22:42
Onderwerp: electro accupunctuur
|
|
|
HARALD940 schreef: | Occult zal wel mee vallen, tenminste wat ik vanaf de website kan lezen zit ze geen bosgeesten op te roepen.
Na wat verder onderzoek, vraag haar eens naar haar BIG registratie, waarom dat op verpleegkundige staat, en niet op therapeut, want dat is wat ze volgens de website doet..... |
BIG registratie geld voor verpleegkundigen, fysiotherapeuten en artsen. Vermoed dat haar therapeut zijn hier niet onder valt....
Ga de site later even uitgebreider lezen. Normaal gesproken hou ik helemaal niet van zweverig gedoe... maar dit kan ik niet direct occult noemen ofzo...
Ik zie wel in dat bepaalde planten geneeskrachtig zijn, als ze maar op de juiste manier gebruikt worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 13:21
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En je hoeft je daar verder niet over uit te wijden. Men snapt het allemaal wel. Binnen relaties komt het idd voor dat men elkaar beliegt en bedriegt met leugens. En dat is ook geen reden om vreemd te gaan. |
grace schreef: | vreemdgaan is en blijft overspel ongeacht wat de redenen zijn die men aanvoerd ,het maakt altijd relaties kapot en is dus niet goed te praten vind ik | .
Met jullie eens, overal kun je wel een excuus voor vinden. Ookal zijn er omstandigheden waarbij je iets begrip op kunt brengen. Het is blijft leugen en bedrog èn de bijbel is er duidelijk over...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 12:59
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmiddag een gesprek op kantoor...of mijn contract verlengd zal worden....
Door mijn afwezigheid de laatste maanden...(ze hebben het er al over gehad) Maar aan de andere kant...mijn werk wat ik toch naar vermogen doe...kunnen ze me toch niet afnemen? En ziekzijn.......dat gaat toch buiten me om...dat wil ik toch ook niet???
Wie was hier ook langere tijd ziek...(Jose...Erica)Jullie hebben waarschijnlijk vaste contracten...ik niet.. Hoe ging je werkgever daar mee om??? Als er een christelijke signatuur vanuit gaat...en nogmaals je bent gewoon goed in je werk.... Nogmaals ik heb geen vast contract...dus ze kunnen alle kanten op...
Ik hoop...maar zie er tegenop... |
Ha Zeeland, hoop dat je een positief gesprek hebt vanmiddag! veel succes!! zal aan je denken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:52
Onderwerp: Dichterbij
|
|
|
INKTVIS960 schreef: | Ach, was ik maar poèet, of hoe zo iemand ook heet, of een bekende verhalenschrijver met enig aanleg, maar nu ben ik dichter,.... en toch zo ver van jou weg. |
so... de vis is weer boven water!! Is tie gevangen door jou visser of aangespoeld aan het strand???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:39
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik snap het . Jij gaat altijd door de voordeur naar buiten . En ik ga altijd achterom , dus ja, dat duurt net iets langer voor dat je bij de auto bent. Zo zie je maar.... altijd baas boven baas. |
mis, de achterdeur is bij mij de kortste route naar m'n garage...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:37
Onderwerp: Sucsesverhalen
|
|
|
PIETER649 schreef: | welnee, wij zijn schandvlek van cm, wij hebben eerst gehokt en dus in zonde geleefd voordat we trouwden. achteraf nog mazzel dat we geen ban kregen... |
zelfkennis is de eerste stap tot verbetering....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:18
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja dat ben ik ook wel alleen fietst ze me nog steeds na bij alles want ik vergeet nogaleens iets (ziekenhuizen)en dat schrijft ze allemaal op en dan zegt ze van morgen om 10 uur moet je in amsterdan zijn hahaha.
Sjalom. Martin |
krasse dame hoor soort persoonlijke secretaresse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan er niet veel van zeggen. Ben niet meer dan 2min. en 38 sec. buiten geweest vandaag. |
hier 1 min en 24 sec
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:53
Onderwerp: Sucsesverhalen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Op de pagina waar je inlogt, staat rechts onderin een uitnodiging om de sucsesverhalen te lezen. Boven de 2 foto´s staat dat het n selectie is en er een handvol sucsesverhalen staat. Ik heb het es n maandje aangekeken, maar het handjevol blijft op 2 steken. Bij mij is 2 geen handjevol... |
meer waren er blijkbaar niet....
of... als je je geroepen voelt; ga je gang....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 13 december 2011, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:48
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | stokje kaneel een vanille stokje erbij, das nog lekkerder. |
èn vanzelfsprekend de wilde mannen uit Giessen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 13:13
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
Gisteren diverse malen diverse malen bijna binnenste buiten boven de toiletpot gehangen.... waarom neem ik virussen mee van m'n werk..... Vandaag mijn menu weer langzaam opvoeren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 13:04
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En daarom ga jij van cm af |
neehee.... mijn abbo liep af maar toch maar weer verlengt.... kan jou Unox muts nog niet missen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 13:00
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeeee |
maarre... inmiddels toch maar weer verlengt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 18:20
|
|
|
TIP TAP TOP vandaag is òòk mijn abbo op.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 18:18
|
|
|
Mooie woorden Willemijn! Ik wens jet allerbeste toe en het ga je goed zonder CM HG Cootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 18:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mopperpot Mag je eens met twee JONGE vrouwen op stap weer niet goed weet het ook niet meer met jou hoor |
nee idd vond het juist leuk worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 23:24
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zondag 11 december 2011, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 21:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik mag zeker niet mee als chaperone Wil ook wel een keer in een arreslee |
jawel jij mag ook mee hoor! doe je dan je matrozenpakje aan met Unoxmuts?
en frank doet wel zijn rode puntmuts op?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 21:43
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
FRANKT627 schreef: | DANIEL777 schreef: Oja, laat je ook niet inpakken door die zogenaamde HBO-opgeleidde. Zo'n uitspraak betekent niet dat ze liever, socialer of wat dan ook zijn. Soms wordt 'HBO' op het profiel nogal gemakkelijk neergekwakt. Ja, ik denk zelfs dat in Nederland nogal gemakkelijk een HBO wordt gehaald terwijl diezelfde mensen in België amper een hoog niveau in het MBO-stelsel zouden halen. |
hey Frankie je kunt HBO denken maar nog niet handelen.... Zegt echt nix hoor, sociaal kan het soms lbo zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 21:39
|
|
|
Ik klaag vanavond... Net een lezing gezien over top 40 muziek. Uitleg werd gegeven over de tekst... beelden........ Vaak is de inhoud niet zo eenvoudig/ onschuldig!
Wat een rotmuziek/ inhoud....
Cootje is niet wereldvreemd maar er wèl stil van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | klopt, is pure discriminatie.... privaat verzekerden hebben eigen risico, ziekefonds heeft geen eigen risico. en das pas vals! |
dan ook maar weer de eerste en tweede klasse in de verpleging.....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof dat patienten wat mondiger moeten worden, ik zou er niet nog een keer voor terug komen geloof ik......Men slikt het ook maar... Het thema gastvrijheid staat zo hoog in het vaandel bij ziekenhuizen maar dit is weer een voorbeeld van ongastvrijheid.....drukte mag dan toch geen excuus zijn? |
absoluut mag et geen excuus zijn maar regelmatig wèl de realiteit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 13:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gaan we dan samen op stap??? |
altijd al met een arrenslee mee gewild, dus tuuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 08:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in een arreslee? Met mijn kort rokje??? Brrrrr, is met te koud hoor...zo krijg ik nog een blaasontsteking... |
kom kom... zet er gewoon een stoofje in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 03:51
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nog een beetje te vroeg die andere is net weg | tja maar kijk maar in de winkels....
(is dat ook hetero??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 21:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jullie willen mij in een jurkje zien, hé? Wel dat zal jullie niet lukken...ik zeg lekker niet waar ik uitga in mijn outfit |
ehhh.... ga je niet met een arreslee op stap???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ow in Zeeland ook al? Hier komt het ook opeens met bakken naar beneden |
dus ben ik blij dat ik hier woon......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ehhh........ ehhhhhhhhh........ ze zeggen vaak muts tegen mij en waarom? ikke weet nie |
ach Erika, het wordt weer mutsen tijd. Heb jij er ook een met zo'n mooie pompoen erop??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 20:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat is allemaal wel zo natuurlijk.
Feit blijft, dat dit soort fouten behoorlijk vervelend kunnen zijn.
Heb ook zo iets meegemaakt, wat daar op lijkt.
|
absoluut vervelend. Als het tot een verkeerde amputatie leid wordt het pas echt problematisch...
|
|
Naar boven |
|
|