Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:37
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
[quote=LEONARD480]Nachtje Hotel is en blijft persoonlijk Leanne ... Volgens mij praten jij en Leanne hier over twee verschillende dingen Leonard. Als er gesteld wordt dat hij niet met haar wilde samenwonen, maar wel een nachtje met haar het hotel in wilde dan zou ik dezelfde conclussie trekken als Leanne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:27
Onderwerp: Drachten
|
|
|
[quote=LISA610]Even t lijstje compleet maken - De Bethel in Drachten: 3e themadienst openbaringen 13/3 om 19:30 uur? of toch liever een praisedienst, bijv. 3/4 om 19:30 uur? - Alphadienst in de kerk van Jasmyn in mei - Noord Oost Friesland - "Kom in dienst" in de kerk van Inez in Groningen 20/3 of 17/4 of... - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ........... - Dienst in de kerk van Mar te ??? op ......... - VBG te Groningen (kerk van Drentse) op...............
Vullen jullie het zelf ook even aan?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 11:21
|
|
|
DRENTSE137 schreef: | En wat dachten jullie van de VBG in Groningen |
Voegen we gewoon ook toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 01:37
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoezo tegen een blauwtje oplopen ?? Van mij had ze hem een knietje mogen geven, dan had tie echt een blauwtje (op)gelopen .... |
Geweldige reactie Cross, zal haar er hoogstpersoonlijk op wijzen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 17:01
|
|
|
[quote=THOMAS968]
Komt vast wel goed hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 16:17
Onderwerp: Jezus: God en mens tegelijk?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Mooi ja, er is ook een lied van...ik weet alleen niet meer precies welk.. |
ha ha ha.. daar zat ik ook aan te denken. Maar ik heb het gevonden hoor:
't is gezang 457:
Heilig, heilig, heilig, Heer God almachtig, vroeg in de morgen wordt U ons lied gewijd Heilig, heilig, heilig, liefdevol en machtig Drievuldig God, die een in wezen zijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 16:10
|
|
|
[quote=THOMAS968]Waar is die Alphadienst van Jasmijn?
Thomas[/quote
Ik heb het even aan Jasmyn over gelaten om dat toe te voegen, omdat zij zelf in haar bijdragen niet heeft aangegeven in welke plaats de kerk staat waar ze lid van is. Weet ik natuurlijk wel, maar het is aan haar om dat bekend te maken denk ik (beschouw dat maar als zorgvuldig omgaan met andermans privacy )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:33
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Om 13:00 stond de jeugd weer voor de deur. Gezellig koffie gedronken met hun pappa, even bij gekletst. Nu dus de rest van de voorjaarsvakantie weer heerlijk met zijn viertjes (tenzij ze meteen een stuk gaan fietsen, vrienden opzoeken, naar de tandarts gaan... tja.. )
Heb in ieder geval mijn gezinnetje weer compleet en kan weer lekker mamma zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:28
|
|
|
JAN786 schreef: | [b]God is 1 wezen en 3 personen[/b]. Dat is de leer van de drie eenheid. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar die lap tekst.
Mijn vader is mens. Ik ben ook mens. Maar mijn vader heeft een andere wil als die ik heb. daarom is hij een ander wezen als ik. De Vader en de Zoon en de HG hebben dezelfde wil. 1 wezen dus maar wel verschillende personen met verschillende taken. |
Daar geef je het antwoord dus zelf eigenlijk al Jan: drie personen die één in wezen zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:25
|
|
|
MAR907 schreef: | Zoals ik jou begrijp stel je deze vraag:
Zijn God en Jezus 'één-en-dezelfde-persoon' zoals de drie-eenheid-leer dat zegt?
Mijn antwoord daarop: Nee, God en Jezus zijn niet dezelfde personen... Jezus is niet 'God in het vlees', maar 'de Zoon van God in het vlees. |
Mee eens: de leer van de drie-eenheid zegt dat God, Jezus en de Heilige Geest drie personen zijn, die één in wezen zijn. Het één in wezen zijn moet je dan dus vervolgens niet gaan opvatten alsof er één persoon is. Dan trek je het uit zijn verband. Zou dat de bedoeling zijn, dan zou er wel gewoon staan dat God, Jezus en de Heilige Geest één persoon zijn. Er zijn echter tal van Bijbelteksten waaruit blijkt dat het gaat om verschillende personen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:15
|
|
|
[quote=JAN786]In een ander topic kwam aan de orde of Jezus op aarde nu alleen mens was. Of dat Hij ook God was? Hoe denken jullie daarover?
Ik geloof dat Jezus op aarde nooit alleen als mens geleefd heeft. Hij is God van eeuwigheid samen met de Vader en de Heilige Geest. In de tijd heeft hij een menselijk lichaam aangenomen omdat het nodig was dat een mens gestraf zou worden voor alle zonden van degenen die straks bij Hem mogen zijn. Toch is tijdens zijn omwandeling op aarde zijn mens zijn nooit gescheiden geweest van zijn GOd zijn. Hoe kon Hij anders wonderen doen?
Even een kleine correctie Jan: Lees Mattheus 17: 14-21. Daarin zegt Jezus dat zijn discipelen net zo goed in staat zullen zijn tot het verrichten van wonderen als Hij als hun geloof maar zo sterk zou zijn als een mosterdzaadje. Niets zal dan voor hen onmogelijk zijn.
Bovendien hebben de discipelen zelf ook tal van wonderen gedaan, dankzij hun geloof en de Heilige Geest die door hen werkte. Het feit dat Jezus dus wonderen heeft gedaan, zegt niet dat hij hier op aarde zelf God was. Dat zegt Hij zelf overigens ook niet. Lees Mattheus 16: 13-28. Jezus bevestigd hier dat Hij de messias is, de Zoon van de levende God. Hij zegt nergens dat hij God zelf is.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 23 februari 2011, 15:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 15:03
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Wat ik denk en geloof is dat Jezus zijn goddelijke natuur afgelegd heeft, maar zonder zonde ontvangen en geboren is, omdat God Zelf zijn Vader was. In de Jordaan is Hij door Johannes gedoopt en toen is de Heilige Geest op Hem neegedaald in de vorm van een duif. Door de vervulling met de Heilige Geest kon Hij wonderen doen, zoals Hij de Vader dat zag doen, dus nooit als individu alleen. Jezus kon vervuld worden met de Heilige Geest omdat er in Hem geen zonde was. Hij heeft vrijwillig onze zonden op zich genomen, als de tweede Adam. De eerste Adam had ook vrije omgang met de Heere, totdat hij zich begon te schamen voor God.
Aan het kruis heeft Hij onze zonden op Zich genomen en moest de straf, die voor ons bedoeld was, door hem gedragen worden en die straf was m.i. geen omgang meer hebben met de Heere God in Zijn menszijn. Ik krijg elke keer weer kippenvel als ik daaraan denk. Hij wist misschien niet eens dat Hij weer opgewekt zou worden. Wat een offer. |
Kleine correctie Annette: Jezus wist wel dat Hij weer opgewekt zou worden, dat heeft Hij immers van te voren gezegd tegen zijn discipelen: Mattheus 26: 32 "Maar nadat ik uit de dood ben opgewekt, zal ik jullie voorgaan naar Galilea" In Marcus 14:28 staat exact hetzelfde. Maar goed, dat maakt het offer wat Hij gebracht heeft uiteraard niet minder groot. En ja, ook ik krijg telkens weer kippenvel als ik denk aan wat Hij voor ons heeft gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=aa4q3b7C50Y
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:17
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nogmaals een herhaling van een vriendelijke vraag; lisa, jasmyn en leonard; kunnen aart en alle berichten die NIET met de picknick te maken hebben, misschien verhuizen richting mailbox en chat???
hier hebben we het namelijk niet over jullie dates, over één of andere aart, vriendschappen die er opgedaan zijn via cm, maar over de
picknick in ede
(als ik al mijn vriendschappen die ik hier op cm opgedaan heb breed uit moet meten.............?? ben ik zo klaar, hihi ) |
Ik had al een poging in die richting gedaan Hannah, door de lijst ff bij te werken... Maar goed, bij deze nog een poging: Dit is de meeste actuele lijst:
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar
35 dames en 31 heren
Er kunnen nog mensen bij, dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
REBECCA667 schreef: | is nu op dit moment.
ik hou niet van ruzie of een ruzie achtige sfeer. helaas zijn er sommige onderwerpen als die er op cm staan al meerdere ruzies onstaan en zelfs kerkscheuringen.
voel me op het moment niet zo top. dus ga maar even wat nuttigers doen. strijken bv. |
Hé meissie, kop op houden he.. Neem gewoon even rechtstreeks contact op met diegene, dan komen jullie er vast wel uit toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 14:06
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Fijn! Betekent dit, dat wij dan ook een uitnodiging van jou kunnen verwachten..? |
Even t lijstje compleet maken - De Bethel in Drachten (soort dienst nog te bepalen) - Alphadienst in de kerk van Jasmyn in mei - "Kom in dienst" in de kerk van Inez in Groningen - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht - Dienst in de kerk van Mar te ???
Nou de datums nog....
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 11:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb het haar nog niet gevraagd of we daar welkom waren, anders had ik daar een afzonderlijk topic over geopend. Zelf zat ik te denken begin mei samen naar de Bethel te gaan...Alleen komt de vraag naar boven: wat voor soort dienst is de meeste animo voor, schijnt ook al bekend te zijn. Er is een praise dienst, een themadienst, of een gewone dienst... Zelf zou ik Orlando graag eens willen horen spreken. |
Ik had zondag de indruk dat verschillende mensen in het bijzonder geïntresseerd waren in die themadiensten over Openbaringen. Die zijn momenteel dus eens per maand (13 maart, 10 april, 8 mei, 19 juni).
Praisediensten zijn er iedere eerste zondag van de maand (6 maart, 3 april, 1 mei, 5 juni). Overigens gaat Orlando hier meestal niet in voor.
De gewone diensten zijn iedere zondagmorgen om 9:30 uur en 12:00 uur. Ook dan zijn er regelmatig andere voorgangers, dus da's een beetje een kwestie van de site in de gaten houden. Maar volgens mij ging jullie voorkeur toch uit naar een avonddienst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het ging mij eigenlijk specifiek om deze kerk omdat ik er veel van hoor(ik woon er dichtbij)maar nog nooit geweest ben.Ik heb helaas geen tijd maar ook niet zozeer de behoefte allerlei soorten diensten te bezoeken(dat doe ik al )maar ik wens jullie veel.......euh........nieuwe inzichten? Ik vind nog wel eens iemand om het gebeuren in Drachten mee te maken. |
Je mag best een keer met mij mee hoor Leanne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:50
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Lisa we gaan het nog druk krijgen.... |
Niets mis mee toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:45
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Maakt ook eigenlijk niet uit hoeveel vrouwen/mannen...we vermaken ons toch wel en zo niet doen we een spelletje kunstgebitten
Ja aart ....als we allemaal een mailtje sturen naar hem ...misschien dat hij dan komt. |
Pfff... die Aart reageert helemaal nergens op, daar waren we toch al achter.. Weet niet wat je hem hebt verteld, maar t ziet ernaar uit dat ie van schrik van de aardbol is verdwenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:41
Onderwerp: Geen foto
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het betekent zoveel als "alle mannen zijn geweldig"........eg woar .........ongekend.........amper gelogen........ |
ha ha ha.. nou da's wel een hele vrije vertaling... maar ik vind em leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:40
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Ik moet toch even kwijt dat ik het niet netjes vind, wat privé besproken is met een ander, op een openbaar forum te zetten. Of de ander moet daar toestemming voor gegeven hebben |
Mee eens, misschien een suggestie om dit verder even onder vier ogen uit te laten praten door de betrokkenen? Lijkt me handiger..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
IMKE917 schreef: | Daar had ik het vanmorgen nog over met mijn vriendin. Vanaf het moment dat de navelstreng doorgeknipt wordt moeten we het kind iedere keer een stukje meer loslaten. Bij grootouders logeren...knipknip.....naar de peuterzaal...knipknip...kleuterschool, basisschool......knipknip......pfffff |
naar de middelbare school knipknip... voor t eerst op stap knip (gelukkig mag ik ze wel gewoon brengen en halen, dus maar één knipje...)..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 13:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jaaaaaaaa maar zulke dingen kom je allemaal wel tegen geloof ik. "ik ben tegen samenwonen maar wil best een nachtje met je in een hotel hoor" "ik kan aan je blik zien dat je heel hard een man nodig hebt" "als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
hi hi hi... neem aan dat je daar ook op afknapte Leanne Maar........ik heb ook hele fijne gesprekken gehad,veel gelachen,lekker gegeten en welgemeende armen om me heen gehad/gegeven en dat was zo bij het gros van de ontmoetingen ("gros ontmoetingen" moet je niet letterlijk nemen ) |
Gelukkig zijn er idd ook genoeg mannen die het wel snappen. Dat is ook t uitgangspunt. Het leek me echter in t kader van "waar knap je op af" wel even goed om te wijzen hoe het dus niet moet
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 23 februari 2011, 13:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:36
Onderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
|
|
|
REBECCA667 schreef: | dit is hoe het op mij overkomt. en omdat het geschreven wordt op een openbaar forum krijgt iedereen het te lezen en zijn er grapjes die niet begrepen worden. in ieder geval niet door mij in deze. (en wat ik je ook prive heb geprobeerd te vertellen waarbij je aangaf dat een forum openbaar is dat iedereen daar voor zijn mening uit mag komen. dat je dit nu kwetsend vind, vind ik dan ook jammer.)
misschien kunnen jullie deze discussie anders verder in prive voeren? |
Mee eens Rebecca.. misschien goed om hier nu te stoppen, zoals ook al een aantal keren eerder is aangegeven door diverse mensen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:34
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Al aardig in balans! 33 dames en 31 heren! |
Nee hoor: ik was niet twee keer meegeteld, dus het zijn nog steeds 35 dames, 31 heren en misschien die vriend van Leonard.. hoewel je daar natuurlijk niet teveel op moet rekenen ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar
35 dames en 31 heren (ik raak de tel kwijt; hellup!!)
Vrouwen in meerderheid? Dat is verboden, het moet in evenwicht zijn |
Zo is de lijst weer up to date zonder klonen van mij of mijn dochter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:23
Onderwerp: uiteten in Zeist
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sinds wanneer is een datingsite alleen voor de lady's en alleen voor de mannen |
De datingsite op zich niet, maar soms komen daar leuke initiatieven uit.. Blijkbaar kunnen de mannen er toch niet zo goed tegen dat ze ff uitgesloten worden van een feestje.. ha ha ha..
Gewoon lekker doorgaan Annelies en je zeker niets aantrekken van wat de mannen ervan vinden. Leeftijdsgrens eraf halen is misschien wel een goede optie, want volgens mij heeft dat niet zoveel toegevoegde waarde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Soms hoor je van die verhalen en vraag je af wat het doel van die avond is. Gaat het meer om het lichamelijke of naar het groeien naar elkaar toe. Jammer dat sommige het spel niet ...zo goed begrijpen, want zo loop je wel snel tegen een blauwtje op en sta je met lege handen |
Nou.. dat staat ie zeker, onder het mom van "Nei dizze een frisse"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 12:14
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Hihihi volgens mij sta je er zelfs 3x op! Die Linda610 met 2 dochters was ook een foutje in de lijst......! | En dan te bedenken dat ik maar één dochter heb.. moet ik daar ook een kloon van gaan zoeken..
|
|
Naar boven |
|
|