Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:29
Onderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het is uiteindelijk de ideologie van de partij die niet strookt met de 'normale'partijen. Dus zijn het proteststemmen. |
Maar het zijn toch 1.5 miljoen Nederlanders en daar moet je wel rekening mee houden, vind ik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:16
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
Ik denk dat het zeker een bescherming van de vrouw kan zijn, je moet het lichamelijk en geestelijk ook maar aan kunnen om veel kinderen te krijgen. Daarom vind ik het zeker een goed middel tijdens je huwelijk en zie dit niet als een zonde of voor "God"spelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:13
Onderwerp: vragen aan God
|
|
|
Als ik nu een vraag aan God zou mogen stellen is het;
Wilt U de groeten aan mijn vader doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:11
Onderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
|
|
|
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de PVV al zo gauw buitengesloten wordt van regeren? Ik ben zelf geen PVV voorstander maar dit gaat me eigenlijk te snel en te ver. Ze hebben wel de grootste winst gehaald en ik vind dat ze dan ook het "recht"hebben van mee regeren. Nu sluit de VVD en het CDA ze eigenlijk al van te voren uit.
Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, heb geen verstand van politiek maar dit komt mij allemaal erg vreemd over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:05
Onderwerp: Een klein wondertje...
|
|
|
Ik ben altijd erg bang geweest voor onweer ( nog geen fan trouwens ). Een aantal jaren geleden barstte het in de nacht los en ik was heel erg bang.
Tot ik een stem hoorde; "Wees niet bang , Ik ben bij je" .
Heel eerlijk? Ik heb toch even naar buiten gekeken of die stem daarvandaan kwam maar er was niemand. ( hoezo, kleingeloof? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 20:02
Onderwerp: Naar de hemel?
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Veel mensen geloven, dat als ze dood gaan, dat ze dan naar de hemel gaan...
Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie het volgende vers verklaren:
Joh 3,13 En niemand is opgevaren naar de hemel, dan die uit de hemel nedergedaald is, de Zoon des mensen.
Graag jullie reactie. |
Pfff.....ik vind het lastig om hierop inhoudelijk te reageren maar mijn gevoel zegt dat ,als je overlijd, Jezus op je wacht en je welkom heet in de Hemel. En een tussenstation? Eigenlijk wil ik daar niet aan ,ik zou zo ontzettend graag direct bij de Here willen zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 18:39
Onderwerp: de niet perfecte man/vrouw
|
|
|
MARIO216 schreef: | Sorry |
Misschien ook een brilletje nodig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:58
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Goeiemorgen!!!!!!
Het wordt een straaaaaaaaaaaalende dag probeer te genieten........ |
Juist omdat het zo`n ontzettend mooie dag belooft te worden,was ik veeeel liever vrij geweest vandaag. Tot ik mijn bijbeltje opende en las;
"Wie leiding geeft, moet dat doen met volle inzet". Rom.12:8B
Het wordt ongetwijfeld een mooie dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:55
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
ZINGA672 schreef: | De perfecte man...
... heeft een plaatsje in de trein voor mij vrijgehouden in de ochtendspits; ... haalt met een breeede glimlach zijn tas, laptop en rugzak van de stoel naast hem af; ... heeft een station eerder al een cappucino voor mij gehaald; ... zit aan het gangpad en houdt de linkerkant van mijn krantje vast; ... heeft geen ochtendhumeur en wenst mij een stralende dag toe; ... maakt mij wakker als ik de trein uitmoet...
GrZing!
Oh ja; hij is óók knap en gespierd en stoer en.... |
Als je hem vind, vraag dan even of hij ook een broer heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:32
Onderwerp: een helpende hand(CM klusdag)
|
|
|
Heel veel succes vandaag! Wat super voor je , Grace. dat je zoveel hulp hebt en dat je vanavond met een voldaan gevoel je tuin in kijkt ( hoop ik ).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dus jij wijst iemand af, zelfs al is dat de lief van je leven, en de avond van te voren heeft hij heerlijke knoflook op. Terwijl jij wel merkt dat de man voor jouw is. |
Hey..even goed lezen wat ik er neergezet heb! Onverzorgd GEBIT,voor de rest moet je maar ff teruglezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:25
Onderwerp: Dopen?
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]
Wat een ontzettend fijn bericht Tessybear! Een zegen van boven! God zij dank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 07:21
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
GERALD265 schreef: | Ik moet eerlijk zeggen, dat ik nooit over deze vraag nagedacht heb. Het lijkt me zo vanzelfsprekend, dat het hier gaat om een kinderwens in een nieuwe relatie! |
Lijkt mij ook logisch! Anders was de vraagstelling toch heel anders geweest; Had je kinderen gehad willen hebben?
(En voor mij is het meer dan een open deur dat God bepaalt of je wel of geen kinderen mag krijgen.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:57
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
Ik ben het helemaal met je eens, Marianne. Zelf is 1 van mijn favoriete opwekkingsliederen; de kracht van Uw liefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:55
|
|
|
HENK710 schreef: | Heeft zo zijn voordelen, Carin. Je kunt immers dan direct zien waar hij van houdt qua eten |
Haha, de liefde van de man gaat door de maag, denk je? Maar heb toch liever dat hij het dan zelf zegt hoor.( of kookt) En telkens van hem wegkijken omdat hij weigert zn tanden te poetsen, is ook niet echt bevorderlijk voor een relatie,toch! Laat staan zoenen, Yak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:48
|
|
|
Waar ik echt op afknap een een onverzorgd gebit. Daar waar je kunt zien wat de rest van de week gegeten is,ieuw!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 20:46
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
Quote: | Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:
Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:
Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar. |
Goede opmerking Thomas, Zelf krijg ik ook regelmatig de vraag of ik kinderen wel leuk vind ( duhhh) Maar jouw optie A & B mis ik ook in de meerkeuze vragen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juni 2010, 07:27
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | geef jij ook spekkies aan ...eh... bijna volwassen mannen ??? |
Mijn moeder waarschuwde mij altijd voor dat soort mannen! Nee dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 21:18
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Wij geven spekjes aan kinderen bij de toonbank .
Ik gaf er 1 aan een klein jochie waarop zijn moeder tegen hem zei;
En wat zeg je dan?
Waarop hij antwoordde; Mag ik er nog 1
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 20:41
Onderwerp: liefde is
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Da's vast geschreven door die knul vandaag tegenover mij in de trein. Kon niet van zn vriendin afblijven. En een herrie dat ie dr bijmaakte! Kledder, smmmok flats flodder...!
Mijn walkman was er niet tegen opgewassen. |
haha, ineens wordt dit gedichtje een stuk minder romantisch......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:37
Onderwerp: liefde is
|
|
|
Dit las ik op het internet ;
Als elk zoentje een bloemetje zou zijn Dan zou jouw smoeltje een volkstuintje zijn.
Lief hè
*auteur onbekend *
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:32
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | openb 21 : 1 Ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Want de eerste hemel en de eerste aarde zijn voorbij, en de zee is er niet meer. 2 Toen zag ik de heilige stad, het nieuwe Jeruzalem, uit de hemel neerdalen, bij God vandaan. Ze was als een bruid die zich mooi heeft gemaakt voor haar man en hem opwacht. 3 Ik hoorde een luide stem vanaf de troon, die uitriep: ‘Gods woonplaats is onder de mensen, hij zal bij hen wonen. Zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal als hun God bij hen zijn. 4 Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen. Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij.’ 5 Hij die op de troon zat zei: ‘Alles maak ik nieuw!’ |
Heb onmiddellijk dat opwekkingslied in mn hoofd ( of kwam het uit het Liedboek )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:21
Onderwerp: een helpende hand(CM klusdag)
|
|
|
Quote: | het zand is besteld dus donderdag hebben de kids even een zandbak voor de deur
|
Wat ontzettend goed Grace ,dat je zoveel hulp hebt gekregen!
Heel veel succes morgen , het weer beloofd prachtig te worden! Fijne dag alvast!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:05
Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Leuk dat je dat vraagt. twee gingen goed Eentje slecht |
Oei, das balen, kun je de laatste wel overdoen? Wel super dat je de andere 2 wel goed gedaan hebt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 18:58
Onderwerp: waar kijk jij naar uit?
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ik kijk uit naar zaterdagmiddag dan heb ik mn examens (3) gedaan en hopenlijk met suk6 |
Hoe zijn je examens verlopen, Zivaatje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:46
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | je hebt het toch over paardenkracht Carin?
|
Haha, dat is waarschijnlijk een betere optie hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 15:01
Onderwerp: Waarom mam, Waarom jij???
|
|
|
Lieve Beertje & Marianne,
Bedankt voor de ontroerend mooie gedichten van jullie en voor het kijkje in je hart! Iemand te moeten missen van wie je zielsveel gehouden hebt is als een amputatie. Je moet verder maar zonder diegene ben je even je route en houvast kwijt.
Gelukkig weten we dat zij verder mogen leven in het Eeuwig Vaderhuis waar ook wij ze eens weer mogen ontmoeten.
Till we meet at Jesus feet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:57
Onderwerp: Vaderdag
|
|
|
EVA685 schreef: | Mijn vader is een sterke man Die alles weet en alles kan. Hij werkt voor ons het hele jaar Hij zit nooit stil en is nooit klaar.
Mijn vader is een goede man Hij doet voor ons al wat hij kan En alles wat mijn vader doet Dat is pas goed!
Mijn vader die heeft feest vandaag Dat vind ik fijn, dat heb ik graag. Mijn vader is mijn grootste schat, Dus vaderlief: " proficiat" . |
Wat ontzettend lief! Ik denk dat elke vader droomt van zo`n prachtig gedicht speciaal voor hem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:55
Onderwerp: Bloot
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik heb ook een date gehad bij mij thuis we hadden een week lang gechat en ik had er een heel goed gevoel bij ik ging met mijn zoon (7 jaar) gourmetten en heb hem daarbij uitgenodigd mijn zoon is heel makkelijk wat contacten aangaan betreft en dat scheelt ook wel natuurlijk ondertussen zijn we ruim 5 maanden verder en gaat het nogsteeds heel goed zo goed zelfs dat ik al een trouwjurk heb gekocht we zijn verloofd en hopen zo snel mogelijk te gaan trouwen het kan dus wel heel goed gaan |
Wauw Renske,wat ontzettend gaaf voor je! ( eh..jullie). Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|