ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 07:11
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

ANNA415 schreef:
Ik heb wel eens in oude boekjes gekeken. Moet je nu zeg maar bij 1.70 60 kg wegen, was dat vroeger 70-80 kg.

De wetenschap is er al lang achter dat BMI en waardeloos meetmiddel is. Ook het bekende middeltje meten levert vraagtekens op. Een tenger gebouwd iemand heeft een ander formaat middel dan een 'grof paard'.

Mijn BMI is niet goed, mijn middelmaat is niet goed. Maar mijn bloeddruk, cholesterol en conditie gelukkig wel.

Laat de wetenschappers maar lekker klooien met de schijf van vijf (of wat het tegenwoordig mag zijn), ik blijf gewoon lekker eten

Waarom dan meteen voor iedereen waardeloos, het kan een richtlijn zijn.
Bij mij klopt het. Ik heb nu een toch wel te dikke buik, die is wel weg als ik het hoogste weeg van ik van de BMI kan wegen.

Maar ja, idd ik ben tenger gebouwd, dus ja, misschien is het teveel daarop gericht, op de wat meer tengere lichaamsbouw?

Igg, het kan (kan, hoeft niet) een richtlijn zijn, voor mensen die wel iets te dik zijn en voor gezondheidsredenen willen afvallen, of zelfs moeten afvallen, want ja, juist vet op je buik is niet gezond.

En ja, ik ken ook zo iemand als jij, ook een duursporter, en ja ze is ook wat breder gebouwd, en ja, daar is ook die hele BMI niet op van toepassing, ja je hebt nu eenmaal uitzonderingen; mensen die niet te dik zijn, en ja, gewoon breder gebouwd zijn, ook spieren hebben, en ja, daar gaat het niet voor op.

Het kán een richtlijn zijn, zo zie ik het en voor mij gaat het wel op.

Mijn cholesterol is goed, mijn conditie is normaal, ja en mijn bloeddruk is alleen hoog bij stress. En dat laatste daar kan alleen ik zelf iets aan doen.
Ik weet het ook, want als ik me bloeddruk laat/liet meten als ik rustig was/ben, was hij altijd goed.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 6 augustus 2013, 07:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 06:57
BerichtOnderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei

We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan:

Roelande345, 54jaar, regio 0342
Pieter619, 59 jaar, regio 0514 meerijders geen probleem
Anna415, al jaren 25, regio 0546
Shanita130, 41 jaar, regio 078
Harald940, 38 jaar, regio 038 ( ovv )
Klus667, 39 jaar, regio 0341 (ovb)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 21:14

Ik verheug me er nu al heel erg veel op!

Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 6 augustus 2013, 07:00
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:05
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Gefeliciteerd Roelande met het behalen van het diploma 'Verzorgende IG'.

Hier speciaal voor jou een bloemetje:

Knap hoor! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:43
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?

EVERDINA396 schreef:
Dus mensen kom op, er kunnen nog meer reacties, meningen, tips e.d. bij over topic: Wat is er mis met volslanke mensen?

Hai Everdina!

Er is mi echt he-le-maal niet mis mee, met volslanke mensen Lachende smiley

Ook niet met te dunne mensen, klein, of grote mensen Lachende smiley

Ik hou om met mensen te zijn, en ja, ik kijk daar niet naar.

Kijk, ik ben me hele leven tussen de 45 en 50 kilo geweest, en ja, toen raakte ik even in de war, en ja sindsdien was ik aangekomen, schrik niet, tot wel 74 kilo.
Dat is dus, als je van de 45 naar de 74 gaat een derde+6,5 kilo, wat natuurlijk, in verhouding wel erg veel is, aangekomen!!!

Nou moet ik zeggen, mijn bouw is zo dat ik een smal bekken heb(tengere bouw), ja, het gaat bij mij in mijn buik zitten, mensen dachten ja, zelfs artsen, dat ik zwanger was.

En ja, ik voel me daar zelf niet goed bij, en ja, ook voor mijn hoge bloeddruk is het erg verstandig als ik op het maximale zit wat ik volgens de BMI index mag wegen, en ja, dat ik voor mij 63,5 kilo.

Maar ja, ik was recent al van de 74 naar de 66,5 gegaan, en ja toch wéér aangekomen, tot wéér 70 kilo.
Dus weer gaan 'lijnen' onder toezicht van een diëtiste, en ja, nu tot mijn grote vreugde, weeg ik nu dus weer 67.

En ja daar zit geen ijdelheid bij, ik voel me beter en pas broeken weer, en andere kleding.

Ja, met geen ijdelheid bedoel ik, ja op therapie hadden wij geleerd om tevreden met jezelf te zijn en van jezelf te houden, dik, dun, klein, groot, etc. En ook zelfvertrouwen te hebben, ook al ben je te dik oid.

Dus ja, ik accepteerde mezelf wel helemaal(acceptatie is trouwens de basis voor elke verandering, maar dat is nu off topic) en die buik van mij stond mij psychologisch dan ook helemaal niet in de weg.

Maar ja, voor me gezondheid, en ja, als bijkomstigheid dat ik de kleding waar ik van hou weer aankan, en ook dat ik me fitter voel.

Dat is alles, zo zit het bij mij in elkaar. En ja, in het dagelijkse leven maakt het mij helemaal niets uit als iemand volslank is, nee hoor, heel belangrijk vind ik dat ik met diegene een fijn gesprek kan hebben, en vriendschap voel. Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Kortom ik ben blij dat ik goed bezig ben met afvallen voor mezelf, omdat het beter is voor mijn gezondheid, en als bijkomstigheid ook veel kleding weer pas, die ik graag aanheb.

Fijne Avond!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:03
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

WILLEMIJN232 schreef:
http://youtu.be/Gu6Uge1wSLQ

Vervallen niet alle BMI indexen, witte sportsokken, buideltassen en strakke leggings als je dit bij iemand kan en mag voelen??????
prachtig lied over de liefde....

Hoi Willemijn,

Nou, inderdaad, dat soort dingen vervallen dan, ik herken...

Wat een prachtig lied.

Dank!

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 11:29
BerichtOnderwerp: Spectaculair bekeringsverhaal blijkt verzonnen

Ooooooooooo, wat zal daar nu gestaan hebben, ja, dan ga ik daar nu misschien de hele tijd over denken.... Twijfelende smiley

Fijne Dag alsnog! Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 12:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 11:25
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

NATASCHA642 schreef:
net naar therapie geweest en vanmiddag naar de kapper Knipoog smiley

super kort of toch niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ik zou het zelf niet al te kort doen, maar ja, dat is ook zó persoonlijk.

Ik moet zo weer weg, ja, dan even wat verder, naar de stad Kwijlende smiley .... Knipoog smiley

En Ja, ik moet ook eerst eventjes ergens zijn, om uiterlijk half een, dus ja, ik ga nu mijn eigen even opknappen enzo Knipoog smiley

Fijne Dag Natascha! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 11:01

Sja, inderdaad.

Helaas... Twijfelende smiley

Ik ken ook verhalen dat juist een uitgever zegt van ja, je kan dit en dat er beter bij verzinnen dat staat spectaculair en verkoopt goed.....Dat was toen met dat boek over een loverboy, titel is van 'Echte mannen eten geen kaas'. Ja, de schrijfster, cq, het slachtoffer heet Maria Mosterd, vandaar de titel, Omdat veel mensen kaas met mosterd eten.

Ja, ik stond toen echt een paar keer op het punt dat boek te kopen, en steeds, elke keer weerhield mij daar iets van, een soort gevoel.

En ja, toen uitkwam dat ze dingen had verzonnen, dat mensen haar daarmee ook confronteerden die in dat boek voorkwamen, ja, toen dacht ik nog daaraan.
Maar ja, dan was dan een boek wat helemaal niets met christelijkheid van doen had....dan dacht ik weer ja, de 'wereld'.

Want ja, toen ik pas gelovig werd toen werd mij dat duidelijk uitgelegd: 'de wereld' liegt en bedriegt, en ja, de Christenen, ja, díe zijn het voorbeeld, die wandelen in het Licht, en doen de leugen niet en zo meer.

Nou, dat was wel eventjes een behoorlijke ontgoocheling hoor een tijd terug, dan hoor je dit, dan dat, dan dat.
Want ja, ik geloofde alles.

Stukje verwijderd i.v.m. n.v.t..

Fijne Dag! Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 12:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 10:16

ROELANDE345 schreef:
Ja bedankt voor de nuance aanbrengen Willemijn. En je hebt helemaal gelijk. Ik heb dat ook wel eens met mijn kinderen dat zij een heel andere herrinering hebben van iets dat vroeger gebeurd is dan ik. Wil dan nog niet zeggen dat en van de twee liegt inderdaad.
En welkom terug

Ja, Roelande, dát heb ik dus ook, ja, met mijn eigen moeder.

Dát geeft niet, ik herinner me dat ze heel erg boos werd, toen ik, per ongeluk iets waardevols liet vallen wat ook brak....en ja, toen ik dat zei, van weet je dat nog, ja toen zei ze, van dat ze nooit over zoiets zo boos zou kunnen worden.

Dan denk ik, laat maar, niet belangrijk ook.

Maar ja, andere belangrijke zaken, dat ik bijvoorbeeld op het VWO zat, ja, dát weet ze natuurlijk nog wel. Want dát is een feit. En geen gevoel over iets, boos of iets anders.

Dus dát bedoel ik dus.

Snappie?

Trouwens, Fijne Dag! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 10:09

[quote=WILLEMIJN232]Bevestigd toch alleen het feit dat christenen, ook voorgangers, doodgewone mensen zijn? Mensen die ook wel eens over de schreef gaan en fouten maken......
Ja, dát weet ik nu al een tijdje, maar ja enkele jaren terug werd echt voorgespiegeld dat voorgangers een voorbeeldfunctie hadden en juist nog meer heiliger leefden.Ik denk dat we eens van het beeld af moeten stappen dat voorgangers of wie dan ook de volmaakte mensen zijn......Ze worden zo vaak gepresenteerd Dat bedoel ik... maar niets is minder waar, zo blijkt maar weer uit jouw verhaal.....
En dat is met levensverhalen of bekeringsverhalen ook, het is een verhaal vanuit die mens geschreven, zijn beleving, zijn visie......een ander die er bij was beleefd dat misschien heel anders? ja, dát kan dan wel zo zijn dat iedereen iets anders beleeft, subjectief, maar ja, een gebeurtenis is een gebeurtenis. als iets rood is, is dat voor iedereen, ook subjectief, gewoon rood. Ik heb een vriendin (al meer dan veertig jaar) die heeft recent een boek geschreven over haar bekering, in die tijd woonde ik naast haar en ik heb dat verhaal helemaal niet zo meegekregen zoals zij dat beschrijft. Maar haar beleving is het wel......en dat schrijft ze op.....wie ben ik dan om te zeggen het was niet zo? Ja, maar ja, jij was natuurlijk niet 24 uur per dag, jarenlang samen met die vriendin....alleen dan kan je alles weten. Maar ja, voorbeeld, als iemand nou zegt dat ie drie keer wereld kampioen Kung Fu was in China, ja dat ís na te trekken en ja zo'n uitgever doet dat niet die denkt misschien van ja, maar dát verzin je niet, dat kan iedereen zo even natrekken, ja, zeker met internet. En ook professionele vecht sporters die ook zeiden klopt niets van wat hij beschrijft over die sport. Er is zelfs een topic daarover met al 700 reacties, op die vechtsportsite.

Ja, dán voel ik mij heel even behoorlijk genaaid hoor. Sjonge jonge jonge, nou ben ik even blij dat ik dat boek niet gelezen heb...

Maar ja, men doet maar. Voor geld doen velen veel. Ik zou dat dus niet kunnen zo'n boek, ja, ik zou, misschien, wat dingen weglaten, maar er zeker niet bij gaan verzinnen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 09:31
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

Quote:
En chemische produkten is m'n tuin ....!

Waarom niet?

Ik sprak een keer een hovenier daarover, en die sproeide tussen zijn tegels, dat het onkruid doodging, vanzelf verdorde.(Hij werkte 80 á 100 uur per week en had dus geen tijd om onkruid tussen zijn eigen tegels te verwijderen, ja, je weet, die branche heeft het, het gehele jaar zo druk zeker in plaatsjes met veel tuinen)

Toen zei ik dat ook, chemische middelen?

Ja, toen zei die van jaaah zeg, dat ietsie piesie beetje chemisch wat ik hier spuit en op mijn werk gebruik....moet je eens kijken wat ze lozen bij fabrieken, ja, daar is dit een druppel op een gloeiende plaat bij als ik dit zou laten.

Ja, zo kan je het ook zien, kán. Hoeft niet. Ja, dat kan je afwegen.

Sterkte!

Ja, en als je er echt vanaf wil... Twijfelende smiley

Ps: Ik kan je wel een naam van een bedrijf mailen, maar ja dat moet je zelf weten, een bedrijf dat ik wel ken is ook christelijk. Je kan daar makkelijk advies vragen en die geven ze dan goed, want ja, dan hopen ze daarmee dus dat je klant wordt. Kijk maar.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 09:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 07:14
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Santana, she's not there http://youtu.be/95Jv62q-_9s Op 22 minuten en 42 seconden.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 07:24
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 05:38
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.

Deze is wel zoooo mooi dat ik hem eigenlijk onder mooi filmpje wil zetten, vandaar. http://youtu.be/m-2RHvGSvYQ, Jaaaah, met tekst!!!

Bob Marley, I wanna love You

En deze, OOK MET TEKST, One Love http://www.youtube.com/watch?v=t3mJV_rtJEI&feature=share&list=RD02j-ehW_9BsDc

OK, de laatste, No woman, no cry...Met tekst!!!!http://youtu.be/j-ehW_9BsDc

Ja, ik kan zo nog wel eindeloos doorgaan, zooooo mooi... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 augustus 2013, 06:48
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 04:15
BerichtOnderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?

Vervelend: Kan niet meer slapen, ja van 22.45 tot 3.45, dat is het.

Zegen: Ik doe gewoon net alsof het al 6 á 7 uur is, ja dat trucje doe ik wel vaker als ik zo vroeg wakker ben. en toch nog 4 uur geslapen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 03:24
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.

Volgens mij kán dat helemaal niet, Klus... Twijfelende smiley

Maar ja, tis idd wel geinig gedaan Lachende smiley

Deze is ook heel leuk Western lol

Ja, kwam hem zomaar tegen ;)

En zo wordt zo'n film gemaakt.....http://youtu.be/2y20zZopAxw

EN ZO!!!:
http://youtu.be/8-tkYI6lFuI ECHT HEEL LEUK OM TE ZIEN HOE DAT WERKT EN GAAT!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 8 augustus 2013, 14:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:22
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

Ja, even informatie vragen bij een tuincentrum of een hoveniersbedrijf, en ja anders zelf op zoek met google.

Sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 21:14
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

JOL252 schreef:
Mijn boekenstapel voor de vakantie:

- De poppenspeler van Warschau (krijg ik maar niet uitgelezen), Eva Waever
- Het meisje dat verdween, Els Florijn
- De schuilplaats, Nora Norberts
- Eva's Berlijn van Eva Wald Leveton
- 2 Donald Duck pockets (omdat dat hoort met vakantie, volgens dochterlief)

en misschien nog wat stof tot lezen van Leanne Payne...

Ja, Donald Duck zooo leuk.

Ik heb hier wel steeds erg veel titels die ik herken, ja ik kocht vaak ook nieuwe boeken, ook bij Albert Heijn, maar ook bij de boekhandel ernaast en ja, heel veel titels komen me dus zo bekend voor, ja dan zou ik even een keer naar mijn boeken moeten kijken en kijken wat de schrijvers zijn.
Want daar lette ik niet op, ja alleen de titel, en als het stukje op de achterkant me aansprak, kocht ik het.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 21:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 20:59
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Rom 12 18 Houdt zo mogelijk, voor zover het van u afhangt, vrede met alle mensen.

Een gebod! Maar wel een belangrijk gebod, en daarom ook een kreet van de week. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:52
BerichtOnderwerp: Ik zou het ze graag vertellen maar durf het niet zo goed!

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk juist dat geloven zo'n deel van je zijn is dat het zeker wel belangrijk is om het te vertellen. Ik bedoel dan niet de hele dag vrome praatjes houden maar wel dat geloven bij jou hoort en dat het voor jou belangrijk is...... Mensen kunnen dat nemen of laten en als ze daar vooroordelen over hebben zegt het wat over die mensen....Juist een mooie reden om te laten zien dat je ook een gewoon mens bent....Mensen die niet geloven zijn vaak blijven steken in de zaken die ze jaren geleden hebben meegemaakt of gehoord hebben.....en hebben soms een beeld over geloven dat wel eens bijgesteld mag worden.......
Mooie discussies en waardevolle gesprekken krijg je dan is mijn ervaring......

Mooi geschreven hoor, Willemijn! En fijn dat ik je weer zie Lachende smiley !!!

Ja, dat is idd ook zo.
Quote:
Mensen die niet geloven zijn vaak blijven steken in de zaken die ze jaren geleden hebben meegemaakt of gehoord hebben.....en hebben soms een beeld over geloven dat wel eens bijgesteld mag worden.......

Ja, daar blijven veel mensen in steken ik weet hoe dan ook komt. Eerst moet je leren het kwaad aangedaan, te leren formuleren en onder ogen te zien, voor de verwerking ervan, om het daarna natuurlijk weer los te laten.

En ja dáár gaan velen de mist mee in, het wéér los laten...en die blijven hangen in elke keer weer opnieuw hetzelfde vertellen. Dan kan je mi evengoed een goed beeld over het geloof hebben.
Dat staat daar, mi dan los van.

Men moet er dan gewoon, meerdere malen even op gewezen worden, en ja, ik heb gezien dat dat kan werken, zeker als dat gebeurd door mensen voor wie je respect hebt, of door vriend(en).

Ja, en dan kan je/men idd leven met 'dat was eerst, verleden tijd' en is nu niet, maar nu is dit en dat Lachende smiley En een toekomst waar je zelf dingen kan bepalen die goed voor je zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:40

Ja, ik lust al tijden wat...

Maar ja, zolang ik van de cardioloog minimaal 5 kilo af moet vallen, en alleen maar hele kleine uitgebalanceerde hapjes mag eten de gehele dag(voorgeschreven door de diëtiste), ja, dan héb ik ook weinig zin om te reageren bij 'wat eten wij vandaag voor lekkers'.

Nee..dat doe ik pas als ik op mijn goede gewicht ben, ja, dat voel ik ook aan.

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 18:40
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:34

ROELANDE345 schreef:
Ja hoeveel smoesjes iemand ook bedenkt; Ieder mens is verantwoordelijk voor zn eigen daden en voor de dingen die hij/zij zegt en doet. Daar kun je helemaal niemand anders de schuld van geven.
Ik gaf alleen aan wat de bron is van dit alles; de duivel is de vader van alle leugen staat er in joh 8:44

Ja, dat heb je goed aangegeven vind ik, ook met de tekst erbij, duidelijk! Coole smiley met zonnebril

Ja, ik wou alleen even een subtiel verschil aangeven idd. Dat iedereen verantwoording moet dragen voor zijn eigen daden.

En ja, ik heb het ook weleens gehad hoor, dat iemand mij iets vroeg, en ja dan wou ik het wel uitleggen, dat deed ik dan wel tegen een date die ik had, bijvoorbeeld.

Maar ja, daar moet ik dan minimaal een half uur voor uittrekken, en ja, daar is niet altijd echt gelegenheid voor, en zeker als dingen ook nog eens een groot privé gehalte hebben, en er zijn er op dat moment meerdere bij, die kunnen meeluisteren, en je kan ook niet zomaar even met zijn 2en even weglopen oid.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 18:11

ROELANDE345 schreef:
Tja wat zal ik zeggen de satan zit ook nooit stil he als ie iemand kan laten liegen zal ie het niet laten.

Ja, zo ken ik er nog een paar.

Kijk, als hij nou bijvoorbeeld alleen over zijn leeftijd had gelogen(wat kan, om diverse redenen mi, en als het dan om slechts enkele jaren gaat...

Maar hij heeft werkelijk waar bijna overal over gelogen, en dan met name belangrijke gebeurtenissen, en ja, dan is het mi misschien wel waar dat dat van de d@@@ komt, natuurlijk, al het slechte komt van de d@@@@.

En, wat ik belangrijk vind, op vragen daarover achteraf gaf hij geen reactie, dus niet van ja dat is zo, maar ja dat deed ik hierdoor, of daarvoor oid.

En ja, het is wel waar, maar ook heel gemakkelijk hoor, de d@@@@ de schuld geven, zo van och ja, kon ik niets aan doen hoor, was de d@@@

Of, ja kon degéne niets aan doen, was de d@@@@ zijn schuld...

Ik heb dat vaker gehoord.

Waar blijft dan de eigen verantwoording denk ik dan.

Bijvoorbeeld, als ik rook, nou rook ik weinig, hooguit 5 per dag, maar ja, stel dat ik veel rook, 30 per dag, een pakkie dus, en ja, ik zeg ja kan ik niets aan doen, is de geest van de nicotine, of de schuld van de d@@@@

Maar het ís mijn keuze en mijn verantwoording, ik kan kiezen om er wel, of geen op te steken.

Nou is roken nog steeds niet een ander kwaad doen.

En dat is een heel bekeringsverhaal verzinnen wel, want je leest en denkt zooo wat een getuigenis, en dan blijkt er gewoon niets van waar te zijn, snappie?

Nou is een bekeringsverhaal verzinnen en dan de schuld aan de d@@@ geven een voorbeeld.

Maar ja, ik heb meegemaakt dat dat werkelijk op alles werd toegepast.

Dus ja, boos zijn, ja, dat was uit den boze, want ja degene kan er niets aan doen, het was namelijk de d@@@ die hem daartoe aanzette....Yes, right!

En...lekker makkelijk ook.

Nee, daar moet mi een balans in zijn.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 17:02
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

Oud-bankier vergooit erfenis tienermiljonair.

Triest bericht uit het Dagblad van het Noorden. De krant meldt dat de erfenis van Asito-oprichter Marcel van Riemsdijk volledig is verdampt dankzij de voormalige bewindvoerder. Oud-bankier Herman de W. kreeg na jarenlang de geldzaken te hebben gedaan voor de familie Van Riemsdijk de bewindvoering over de erfenis totdat zoonlief achttien jaar was. Wat kan er fout gaan?.....

.....Dus plofte het vehikel in 2010 inclusief de 190 miljoen euro aan gelden van participanten en zit de jonge van Riemsdijk sindsdien alleen nog maar met schulden. Er loopt inmiddels een strafrechtelijk onderzoek tegen de ex-bankier. Toch fijn, familievrienden die je geld “beheren”.

Voor het volledige artikel: http://daskapital.nl/2013/08/oudbankier_vergokt_erfenis_tie.html

Toch fijn, familievrienden die je geld “beheren”. Gefrustreerde smiley Woedende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:48

Even een bericht, nav mijn vorige post.

Joris Demmink niet vervolgd 'vanwege landsbelang'

Wut? Zomaar een klein nieuwsberichtje. In 2012 zijn twaalf strafzaken geseponeerd omwille van 'het landsbelang', om 'maatschappelijke onrust te voorkomen'.
Dat zegt het Openbaar Ministerie. Het OM wil niet zeggen om wat voor zaken het gaat of wat 'landsbelang' precies inhoudt, qua argument.
Dat de zaken geseponeerd zijn, wil tevens niet zeggen dat de verdachte geen strafbaar feit heeft begaan.
De verdachte wordt gewoon doodleuk niet vervolgd. Voorbeelden kan en wil het OM niet geven, want dat zou te specifiek worden.
Ook wil het OM niet ingaan op cijfers van het CBS waaruit blijkt dat sepot uit naam van het landsbelang tot 2008 zelden voorkwam, en sindsdien juist steeds vaker.

Lees verder op:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/hee_demmink_kom_je_ons_nou_ook_vervolgen_voor_deze_suggestieve_kop.html

De reactie van Alexander Pechtold op het Volkskrantartikel over Joris Demmink. Gepubliceerd op 20 jun 2013:

Wie zwijgt stem toe, JDTV AFL 131

Volkskrantartikel over Joris Demmink:

Volkskrant-Artikel-Politiek-Voormalige topambtenaren leggen verklaringen af over Demmink

Categorie
Nieuws & politiek

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:42

JOL252 schreef:
Onder voorbehoud van

Oh..ok...

thx!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 16:42
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:28
BerichtOnderwerp: Ik zou het ze graag vertellen maar durf het niet zo goed!

Ja, het christelijk geloof is voor mij én de waarheid, en ook dus 'mijn' waarheid.
Dat betekend dat ik zeker anderen geloven respecteer, altijd gedaan. En ja er zijn soms overeenkomsten, zoals dingen goed doen tegen je naaste, en het geloof in de Hemel ;)

Maar ja wat 'zij' niet hebben, of beter gezegd niet begrijpen, want dat ís ook moeilijk uit te leggen, is, dat wij een geloven dat God zijn Zoon naar de aarde heeft gestuurd zeg maar, omdat wij niet aan de wet kunnen voldoen, en dus zondig blijven.

En ja, idd, er staat ergens van dat je er dus niet zomaar op los kan zondigen, nou is het woord 'zondigen' een heel raar woord als je daar idd niet mee bent opgegroeid. Ja, je hebt dan wél woorden als 'goed' en als gemeen, slecht of vals.
Zo veel je kan niet zondigen en goed doen, en ja wat niet kan, kan niet en ja, daarom heeft juist Iemand Anders de straf gedragen, omdat wij het niet kunnen.

Ja, en dát ís juist bijna niet uit te leggen, want ja, zodra je dát gaat uitleggen, impliceer je dus meteen dat de ander bewust zondigt.(dat kan zó overkomen, kan, hoeft niet...hangt weer af van wie en de situatie ed.)
Dus ja, dat moet je dan heel voorzichtig doen, en alleen als er echt een gelegenheid zich voordoet..(Dat staat ook ergens geschreven... Coole smiley met zonnebril

even gekopieerd uit nieuwsch hoekje

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 augustus 2013, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 16:22

Ovv...Onder Vermelding Van?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 15:58

CHRISTIANMATCH schreef:
Bij voorkeur berichten in het Nederlands plaatsen. Als je een bericht in een andere taal plaatst, zet er dan even een vertaling bij.

Redactie CM

Gedaan, en zal dat voortaan even doen!

Bedankt voor deze aanwijzing!

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 5 augustus 2013, 08:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 15:04

Het is bijna tijd voor mijn weekend middagdutje voor als ik niets anders te doen heb(per se moet doen bedoel ik dus) en thuis ben.

Dus ik ga zo, heerlijk Lachende smiley met blinkend witte tanden voor mijn open balkonnetje Slapende smiley net zolang als dat ik zin heb...want ja het is een rustdag, en nu kan het nog...morgen niet meer, 7 uur op... Twijfelende smiley Dat zijn toch geen tijden...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 235 Volgende
Pagina 36 van 235