Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Meisje, al zit er slootwater in dan drink ik het nog op, alleen........
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 23:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:08
|
|
|
MIEKE364 schreef: | eh meiske, als ik naar jou kijk, krijg ik ontzettende dorst, alleen zit het oortje van t kopje wat dichtbij jou, mag ik het aan jou geven?? |
Nah...ze is iets nog meer als der mam...groener misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:39
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
A friend is one who believes in you, when you have ceased to believe in yourself!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 19:08
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ieder mens heeft toch zijn butsen opgelopen in zijn leven? Denk je nu echt dat mijn leven 55 jaar onbezorgd is geweest? En zo gaat dat voor iedereen op, de één wat meer dan de ander , maar daardoor wordt je wie je bent........Alles wat je in je leven als akelig hebt ervaren kan je ook inzicht geven. inzicht geven in vergeving of in macht en onmacht. Je kunt er ook door groeien in barmhartigheid. de vraag is alleen of je in staat bent je pijn of verdriet los te laten en te zien als een ervaring die je leven heeft verrijkt. je hebt die pijn gehad maar daardoor ook meer inzicht gekregen in wat mensen drijft, hoe relaties scheef kunnen groeien en hoe verknipt mensen ook kunnen zijn..... Wat mij hier wel opvalt is dat mensen nog dagvullend en ook forumvullend met hun verleden bezig zijn........aan de ene kant kan ik me dat voorstellen maar aan de andere kant denk ik.......je moet je leven vooruit leven.....en dat dat soms niet eenvoudig is voor velen hier op CM wel duidelijk denk ik......
Ik heb op mijn profiel het volgende gedicht:
Blijf niet staren op wat vroeger was. Sta niet stil in het verleden Ik, zegt Hij ga iets nieuws beginnen, merk je het niet?
Huub Oosterhuis (naar Jesaja 43:18,19) |
Ik proef een beetje een dubbele ondertoon in je verhaal... Jammer, want het is exact hetgeen ik ook heb willen zeggen! Dat iemand met dit soort dingen loopt betekent niet per definitie dat hij/zij niet gewoon normaal kan functioneren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 19:02
Onderwerp: Het homohuwelijk en de PKN kerk
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Als we niet goed lezen, raken we zeker de draad kwijt. Richard schreef namelijk dat hij eens een homoseksuele relatie heeft gehad. Dus nu is hij vrijgezel. Richard ondervindt de strijd dus aan den lijve en weet als geen ander wat dit is. Richard, ik vind je een kanjer! Probeer deze strijd met God te strijden en laat je niet door allerlei meningen, zelfs van christenen, beinvloeden. Je zal nooit bedrogen uitkomen, voor God ben je ook een kanjer! |
Ik zie nu dat Richard naderhand zijn reactie heeft aangepast...er stond eerst namelijk dat hij een relatie hàd met iemand van hetzelfde geslacht. Mijn vraag is ook niet bedoeld als aanval naar hem, maar puur om te achterhalen wat zijn motivatie is voor het openen van dit topic. Het lijkt er namelijk erg op dat hij die evt. homoseksuele gevoelens bij zichzelf omver wil werpen met behulp van anderen...
Dank dus Willemien en Behappy, voor jullie reactie's...maar ik krijg liever gewoon antwoord van Richard zelf.
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 19:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 13:17
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nedersaksisch:
It hed nog nooit, nog nooit zo donker west oft it werd altied wel weer licht
Ede Staal, ons helaas ontvallen. |
Telkens als men denkt 't gaat niet meer... schijnt er een lichtstraal keer op keer! Die de kracht en moed geven... om verder te leven!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 13:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 13:14
Onderwerp: Einde forum deelname.
|
|
|
DAVID923 schreef: | Beste lieden,
nogmaals bedankt, had me voorgenomen niet meer te reageren, maar er moet me toch iets van het hart, al dan wel goed bedoeld, merk ik toch een toon die pretentieus van jullie kant overkomt (zeg niet dat het zo bedoeld is door jullie) en denigrerend naar mij (zo ervaar ik het wel deels).
Zo van och david, je moet nog even groeien, verschuil je niet achter Bijbelteksten en het fundamentalisme. Het is juist zo dat ik over de meeste leren en doctrines alle varianten wel ken. En zo (@ thomas) weet ik ook zeer goed dat een Bijbeltekst een context heeft, hermeneutiek, exegese, wie zegt wat, tot wie, in welke tijd, context en historische omgeving. en juist daarom blijf ik BEWUST bij een radicaal fundamentalische Schriftuitleg. Zonder te vergeten in welke tijd we leven. Maar liever pas ik de Bijbelse, blijvende, universele principes niet aan de tijdsgeest aan, maar andersom.
David. |
Beste David, ik geloof ook niet dat er iemand is die je bijbelkennis niet erkend...als je dat eruit gehaald hebt moet je het denk ik allemaal nog eens overnieuw lezen...
Het gaat om je manier van uitdrukken! Je lijkt consequent voorbij te walsen aan het feit dat je hier met mensen te maken hebt. Mensen, die helemaal niets zouden zijn zonder de liefde God's en zich daar ook bewust van zijn. En wanneer je dat ervaart, dat het de liefde van God is die maakt dat je "rechten" hebt als mens t/o God's koninkrijk...dan wil je dat ook naar anderen uitdragen. Die liefde lijkt bij jou soms erg ver te zoeken, en daarom krijg je (terecht in mijn ogen) het advies om dat aspect ook mee te nemen in je christenzijn. Als christen in de hedendaagse maatschappij is het namelijk boven alles ontzettend belangrijk om die liefde uit te dragen. Anderen raken niet overtuigd door een argeloos slingeren met bijbelteksten, maar door de liefde God's die door jou heen naar buiten toe treed. Laat je blijdschap zien, een kind van God te zijn...en door Zijn liefde behouden...Blijdschap en liefde trekken mensen aan, want iedereen reageert op blijde, gelukkige mensen en geniet ervan om in hun nabijheid te zijn, terwijl negativiteit en hardheid mensen af zullen stoten. Als je in liefde Zijn wegen bewandeld zul je op zo'n manier leven, dat anderen willen weten wat het is dat jij hebt en zij niet! Het is goed dat je zoveel kennis van de bijbel hebt, blijf daar ook gebruik van maken...maar vergeet die o zo belangrijke liefde niet! Jezus was rechtvaardig, en duldde de zonde niet...maar Hij was ook liefdevol, wetend dat de mens nou eenmaal is zoals zij is. En dat het Zijn offer zou zijn dat er uiteindelijk voor zou zorgen dat zelfs wij mensen de liefde en genade God's zouden mogen ervaren...
Ik hoop dat je dit nog leest, david...en dat je de woorden binnen zal laten komen. Er is absoluut geen sprake van een denigrerende houding naar jouw persoon. Sterker nog, petje af voor je bijbelkennis...maar zie het als een liefdevolle vermaning, in de hoop dat het mag bijdragen aan jouw persoonlijke groei in Christus!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:55
|
|
|
Ik volg dit topic, maar ben het ff kwijt...
@Richard, aan de ene kant geef je allerlei redenen om tegen homofilie te zijn, aan de andere kant vertel je zelf een homoseksuele relatie te hebben. Op je profiel echter is te lezen dat je vrijgezel bent!
Ik vraag me echt af hoe het nu eigenlijk zit... Wat is jouw gedachte achter het plaatsen van dit topic? Wat wil je ermee bereiken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:22
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
Ach, ik blijf standaard rond de 70% hangen... En dat terwijl ik over het algemeen toch netjes terug mail!
Het houd ergens op, je bent op een bepaald moment uitgepraat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:18
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven
Ik ga nog steeds mee hoor! Alleen als jullie dan wel mee een oogje in t zeil willen houden Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
Mensen die meegaan zijn:
Tessybear731 met 1 kind Peacedove820 met 3 kids Marianne129 (?) met 2 kids Pearl (onder voorbehoud) grace585(onder voorbehoud) Emma803
Jonathan890 (onder voorbehoud) Benny340
Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...
Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...
Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier... Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij! Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 12 augustus 2010, 14:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:17
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
MIEK114 schreef: | Dus jullie komen niet op mijn verjaardagsfeestje?? |
Waarschijnlijk niet!
Maar je zou natuurlijk kunnen overwegen om Miep, Truus, Frits en Flip uit te nodigen... Die maken het zichzelf namelijk zo ongeloofelijk moeilijk dat de kans groot is dat ze allemaal besluiten thuis te blijven
En dan te bedenken dat ze zichzelf dit leed hadden kunnen besparen door gewoon eerlijk te zijn tegen elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 12:10
Onderwerp: Nieuwe relatie en kinderen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We vechten voor ons geluk he meiden? |
Tot aan de sterren...en daar voorbij!
Oh nee, dat was woody nou ja...tot we der bij neervallen dan maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:31
|
|
|
Zo...en nu een kopje thee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:22
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ligt er aan wat je hebt. ren. Iemand met Borderline of Schizofrenie vergt een andere aanpak dan iemand die autistiforme kenmerken heeft of in bep. mate overspannen is (geweest) |
Aanvankelijk wilde ik niet reageren omdat het zo wel héél persoonlijk word, maar wil er toch graag iets over kwijt...zonder al te veel in detail te treden... Maakt het echt uit wat iemand voor psychische klachten heeft en hoe je daar mee om zou moeten gaan? Iemand heeft psychische klachten en dat heeft een effect op het leven zolang daar niet aan gewerkt word, en daar zul je je op zijn minst bewust van moeten zijn. Maar dat iemand "issues" heeft is niets bijzonders hoor...in meerdere of mindere mate heeft iedereen wel iets dat "normaal" functioneren belemmerd. Het is enkel zo dat velen zich daar niet eens van bewust zijn. Dat iemand dus psychische klachten heeft...(of lichamelijke)...betekent niet dat deze persoon niet gewoon "gezond" in het leven kan staan. Ik heb zelf jaren lang last gehad van psychische klachten, én daarbij ook nog eens lichamelijk! Mind you, het lichamelijk aspect zal altijd wel blijven...daar kan k niet zo heel veel aan doen behalve er zoveel mogelijk rekening mee houden. Aan die psychische klachten heb ik de afgelopen 2/3 jaar enorm hard gewerkt. Betekent het dan dat ik nu nergens meer last van heb? Nee! Die klachten zijn voortgekomen uit dingen die er in het verleden gebeurt zijn, en dat zal altijd zo blijven! Ik heb enkel geleerd er mee om te gaan... en ben dat nog steeds aan het doen. Maar ik kan je garanderen, dat ik ondanks dat ik men butsen en littekens heb...gewoon een heel normaal en "stabiel" persoon ben hoor...stempeltje of niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 10:11
Onderwerp: Nieuwe relatie en kinderen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En deze moeder is het helemaal met je eens! |
En deze ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mieke, je vergeet de nespresso.....dan zie je George Clooney boven je kopje koffie in gedachten........ |
Dan drink zelfs ik koffie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:32
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | Worden de mails welke je NIET beantwoord hebt ook mee gerekend die je gekregen hebt van Christian Match? |
Yup!
Waarom denk je dat je percentage beantwoorde mails zo laag is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:26
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Willemijn, met jou kan ik praten!
Thomas, is er iets ergers dan thee? Waarom denk je dat we over teven (theeven?) spreken?
Thee en dan er een koekje indopen
De uitvinder van koffie verdient de Nobelprijs maar thee?
Wat is het ergste in dit rijtje thee |
En u word bedankt!
Tess, die normaal toch een iets hogere dunk heeft van Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 18:45
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | Staat er niet in dat de vrouw er voor de man is? |
Wil je werkelijk in discussie gaan over hoe je dat op moet vatten? nee toch
Neem mijn vorige bijdrage met een hele grote korrel zout, want buiten het feit dat mijn ex wel degelijk zijn steentje bijdroeg in het huishouden vind ik ook nog eens dat het in de hedendaagse maatschappij ook zo hoort! Willemijn stelde terecht dat man en vrouw qua werk buiten de deur niet meer voor elkaar onder doen...(ik ken christelijke gezinnen waar de vrouw de kost verdient, en de man thuis is)...dus waarom zouden ze dan binnenshuis dan niet doen? Huisvrouw of -man zijn is echt een fulltime job hoor, net als het ouderschap...en word door velen ernstig onderschat...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 9 augustus 2010, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 16:41
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Okee, hijs dan wel geen lid van CM...maar toch,
Mijn kleine man word vandaag 5 jaar en ik ben hartstikke trots!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 08:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als we niks meer met elkaar mogen bespreken, wordt het hier vrij saai. De vraag, die we proberen te beantwoorden gaat juist om een kerk. Mogen we zelfs daar geen mening meer over hebben? Voor mij gaat het om meer dan een kerk, het gaat om de leer die ik bestrijd. Maar nooit personen, dat is een heel groot verschil. Er zijn hier mensen die Jan Zijlstra bestrijden, dan wordt het persoonlijk. Ik houd mij slechts aan kritiek op de leer, of juist het ontbreken daarvan. Maak dus geen dingen persoonlijk, die niet persoonlijk bedoeld zijn. (toch ben je wel een lief cactusje) |
Sja, laat dat het em nou net zijn Chat! De leer van de PKN verschilt ook weer per kerk...het is dus een beetje kortzichtig om dan maar meteen de hele kerk over één kam te scheren...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 9 augustus 2010, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken het anders hoor Tess........ dus niet zo cynisch....... |
Ik ken het ook anders hoor, mijn ex dronk geen bier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dat een eerlijk en oprecht persoon van de site af gaat. En het is jammer, dat mensen zo weinig kunnen waarderen als je recht doorzee bent. Ik heb je bijdragen altijd zeer waardevol gevonden en ik vind het heel jammer dat je weggaat.
Groetjes,
Chat |
Gaat ie nou ook al van de site af...Was toch alleen van het forum Heb jij dan niet goed gelezen, of toch ik...
Tess, die ineens een stuk beter snapt waardoor praatjes in de wereld komen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:39
|
|
|
Mensen...
Geloven doen we vooral in God, toch
En volgens mij is dat geloof nog steeds iets heel persoonlijks, en de kerk die we daarbij bezoeken "bijzaak" ... Kijk nou es even naar de persoon achter de reactie, i.p.v. meteen te oordelen n.a.v. de kerk die men bezoekt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Man die gewerkt heeft komt thuis, gaat op de bank zitten en denkt dat zijn werk er op zit? Susannah, we leven in 2010! Mannen hebben tegenwoordig ook werkende vrouwen......... |
Jah...dan komen ze beiden thuis... Man ploft op de bank omdat zijn werk erop zit, vrouw gaat eerst eten koken, daarna de kids naar bed en dan nog even het huishouden want daar is ze overdag natuurlijk niet aan toe gekomen. En dan, eindelijk...als al het werk erop zit brengt ze haar man die nog steeds lekker op de bank zit een biertje en stapt moe, maar voldaan haar bed in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:32
Onderwerp: oproep aan alle mannen
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | ja inderdaad,het is goed om het door te geven aan chris maar het is zeker een goed besluit om het in het forum te zetten...
het is goed om elkaar ook te waarschuwen voor een bepaald persoon. vooral als je spreekt vanuit een persoonlijke ervaring.. |
Welliswaar telt een gewaarschuwd mens voor twee, maar ik moet eerlijk zeggen dat het verhaal over deze dame op meerdere manieren opgevat kan worden...eerlijk gezegd vind ik het een beetje vaag! Neemt niet weg dat het absoluut waar kan zijn, maar dan lijkt het me zaak dat CM zelf hierin actie onderneemt d.m.v duidelijke taal...
Wat overigens niet weg neemt dat ik het enorm rot vind dat je dit hebt meegemaakt, Braz...keep the faith! We zijn niet allemaal zo
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 8 augustus 2010, 22:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:36
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven
Ik ga nog steeds mee hoor! Alleen als jullie dan wel mee een oogje in t zeil willen houden Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
Mensen die meegaan zijn:
Tessybear731 met 1 kind Peacedove820 met 3 kids Marianne129 (?) met 2 kids Miekjes285 Pearl (onder voorbehoud) grace585(onder voorbehoud) Emma803
Jonathan890 (onder voorbehoud) Benny340
Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...
Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...
Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier... Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij! Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 16:04
|
|
|
David, ik kan nu heel naïef zeggen; "Het was gezellig en tot ziens" ...maar dat zou ik niet eerlijk vinden...
Je bent goed bijbels onderricht, dat geef ik je zeker mee...je studie heeft haar vruchten afgeworpen... Helaas gaat gesprekken hierover voeren je wat minder goed af en met enige regelmaat heb ik je posts dus als enorm aanvallend en soms ronduit agressief overkomend ervaren. De behoefte om er nog op te reageren was dus al snel verdwenen!
Jammer David, dat je het probleem daarom bij alle andere forum-gebruikers legt...wie weet wat je nog zou kunnen bereiken door jezelf open te stellen voor de woorden van anderen, en zo nu en dan ook eens naar je gevoel te kijken...het leven is niet alleen maar zwart/wit...
Ik wens je nog een ontzettend fijne tijd toe op CM, en ik hoop dat je zult vinden wat je zoekt...een leuke meid!
Tot ziens!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 8 augustus 2010, 16:05
|
|
Naar boven |
|
|