ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 10:54
BerichtOnderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?

YELNIN491 schreef:
ruzie maken met jezelf gaat een beetje moeilijk toch Smiley die vol vragen zit

Vind je, ik kan dat heel goed hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 10:30

FRANKT627 schreef:
waar ga je dan wel voor???

Voor zichzelf lijkt me.....en is op zich geen foute keuze denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 20:02
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!

TALIET435 schreef:
het is maar net hoe je het interpreteerd, echte liefde die je elkaar toont zie ik als cadeautje niet als klef ,pas als het als slijmen bedoeld is of hooglijk overdreven vind ik het klef maar dat was hier niet aan de orde vind ik maar dat is mijn mening
Lachende smiley

Ik heb het idee dat de meeste het klef gaan vinden als het te vaak gebeurd, dan komt het erg nep over, ook al is het vast oprecht bedoelt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 15:58
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!

GRIFFIN748 schreef:
Kotsende smiley

wat zou Chatuliem ook alweer zeggen?

juist ja:

KLEF

Hihi, Griffin die het met Chatuliem eens is...dat ik dat nog mee mag maken!
Tis dat ik niet zo van klef hou, anders kreeg je nu een knuffelUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:18
BerichtOnderwerp: Het weer

SUSANNAH475 schreef:
Coole smiley met zonnebril

Vraag me alleen af waarom (juist dan) altijd die motorzagen moeten loeien... Twijfelende smiley

Waarschijnlijk omdat mensen ook liever in de tuin werken met mooi weer dan in een regenbui Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:05
BerichtOnderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?

GRIFFIN748 schreef:
ik zoek niet meer. ik hoef ook niet gevonden te worden.

de afgelopen 10 jaar heb ik drie keer mijn neus gestoten, waarbij men vond dat de schuld van de ontstane situatie bij mij lag. en aangezien 3x scheepsrecht schijnt te zijn, zoek ik dus niet meer.

en ja: dat betekent dat ik alleen blijf.

En nou ff onder mn eigen naam Engeltje smiley

Het is veel makkelijker om de ander de schuld te geven dan je eigen aandeel erin te erkennen he.
Kijk maar naar het absurd hoge aantal´´schuldloos`gescheiden mensen op deze site.

Dus hecht nou niet teveel waarde aan wat ´men´er van vind, en ga lekker je eigen weg.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:39
BerichtOnderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq

GRIFFIN748 schreef:
kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...)

Nope, we willen de kwaliteit niet naar een dieptepunt laten zakken grif Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:23

MARTEN924 schreef:
Wat een zielige mensen zitten er op cm. Afrekenen op iemands uiterlijk is niet erg volwassen.
Schoonheid zit van binnen. Je kunt zo'n "mooie" partner vinden, van binnen kan hij/zij een eikel zijn.
Uiteindelijk als je toch bijelkaar komt, dan moet er gesproken worden over het een en ander.

Veel succes met daten. Ik ben reeds voorzien, vandaar geen foto

Jij heb het over 'afrekenen', is het niet meer een kwestie van sorteren, zonder kwade bedoeling erachter?

De keuze is nogal groot op cm, je moet wel ergens op sorteren lijkt me.
Dat iemands foto je niet direct aanspreekt wil nog niet zeggen dat je iemand ook meteen afwijst. Als je de persoon op een cm uitje tegenkomt maak je er vast wel gewoon een praatje mee.

Een foto zegt niks over iemand, maar een profiel net zo min.
Je kan er van alles inzetten, ik kan me hier voordoen als bankdirecteur of als vuilnisman, maar ik ben het geen van beiden.

Dus eigenlijk gaat heel deze stelling nergens over, het gaat niet om of het een, of het ander.

Annette, die al voorzien is van een hele mooie man (en of dat innerlijk mooi of uiterlijk mooi is vul je zelf maar in Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 21:12
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Klaar!!!!!!

Dit weekend het laatste verfwerk gedaan en vandaag doe boel nog ff snel leeggeruimd omdat ze morgen de vloer gaan leggen.
Nog 3 weekjes en we zitten erin

Lachende smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zondag 3 juli 2011, 21:14
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 23:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
er is zelfs een moeder jarig morgen...

en een dochter Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 23:11

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley moest jij klussen terwijl meneer naar een rit zag van meer dan 100 km???
Annette, je moet hem in de gaten houden...hij zal wel lief en braaf zijn hoor, maar ergens blijft het een deugeniet. Knipoog smiley

nee ik moest niet, ik wilde Knipoog smiley
Ben enkel niet gewend dat tie zo graag oppast Clown smiley
En toen ik thuis kwam na het klussen heeft tie braaf gekookt (lees: chinees gehaald) Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 18:31

PIETER649 schreef:
de touretappe is op tv man!!!
mooie etappe dhr Gilbert heeft de etappe gewonnen en Geesink kan naar huis geloof ik

en opeens snap ik waarom jij wel op de kinderen wilde passen terwijl ik aan het klussen was.....Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:59
BerichtOnderwerp: liegen of een leugentje

nee ik heb gelijk: jullie zijn offtopic!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 21:47
BerichtOnderwerp: liegen of een leugentje

PIETER649 schreef:
vandaar dat iedereen mij een lieve baby vond.... nu ik snap... Huilende smiley, smiley in tranen

schat, ik vind je nog steeds zo lief Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 16:03
BerichtOnderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent

ROBERT614 schreef:
Dag allemaal,

Met aandacht las ik deze topic die CM-ers al 5 maanden bezighoudt. Ik denk dat de meeste visies wel gegeven zijn. Het hangt vooral af van de personen in kwestie, maar ook van de factoren eromheen.

In de tijd dat deze topic bestaat heb ik zelf een relatie beëindigd met een vrouw die ruim 16 jaar jonger is dan ik. Het begon (ik was 38, zij 22)allemaal erg leuk en met die vooroordelen wisten we wel om te gaan. Uiteindelijk kostte deze relatie me te veel energie. Er waren steeds vaker momenten die ik ervoer als vader van een 3e kind ipv als een vader met een relatie en 2 kinderen. De verschillen in levensfase en persoonlijke ontwikkeling werden maar groter. Ook andere factoren - ik werd bijvoorbeeld niet geaccepteerd door haar moeder - speelden een rol. Tegen de voortdurende negatieve invloeden was m'n relatie (of ik) dus niet bestand.

Inderdaad moet de oudere van het stel zich wat aanpassen en moet hij geduld betrachten om zo'n relatie kans van slagen te geven. Maar daar zitten ook grenzen aan.

Okay, dit is een voorbeeld met slechte afloop. Maar ik stel niet dat het onmogelijk was geweest. Het leeftijdsverschil tussen 30 en 19 is weliswaar kleiner dan 16 jaar, maar ook niet onmogelijk. Mijn gevoel is dat iemand van 19 jaar (die er nog op uit wil, misschien wat wispelturig is) wel erg jong is om een vaste relatie aan te gaan met iemand van 30 (die zich wil settelen en gezinnetje wil stichten). Maar weer geldt dat dat afhankelijk is van de personen in kwestie.

Succes aan een ieder die hiermee wordtelt!

Groet,
Robert

Ik denk dat die levensfase die jij noemt een stuk belangrijker is dan de leeftijd.

Ik ben zelf getrouwd met een man die 13 jaar ouder dan ik. maar qua levensfase komen we aardig overeen. Ik ben jong getrouwd, jong kinderen gekregen, jong gescheiden....daardoor zit ik juist vaak met leeftijdsgenoten in een totaal andere levensfase.

Vorig jaar heb ik mn 3e kind gekregen., Ik was tegelijk met 2 oud-klasgenootjes zwanger, die beiden hun eerste kind kregen. Mijn oudste wordt dit weekend alweer 8 jaar.

In de tijd dat ik als vrijgezel op cm zat werd ik regelmatig door mannen van mn eigen leeftijd aangesproken, die op mij als jongetjes overkwamen.
Ook mijn vriendinnen zijn allemaal een paar jaar ouder als ik.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 07:17
BerichtOnderwerp: liefde tegenover commitment

SUSANNAH475 schreef:
Ik zei flauw, omdat ik nooit getrouwd ben geweest en ik het idee kreeg dat je dat bedoelde... maar misschien heb ik het verkeerd begrepen ?
Ook al heb ik het in de praktijk niet meegemaakt, wil nog niet zeggen dat je er niet over mee kan praten, is althans mijn mening.

je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten, niemand heeft gezegt dat je niet mee kan praten als je de praktijk niet hebt meegemaakt.

Maar dan praat je dus enkel over het theoretische gedeelte, en het enige dat ik aangaf is dat dat niet altijd overeen komt met de praktijk.
Jij stelt een vraag, namelijk: kan je trouw zijn zonder dat er liefde is.
Ik deelde mijn praktijkervaring met je: ja, dat is mogelijk. Je ogen sluiten voor een ander is een verstandelijke keuze zoals Jolan ook al aan gaf.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 19:30

SUSANNAH475 schreef:
Flauw...

Dat jij het flauw opvat wil niet zeggen dat het ook flauw bedoelt is.
Maar ik heb nu eenmaal de ervaring dat dingen die ik in theorie heel goed doordacht leek te hebben, in praktijk totaal niet werkten.

Trouwen met een gelovige was er daar 1 van. Mijn moeder is gelovig, mijn vader niet, dat wilde ikzelf absoluut niet. Dus ik trouwde een christen....dacht ik. Hoe dat afgelopen is weet je. Gevalletje van een theorie die klopt, maar die in de praktijk niet werkte.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 18:19

SUSANNAH475 schreef:
Dan denk ik daar blijkbaar anders over...

Dat kan, maar theorie en praktijk botsen wel eens Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 18:16
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARISKA601 schreef:
Ontvang nu ook een brief waarin ze het een en ander vragen...

Ze vragen nog net niet met welke kleur pen ik schrijf, waar ik die gekocht heb en hoe duur die was en of ik het bonnetje ervan nog heb....

Konden ze het 4 werken geleden niet vragen toen ik het formulier invulde?

Kan nog gekker hoor. De Rentekasse (de duitse SVB zeg maar) wil weten wat ik in nederland aan pensioen opgebouwd heb, met bewijsstukken.

Dus ik bel de SVB in Nederland. Eerst 3 personen aan de telefoon gehad die me allemaal iets verschillends vertelde. Uiteindelijk moest ik dan maar een pensioensoverzicht aanvragen. Dat kan alleen schriftelijk dus ze zouden me dat formulier toesturen.

Vandaag kreeg ik het papier. Nu stellen ze mij dus de vragen, die ik aan hen gesteld heb, die moet ik beantwoorden, zodat zij mij de antwoorden toe kunnen sturen.Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 18:10

SUSANNAH475 schreef:
Volgens mij heeft iemand die keuze om te trouwen nog altijd vanuit liefde gemaakt...
Als de liefde verdwenen is, moet je misschien jezelf af gaan vragen wat jouw aandeel daarin is, volgens mij vergeten heel veel dat een menselijke relatie op deze aarde keihard werken is... in al de beslommeringen van het dagelijkse leven zal het af en toe niet mee vallen om tijd en aandacht voor elkaar te vinden... het is dan ook een keuze als je daar geen aandacht aan besteed.
Het is maar 1 van de vele voorbeelden die je tegenkomt in veel misgelopen huwelijken, wat ik er maar mee wil zeggen is dat je relatie een investering is en als de liefde verdwenen is ben je daar m.i. beide verantwoordelijk voor.

Ik vraag me serieus af of trouw stand kan houden als de liefde verdwenen is...

Ja Sus, dat kan.

In mijn 1e huwelijk was de liefde na drie jaar echt zo goed als verdwenen.
Toch ben ik nog 4 jaar gebleven. Het kwam niet eens in me op om ontrouw te zijn.
Maar op zo'n moment draait het denk ik niet om trouw zijn aan je partner, maar trouw zijn aan je belofte. Die heb je namelijk niet enkel tegenover je partner gedaan, maar ook tegenover God.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 15:13
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

...vrouwen zich minder aanstellen dan mannen Duiveltje smiley

http://nos.nl/artikel/252440-voetbalsters-stellen-zich-minder-aan.html

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 30 juni 2011, 15:14
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:01

ANITA695 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Jou volgende bijdrage gaat vast zijn: hele dag hoofdpijn gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:15

Hier nog steeds zonnig en 36 graden.

Wat doe je aan een oververhitte baby? Nou dit:

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 28 juni 2011, 18:18
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:57

JOLAN931 schreef:
ik heb dat een keer meegemaakt.
De auto veranderde binnen 10 minuten in een poffertjespan...heel beangstigend

vandaar dat ik gisteren vast ruimte in de garage heb gemaakt zodat mn auto erin kan, bij de laastste hagelbui hier was ik daar ook bang voor.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:04

JOLAN931 schreef:
Het weerbericht voor vandaag voorspelde weinig goeds, Maar schelden op het weer, is schelden op de Heer.

Hoe is het daar?
Hier: Regio Dordrecht- Onweer en een spatje regen

Hier: Duitsland, vlak bij Gennep, 25 graden en stralend weer, geen regenwolkje te zien (maar die schijnen er eind van de middag wel te komen)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:53

GRACE585 schreef:
nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was
NIET DUS Zieke smiley
morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus

Je moet gewoon wat vaker verhuizen, dan verzamel je niet zoveel Knipoog smiley
Over drie en halve week verhuis ik, in dit huis hebben we twee en half jaar gewoond en de verzameling troep is best te overzien. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:03

HANNAH810 schreef:
ohh; een bordeaux-rode keuken!!
kun je die niet even hier laten bezorgen, annette?
ik heb een écht antieke griezel-oud-eiken keuken uit bed-overgrootmoeders tijdperk. nog echt met van die steentjes in het aanrecht; zeer authentiek en héééél "romantisch"; RUILEN??

Ik heb nu een vies blauwe, met beuken (lees spaanplaat) zijkanten en beuken blad en loshangende kastdeurtjes Clown smiley
Dus nee, je krijgt mn nieuwe bordeaurode landhuiskeuken met kookeiland niet, maar je mag gerust een keer komen kwijlen hoor Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:58

PIETER649 schreef:
Ik vrees dat je er weinig aan hebt Hannah...
De keuken word op maat gemaakt naar MIJN design... en aangezien jij en ik niet bij elkaar passen... past mijn keuken vast ook niet bij jou.
Daarnaast droom ik al weken van mn amerikaanse koelkast met n fles Jägermeister en/ ketel 1 in t vriesvak en voor de cola een ijsblokjesmachine Verliefde smiley

Leuk he, grotejongensspeelgoed Coole smiley met zonnebril

Maarre...jou keuken.....dr is me altijd verteld dat ik 1 recht heb, het aanrecht.
Daar eis ik dus wel het alleenrecht van he!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:36
BerichtOnderwerp: jammer

CHATULIEM619 schreef:
Laten we eerst bij het begin beginnen. Het topic begon erover dat sommige mannen moeite hadden om een relatie te beginnen met een moeder van kinderen. De discussie werd verruimd door het feit dat iedereen wel bepaalde criteria stelt, de een wat meer dan de ander. Nu wordt bij de laatste bijdragen gesteld dat je de kans loopt wat te missen als je criteria stelt...Mijn stelling is dat criteria op zichzelf niet verkeerd zijn, ook vanwege de achtergrond van mensen.
Er is een verschil tussen stelling en houding...Je weet bv. niet echt wat mijn criteria zijn, en je kunt dan ook niet stellen dat ik een verkeerde houding heb.

Deze reaktie plaatste ik na dit zinnetje van jou:
In de meeste gevallen lopen die relaties kapot omdat ze van tevoren hun verstand niet gebruikt hebben.

Als je er zo over denkt zal het zeker niet lukken. Maar dat wil niet zeggen dat het een ander ook niet lukt.
En ook al loopt een relatie op afstand mis, wil het ook nog niet zeggen dat het misliep op de afstand, sommige relaties slagen, andere niet, om tientalle verschillende redenen.
Ik vind niet dat je kan zeggen dat vrijwel elke lange afstandsrelatie fout af gaat lopen.

En om bij het begin te beginnen: ik kan me heel goed voorstellen dat iemand niet op een vrouw met kinderen zit te wachten, of dat iemand uit zn geloofsovertuiging geen partner wil die gescheiden is of samengewoond heeft, dat iemand graag iemand van de zelfde kerk wil.
En die keuzes hebben we gelukkig ook allemaal. En dat is geen discriminatie, maar heeft gewoon met voorkeur te maken. Je moet tenslotte zelf ook gelukkig zijn in die relatie en niet enkel de ander gelukkig willen maken.
En als je toch iemand ontmoet die totaal niet aan je criteria voldoet en je wordt er toch verliefd op, heb je gelukkig ook daarin de keuze om je criteria aan de kant te zetten of om er aan vast te houden en over je verliefdheid heen te stapen.
Zelf heb ik altijd geroepen dat ik nooit geen relatie meer wilde met iemand die niet werkte, wat voor werk maakte me niet uit, maar door mijn ervaring met iemand die ik 24/7 om me heen had zag ik dat absoluut niet zitten.

Jij lijkt me iemand die voor zekerheid wil gaan,wat niet verkeerd is, dat deed ik vroeger ook.
Maar ik heb voor mezelf geleerd dat ik een stuk gelukkiger ben als ik geniet van het nu, en wat de toekomst brengt, dat zie ik in de toekomst wel weer. Problemen zijn er om opgelost te worden, niet om tegenaan te hikken als ze er helemaal nog niet zijn. En voor jou is mijn houding je verstand niet gebruiken, voor mij is het genieten van mn leven.
Mensen denken nu eenmaal verschillend, daarom kan een ander ook niet zeggen of jou criteria wel of niet kloppen, enkel jij kan bepalen of ze de juiste zijn voor jou. Ik vind enkel dat je voorzichtig moet zijn met je vastklampen aan die criteria. Het leven is niet voor 100% te plannen, dus ook een partner niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:47

TINK100 schreef:
blauwe ( mijn keuken is niet blauw, maar creme) en erg warme keuken ook niet aanmoedigd om te gaan eten......

Mijne is wel blauw en snikheet.....dus t word bbq vanavond.
over twee weken komt mn nieuwe bordeaurode keuken...benieuwd wat dat met onze eetlust doet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 56 Volgende
Pagina 36 van 56