Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 08:29
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor mij wel ja |
Mijn ieniemienie woonplaats was ook in het nieuws.........grote hennepkwekerij opgerold.......
Oeps,on topic,mooiste moment..........vol energie wakker worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 16:57
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hahaha, dat klinkt in ieder geval een beetje opstandig Ik denk dat ik maar ff een poosje aan je ga denken, misschien helpt dat wel Ik hoop dat je gauw weer opgeknapt bent zodat je weer aan het werk kunt. Hoeveel dagen moet je nog dan? Heb je 't in je rug? |
Ach welnee,ik heb een huistuinenkeukengriepje,oren,keel en holtes ontstoken,heb een flinke ontstekingsremmer en een lekker warm huis dus heb niks te klagen,ik vind alleen mezelf zo irritant haha.Ik kan niet kletsen,ik krijg niks door die keel en zwabber op mn benen van de koorts.......en het UWV heeft al 2x gebeld.......gezellig Vanavond gaan we nijjoarsrollechies bakken(als de kinderen nog bij hun chagrijnige moeder in de buurt willen komen),dan heb ik iets om handen(ik eet de slagroom wel op )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 13:46
|
|
|
Ik zit in de ziektewet en ben mezelf helemaal spuugzat Mag van de dok de deur niet uit,tv is waardeloos,rechtop zitten gaat niet eens,laat staan wat doen..........en dit is nog maar de tweede dag..........heeeeeeeele diepe zucht
Kopje koffie dan maar.......
Klaag klaag........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 13:40
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
YELNIN491 schreef: | denk dat de reakties van jou niet het probleem waren hoor, maar die van anderen. Jammer dat je ze hebt verwijderd, maar het zij zo |
Ik viel over de "kort door de bocht" reacties met kreten als "zinloos" "gefrustreerd" "ga wat nuttigs doen" e.d. Ik blijf het wel volgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 08:51
|
|
|
Ik heb mijn reacties(weer)verwijderd,blijkbaar zijn de mensen op CM hier niet aan toe.Ik heb geprobeerd op een nette manier mijn bijdrage te leveren maar dat wordt niet in dank afgenomen. Ik hoop dat het in een eventuele relatie wel ter sprake komt en dat de mensen die wel behoefte hebben er over te praten ergens terecht kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 21:09
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:39
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:30
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 18:18
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 17:53
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 17:30
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 december 2011, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Billy heeft wat over geloof ik en die wil het graag delen met noordelingen, net of we daar op zitten te wachten |
Hier in Friesland is wat sneeuw gevallen,bedankt Billy!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 16:44
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | die vingers zijn wel te plaatsen op het forum maar zal niet gewaardeerd worden, maar ik snap het dat je frustie bent. |
Ik heb het niet nodig maar de inzamelpunten lopen zo weer honderden pakketten mis........das pas sneu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 16:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
De mededeling dat er geen jaarlijkse waardering zou zijn van de baas.........en bedankt he,jij ook fijne kerstdagen!
hebben ze hier geen smileys met vingers of zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 13:47
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gisteren heb ik contact gehad met een oud CM'er. Ik vroeg hem of hij terug kwam. Zijn antwoord was schokkend. Hij is de laatste tijd zo over de tong gegaan, is van zoveel dingen beschuldigd, dat hij niet meer terug komt. En dat terwijl hij hier jaren was. Sommige mensen, met name vrouwen, hebben zich zo misdragen. Hatemails waren niet van de lucht. De mailbox zat vol met jaloerse reacties. Wat haalt men zich in hun hoofd vraag ik me af. Waarom gunt men de ander geen geluk en bedreigt hem zelfs? Roddel is een heel groot gif, en het heeft hier veel mensen vergiftigd. Ik schaam me diep, dat dit op CM gebeurt... |
Hier heb ik maar 1 antwoord op.........ze zijn zwaar gestoord ! (het verbaast me trouwens niets hoor,sommige mensen op cm zouden zich eens serieus moeten afvragen waarom ze geen relatie(meer)hebben/kunnen krijgen.......)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 18:50
Onderwerp: electro accupunctuur
|
|
|
JOLAN931 schreef: | http://www.bonsana.nl/Electroacupunctuur.htm
Ik ben benieuwd naar jullie visie op bovenstaande link.
Meerdere keren heb ik mezelf laten 'doormeten' en alle keren is dit goed bevallen. Klachten die er waren werden op deze manier opgespoord, en met natuurlijke medicatie verholpen.
Nu hoorde ik pas van iemand dat dit 'harstikke occult'was Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, en vooral ook waarom. |
Mijn visie?Grotere lariekoek bestaat er niet! Mijn man,destijds al ernstig ziek,kon amper lopen,is er geweest..........buisjes vastgehouden etc.,kreeg gelijk de uitslag; u bent gezond! Laat nog even uw vullingen verwijderen en slik wat druppels waar een plant overheen gezwaaid is..........rekening;275 euro De tweede afspraak heb ik afgezegd,meneer riep gelijk "dus ik heb hem nu wel genezen!" Nou nee.......we worden ziek van je rekeningen.......
Occult?Mwah,wel zweverig,reken er niet op dat het je echt genezing zal brengen,als ze echt genezen konden waren ze wel dokter geworden
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 14 december 2011, 18:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 00:09
Onderwerp: Gratis hulpmiddelen
|
|
|
Redactie bedankt!
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 14 december 2011, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 16:38
Onderwerp: Het weer
|
|
|
IESJE369 schreef: | Lieslaarzen had ik ook wel kunnen gebruiken vanmorgen. Helemaal kletternat gespetterd door een passerende auto |
Het is hier al de hele dag mooi weer,weinig wind,niet koud en een zalig zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 16:36
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 13 december 2011, 16:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:38
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:32
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:14
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 13 december 2011, 16:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 08:25
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Zo ontzettend cliché...........
Gezond wakker worden in mijn eigen huis,gekwetter van mijn kinderen die vrolijk aan de nieuwe dag beginnen,kopje koffie met een muziekje erbij,leuk werk mogen hebben,geen geldzorgen,een stralende toekomst........
Genoeg gekweeld,ik moet aan de slag Fijne dag allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 17:18
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | R retje vergeten wordt gelijk gepakt Handig toch he die familie |
Nou,ik moest aan je denken toen mijn moeder het over cremeneren had...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 17:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | als mij ontzegd word waar ik behoefte aan heb, dan ga ik toch echt verder kijken dan mn euh.... neus lang is.
erg he? |
Neuh,das heel verstandig.......zolang je ook maar zo wijs bent dat niet binnen je huwelijk te doen. Seks is een behoefte,geen recht(of je moet je dagelijkse portie laten opnemen in je huwelijkse voorwaarden,misschien is dat een optie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 11:31
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat is ook een mening, iedereen heeft het zelfde recht, iets te plaatsen waar zij/hij een mening over heeft. Zo was er iemand in het verleden die over taalfouten viel, en werd er gezegd om op je schrijven te letten. En dat is het mooie van forum, je mag reageren, het hoeft niet, en wat voor de 1 een argument is, hoeft voor de ander het niet te zijn. Maar zoals het er nu af en toe aan toe gaat, is het net of derden gaan bepalen wat wel en niet mag. En heb je op elk onderwerp wel een surrogaat moderator zitten, die soms een ander er op wijzen dat van een onderwerp wordt afgeweken. Het is eigenlijk net het leven, er wordt soms van afgeweken, gelukkig wel, anders wordt het zo saai. |
Tuurlijk,ieder heeft het recht hiet zijn mening te spuien maar soms worden de fatsoensnormen overschreden en dan is een tegenreactie logisch. Zonder die overschrijding zou het forum trouwens saai worden,heb je helemaal gelijk in.
Derden mogen roepen wat ze willen maar als je je van alle meningen wat aan moet trekken blijft er verhipte weinig over om lol in te hebben........
Leanne,door schade en schande met dikke huid maar pantser is nog in ontwikkeling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 11:15
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geen flauw idee wat ik eet laat me lekker verassen door mn moeder |
VerRassen toch zeker Erika?
Tis zondag en dat betekent voor mij een rondje moeder en schoonfamilie,als ik genoeg bezoekjes inplan word ik wel zat van de koekjes en hapjes
Morgen eten de kids stamppot,ik moet overwerken en daarna op gesprek op school.........ik denk dat de honger me daarna wel vergaan is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 10:05
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Volgens mij heeft hij wel degelijk een punt, waarom anders zet cm dit bij het profiel. In de regel kap ik ook af bij hoger opgeleiden, en houd in de regel al op als ik het in een profiel lees. Waarom? is eigenlijk simpel, vroeger op de lagere school werd dat er min of meer ingegoten. Daar werd het stempel gezet, 2 groepen, die gene die makkelijk konden leren, en hoge cijfers haalden zaten in andere klassen, en kregen leuke priveleges. Wat al een verschil op het schoolplein gaf, en in het latere leven, ze lopen nog steeds naast hun schoenen. Vorig jaar was het precies 40 jaar geleden een reunie, en het klasse verschil was nog zeer goed merkbaar. Het was een Christelijke school, en geen openbare school, met een regime van voor de oorlog. |
Natuurlijk heeft iedereen een verleden en van daaruit wordt vaak een "selectie" gemaakt,op zich is dat geen probleem,je moet je tenslotte prettig voelen bij de ander. Waar ik hier over struikel is het feit dat mensen die frustraties(gebaseerd op 3 letters) spuien op het forum en met argumenten komen die kant noch wal raken. Stel dat er hier iemand komt spuien over het lage niveau van sommige mensen,dan zou heel het forum steigeren(en terecht)
Leanne,mensen zijn rare dingen en ik ben de koningin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 00:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom staat die 'ie' in het vet?
Ik denk zelfs, ben ik zelfs zeker van, dat HBO opgeleidde niet eens op dat niveau kunnen denken. Laat staan kunnen handelen. Dat drie letterwoord is wel mooi om mee uit te pakken op je profiel maar als je even gaat doorvragen vallen ze door de mand. Nou goed ze doen en schrijven maar wat ze willen. Zelf heb ik 2 HBO-opleidingen met vrucht afgerond. Eén opleiding van het lange type en één van het korte type, dan wel op Belgisch niveau, en ondanks dat er veel gelachen wordt om de Belgen is dat een niveau dat een stuk hoger ligt dan in NL, maar ik pronk er niet mee op mijn profiel omdat ik weet dat ik soms ook erg onder dat niveau handel.
Wat ik ook heb geleerd is dat de 'simpele mens' de kleine mens soms nog het meeste mens is. Geef me dan hen maar... |
HBO zegt iets over je IQ,niet over je EQ,je karakter en je wereldbeleving........... Jammer dat je zo'n gefrustreerde reactie geeft,kijk zelf ook eens verder dan die 3 letters ajb
Nog even een aanvulling:iemand met LBO kan een hoog IQ hebben maar simpelweg gekozen hebben voor die studierichting dus "simpel"???Daar zul je toch echt de mens achter de lettertjes voor moeten leren kennen,jij plaatst ze in hokjes
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 11 december 2011, 00:47
|
|
Naar boven |
|
|