Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 21:31
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
Het heeft ook weinig zin om de doop bij de uitverkiezing aan te halen.
Met die teksten die ik plaatste wilde ik zeggen, dat al voor ons bestaan al bekend was of we uitverkoren zijn of niet.
Dus God reikt ons de hand. Het is aan ons om die hand te grijpen. Als wij Gods hand grijpen zijn we dan behouden? Staan we dan in het boek des levens? Ik geloof dat we er dan in staan.
Maar wie niet de hand van God grijpt, is die wel behouden dan? Staan hun namen niet in het boek des levens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 20:50
Onderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
|
|
|
PIETER649 schreef: | en artikel 31? |
weet ik ook niet... weet wel dat het een scheldwoord is... ik ben in dat nest geboren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 20:45
Onderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Lekenpastoraat gaat uit van het volgende basisprincipe, God wil iedereen gebruiken ondanks achtergrond en studie. Er zijn voorgangers die geen studie gedaan hebben. Op basis van bediening kan men dan voorgaan. In de traditionele kerk heb je toch dat iemand op basis van art. 9 mag prediken? Mijn schoonopa was ook evangelist in de hervormde kerk. |
Eh.. wat staat in artikel9?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 20:41
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
Eh.. Eh..
Als men wilt afvallen kan men beter de komende maanden goed opletten met wat men eet. Ja, ik weet het de lekkere maanden staan voor de deur.
Maar om nou een winterpeendieet te gaan houden, ik denk het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 20:05
|
|
|
De kinderdoop is geen status om het behouden te laten zijn. De ouders dragen het kind op en leggen een belofte af.
God wil iedereen behouden die geboren was, is en wordt. Ik noem nergens de kerkleer,die haal jij er weer bij.
Er is ergens in de bijbel een tekst waarin oa gezegd word dat al voor de grondlegging der wereld....
Johannes 17:24 Vader, Ik wil, dat waar Ik ben, ook die bij Mij zijn, die Gij Mij gegeven hebt; opdat zij Mijn heerlijkheid mogen aanschouwen, die Gij Mij gegeven hebt; want Gij hebt Mij liefgehad, voor de grondlegging der wereld.
Openbaring 17:8 Het beest, dat gij gezien hebt, was en is niet; en het zal opkomen uit den afgrond, en ten verderve gaan; en die op de aarde wonen, zullen verwonderd zijn (welker namen niet zijn geschreven in het boek des levens van de grondlegging der wereld), ziende het beest, dat was en niet is, hoewel het is.
Efeziërs 1:4 Gelijk Hij ons uitverkoren heeft in Hem, voor de grondlegging der wereld, opdat wij zouden heilig en onberispelijk zijn voor Hem in de liefde;
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 12 oktober 2011, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het verschil is dat we geen hoogdravende termen gebruiken en de behoudenis opeisen..... We laten het aan de persoon zelf over en Zijn relatie met de Heer. In mijn ogen blijft het aanmatigend om een baby meteen met deze last op te zadelen. Dan volgt het God niet uit vrije wil, maar het heeft eigenlijk geen keuze. Opdragen van het kind heeft een heel andere geestelijke invulling dan een kinderdoop. Bij een kinderdoop wordt gesteld, dat de erfzonde vergeven is, dat het opgenomen wordt in het verbond dat God met zijn volk genomen heeft. Beide aspecten kunnen niet worden waargemaakt. Ik vind het zelf ook onzinnig om de banden van het voorgeslacht te doorbreken, zoals binnen de evangelische beweging de gewoonte is. |
Binnen christelijke gezinnen word een kind (gedoopt of niet) christelijk opgevoed. Laat ik zeggen als het 18 jaar is kiest het kind zijn eigen weg in het geloof of niet.
Ik zeg het dan nu heel zwart op wit: God heeft het kind uitverkoren.
Als het 18 jaar is laat zich dopen/belijdenis doen dan heeft het kind ja gezegd tegen God.
Het kind kan ook zeggen.. ja dag religie.. niks voor mij. Het kind wijst de hand van God af.
In het eerste geval kan ik zeggen ja het kind is uitverkoren. In het tweede geval kan ik niks zeggen.
Want uiteindelijk ligt het bij God en niet bij ons.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:16
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden. |
Andersom ook niet chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 10:18
|
|
|
We weten gewoon weg niet, hoe God zijn keuze heeft gemaakt. Laten we niet oordelen over het gedrag van mensen.
Het is nog al makkelijk om te zeggen wie gedoopt is , is uitverkoren. Hoeveel baby's komen niet te sterven voor/na hun geboorte? Hoeveel baby's mogen het levenslicht niet zien door abortus?
Zijn ze dan allemaal verloren? Nee. Gods wilt dat iedereen behouden wordt. Het is aan de mens zelf om te kiezen welke pad hij gaat.
Ik heb het getroffen. Ik ben geboren in een christellijk gezin. Ik ben opgevoed met de bijbel. God wilde dat ik daar opgroeide. God had die keus voor mij gemaakt.
Ik heb gekozen voor een christelijke levenwandel. Want ik heb JA gezegd tegen God.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 12 oktober 2011, 10:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:13
|
|
|
[quote=MARTIN695]
die gedachte komt er dan in mij op. hoeveel waarde heeft de opdragen/doop/belijdenis doen dan.
maar om behouden te blijven, daar moet je toch wel wat voor doen. en dat is niet alleen maar eventjes je laten dopen en het is klaar, nee je moet blijven geloven. hoe groot de macht van satan ook mag zijn, laat je niet verleiden door hem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:06
Onderwerp: Het weer
|
|
|
spruitjesweer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:34
|
|
|
Wat leert de Bijbel over de uitverkiezing?
Vraag: Wat geloven mensen die de uitverkiezing leren en is dit Bijbels?
Antwoord: In het kort gezegd houdt de leer van de uitverkiezing het volgende in. Men gelooft dat God de ene mens uitkiest om bij Hem in de hemel te komen, terwijl Hij de andere mens uitkiest om in de eeuwigheid verloren te zijn. Sommigen geloven zelfs, dat zoals de ene mens in de hemel is “tot eer van God”, zo de ander ook “tot eer van God” naar de hel gaat. Wij menen echter, dat deze leer beslist onbijbels is. De Bijbel leert, dat God niets liever wil, dan dat alle mensen gered worden (1 Timotheüs 2:4). Daarom heeft Hij de mens een vrije wil gegeven om te kiezen tussen het leven en de dood (vgl. Jozua 24:15). Het is de eigen keuze van de mens of hij voor eeuwig behouden is, dan wel voor eeuwig verloren.
Er is wel een uitverkiezing van het volk Israël. Dit is geen uitverkiezing zodat alle Israëlieten voor eeuwig behouden zijn. Het is de verkiezing, waarbij God uit alle volken dit volk gekozen heeft om Zijn volk op aarde te zijn en om door middel van dit volk tot de gehele mensheid te spreken en de gehele mensheid te zegenen. Duidelijk spreekt de apostel Paulus over deze uitverkiezing in Romeinen 9-11 (zie vooral 9:13). Het is de uitverkiezing waarbij verwezen wordt naar de keuze die God gemaakt heeft tussen de nakomelingen van Isaak. Daarbij heeft Hij Jakob uitverkoren en liefgehad en Esau afgewezen en gehaat. Dit betekent, dat Esau en zijn nakomelingen niet behoren bij de lijn van Abraham tot aan de Messias. God wist welk leed de nakomelingen van Esau Zijn uitverkoren volk zouden aandoen en kon daarom al van tevoren zeggen, dat Hij Esau en zijn nakomelingen haatte. Dit betekende dus niet, dat alle nakomelingen van Jakob “dus” voor eeuwig behouden zijn (zoals soms gesuggereerd wordt naar aanleiding van Romeinen 11:26, een tekst die verwijst naar de Israëlieten die bij de wederkomst van de Here Jezus op aarde leven en die van de ellende van de grote verdrukking gered worden) en ook niet dat alle nakomelingen van Esau “dus” voor eeuwig verloren zijn. Alleen de rechtvaardigen uit beide volken zijn behouden en de onrechtvaardigen zijn verloren.
Mensen die al behouden zijn, kunnen nu uitverkoren, dat is uitgekozen worden om een bepaald werk voor God te doen. Zie Handelingen 9:15; 1 Corinthe 1:27,28; Ephese 1:4; 1 Petrus 2:9. Ook de Here Jezus heet “uitverkoren” (1 Petrus 2:4) Zelfs engelen worden “uitverkoren” genoemd (1 Timotheüs 5:21). De Levieten waren uitverkoren om de ark te dragen (1 Kronieken 15:2). Het zal duidelijk zijn, dat bij de Here Jezus, de engelen en de Levieten geen sprake was van uitverkiezing tot behoud maar ook uitverkiezing tot een bepaalde taak.
Bron : http://www.hetlichtdeslevens.nl/vragen/onderwerpen/uitverkiezing.html
Ik geloof dat God altijd al heeft geweten wie er uitverkoren zijn. God wilt dat iedereen behouden wordt. God heeft dus al gekozen wie behouden zijn. Het is aan de mens zelf wat ze er mee doen. Volgen ze de weg des levens of de weg des doods. Daarin kiest men zelf.
Jezus zegt in Johannes 15 vers 16: "Gij hebt Mij niet uitverkoren, maar Ik heb u uitverkoren."
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 09:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat voor alternatief hebben ze daar voor gevonden? Het gaat me in dit geval enkel en alleen om de vraag hoe uitverkiezing werkt. Dan gaat het me ook niet eens om de bijbelteksten, maar veel meer over hoe het beleefd wordt. |
Ik zelf heb me nooit beziggehouden met de uitverkiezing. Omdat het voor mij best pittige stof is. Maar ik kan me er later wel eens meer in gaan verdiepen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 10 oktober 2011, 22:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed ik ga even verder redeneren. Hoop dat ik dan wat meer inhoudelijke antwoorden krijg. Ik zie hier nl. een enorm dilemma in. Bij de kinderdoop wordt gesteld dat men bij het volk van God hoort. Het gaat zelfs verder. God verkiest de mens om bij het volk van God te horen. Maar ligt uitverkiezing niet veel breder dan alleen maar gedoopt zijn als kind? De doop is geen garantie, dat weet ik wel. Maar is het niet, dat men met de kinderdoop eigenlijk voor God invult wie Hij moet kiezen? En kan het niet zijn, dat die uitverkiezing veel breder ligt? Heeft God die kinderdoop eigenlijk wel nodig om mensen uit te kiezen? En kiest Hij dan alleen diegene die als kind gedoopt zijn of die bij een bepaalde kerk horen??? |
Het opdragen van een kind is eigenlijk toch ook zoiets van dat je wilt dat God het kind in zijn verbond opneemt? We kunnen als mens niet God doorgronden.
Als God van te voren al weet wie de uitverkorenen zijn, dan heeft de opdragen/doop/belijdenis of wat dan ook voor velen geen nut gehad.
En wat de bijbel verteld over de uitverkiezing is best een pittig iets. Uit iedere stam van Israel zullen er zoveel uitverkoren zijn. (Weet even niet waar het staat en het getal is 144.000).
Ik weet wel dat er kerken zijn die VROEGER dachten dat zij de uitverkorenen waren. Daar zijn ze van terug gekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:09
|
|
|
Mijn antwoord is simpel. Alleen God kan het weten. Het is alleen aan de persoon zelf of hij vergeving aan God heeft gevraagd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:32
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vraag me nu even serieus af waarom jij de boodschapper van Grace bent. Zij is helemaal niet afgebrand in mijn ogen. Er is geconstateerd dat ze niet positief overkwam en zo kwam haar stukje ook over....Daarom stond haar besluit vast van CM te vertrekken....Waarom dan nog dit stukje en een ander als boodschapper gebruiken????? He tis dan wel flauw om het forum te lezen en via iemand anders commentaar te leveren. Ik denk dat je je daar niet voor moet lenen Mariska..... |
Dat laatse ben ik me bewust. Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou doen. Vandaar mijn opmerking eronder.
Grace wilde iets rechtzetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:22
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
Ik heb een mail van Grace ontvangen,
Hierbij plaats ik hem op haar verzoek. Ik zet er aleen een kleine wijziging in.. ik noem geen namen.
hey nijn kan jij ff namens mij reageren op forum,ik heb nl bewust geen namen genoemt,gereageerd op topics waarna men niet reageerden en enkel off topic ging en in de chatroom kreeg ik nauwelijks antwoord en wilde men een onderwerp,lanceer je iets werd er niet op gereageerd en als ik dit dan eerlijk aangeef op het forum ,misschien met wat ongelukkige woordkeuze wordt ik afgebrandt op het forum door oa (namen) en kan ik helaas zelf niet reageren,daar baal ik dus flink van . zeggen ze oa ook je hebt je doel hier bereikt dus m.a.w. wat zoek je hier nog. dus vriendschappen opbouwen mag volgens hen ook niet meer. verder vond ik dus dat ik wel een positieve inzet had maar dat die afgebroken werdt door de mensen die niet of nauwelijks reageerden zonder reacties helpt dat positieve dus ook niet ik lees het wel weer was bij topic niet verlengen groetjes Grace.
Of dit verstandig is van mij ik weet het niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:49
Onderwerp: Sabbath of Zondag
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kijk, ik heb er altijd moeite mee gehad dat de zondag door velen beleefd wordt als een dag waarin je niks mag. Door joden wordt de sabbath nog sterker gevierd als een dag waarin je niks mag. Dat is nooit mijn visie geweeest en zal ook nooit mijn visie worden. Verleden zondag heb ik vol vreugde mn zoon toegejuicht toen hij meedeed aan de 4 mijl.... Ik vind dat het een dag moet zijn waarin je mag vieren, dat je de Heer dient. En ik geloof, dat als ik van een dag geniet, de Heer daar ook blij mee is. En aanpassing is niet zo heel erg groot hoor. Alleen de dienst wordt verplaatst naar vrijdagavond. Niet aan het einde van de sabbath, maar aan het begin... En wat betreft eten, varkensvlees is nu veel gezonder dan dat het vroeger was. Toen de pest in Europa woedde, was er één groep die niet ziek werd, de joden. En dat kwam door het eetpatroon. Het had echter tot gevolg dat ze vervolgd werden. Het dieet schijnt dus zeer gezond te zijn. |
Tussenhaakjes; tegenwoordig worden allerlei dieren bespoten met medicatie, en die medicatie nuttigen wij dus, of dat nou zo gezond is?
Maar als je de sabbath viert , vier je dan niet tevens een Joodse feestdag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:30
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Brooddag....Mijn dochter en ik noemen het dan soepdag(waar dat brood dan gelijk bijzit)
Mijn idee en heerlijk makkelijk!!! Ook heerlijk dat ik het dan eens ben met mijn dochter... Bij ons is dat ook vaak een noodsprong... Vandaag wordt het (op zijn zeeuws gezegd) Stampot..PEE...MIE...JUUN!!!!
En er ligt nog een heerlijk beenhammetje...dus dat lukt vast wel!!! |
Dat is dus op zijn hollandas gezegd: peen met uien, oftewel hutspot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:29
Onderwerp: Tongentaal, een gave of niet
|
|
|
Giod geeft idd mensen gaven. Zijn het alleen de geestelijke gaven?
Zo geeft God aan bepaalde mensen een muziektalent. Aan anderen geeft hij heet schilderstalent. Een schrijverstalent. En noem maar zo op waar ieder persoon goed in is.
Om een huis te bouwen heb je verschillende soorten mensen nodig. Zo is het ook met de kerk. Wil je een opbouwende gemeente zijn heb je ook verschillende mensen nodig. Ieder met zijn talenten/gaven.
En is tongentaal niet iets persoonlijks tussen de mens en God? Je persoonlijke groei in het geloof?
Zo zie ik het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:17
Onderwerp: Sekten: religie, waanzin of bedrog
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De reden waarom ik zo weinig reageer is omdat ik eigenlijk geen enkele gemeente ken, die zo extreem is. Idd Jehova's getuigen, Mormonen, vul het lijstje maar aan. Dat zijn sektes. En ik vind dat je daar mensen best wel voor mag waarschuwen. Zodra men vindt, dat alleen in hun kerk/gemeente de enige weg naar redding is, is men al fout bezig. Maar dan kun je net zo goed reformatorische kerken sektes noemen. Die zijn ook nog niet zo lang van dat denkbeeld afgestapt? Wat ik wel een zorgelijke ontwikkeling vind, is een kerkgenootschap dat zo sterk benadrukt dat iedereen verwond is. En dat iedereen in de gemeente herstel nodig heeft. Dat maakt de mensen te afhankelijk van de voorganger. |
Die laatste zin, dat zou nooit mogen gebeuren. Gelukkig heb ik die ervaring niet.
Maar helaas het komt voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 11:10
Onderwerp: Tongentaal, een gave of niet
|
|
|
God geeft gaven. Zodra een mens tot geloof komt geeft God gaven, zoals Hij dit wil. De geestelijke gaven zijn ook niet op afroep verkrijgbaar, ook niet volgens de wens van de bidder, maar alleen naar de wil van God. Dat had Paulus al heel duidelijk geschreven. Zie 1 Cor. 12:4-11. Hier maakt hij duidelijk, dat de speciale geestelijke gaven bestemd zijn om het gehele lichaam van Christus, de Gemeente, te dienen (:7). Hij sluit dit stukje heel nadrukkelijk af door te zeggen, dat het ontvangen van een geestelijke gave afhangt van de wil van God. Het gaat niet om de vraag welke gave wij willen hebben. Het gaat om de vraag welke gave Hij ons wil geven (:11).
Zo kijk ik er tegenaan. En is die gave echt van God? Doordat die vraag bij mij een grote rol speelt, begin ik er niet aan. Ook satan kan je het laten doen. En satan probeert juist de mensen die dicht bij God staan, te verleiden.
Is het verkeerd om er dan niet aan te beginnen?
Wie spontaan van God als gave het spreken in tongen gekregen heeft, mag God daarvoor danken. Wie dit niet heeft, moet het laten rusten. Het kan een mooie gave zijn, maar het is ook een gave die op het randje balanceert. Hij hoeft niet van God te zijn. Hij kan ook uit je eigen ziel voortkomen en zelfs door de duivel bestuurd worden.
Citaten deels overgenomen van:
http://www.hetlichtdeslevens.nl/studies/studieslezen/sprekenintongen.html
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 10 oktober 2011, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 10:10
Onderwerp: Sabbath of Zondag
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Toen ik deze bijdragen allemaal las, merkte ik dat maar weinig mensen echt over de vraagstelling in gingen. Het ging volgens mij toch over de vraag, de zondag of de sabbath? Dat is toch heel iets anders dan zondagsheiliging.
Mijn antwoord is duidelijk. Ik zie eigenlijk geen enkel goed argument om de zondag te vieren in plaats van de sabbath. En ik zie geen enkele aanleiding om niet te vieren op de sabbath. Vanaf 4 november gaan we dus diensten op de vrijdagavond, het begin van de sabbath, houden.... |
In de Openbaring van Johannes krijgt de eerste dag van de week de prachtige naam: "De dag des Heeren" (Openb. 1:10). Ook uit Hand. 20:7 en 1 Kor. 16:2 blijkt dat deze dag voor de eerste christenen een bijzondere betekenis had.
Is het dan niet mooi, om op de eerste dag van de week dan de erediensten te houden?
Ik zie zelf dat de sabathsviering meer iets is voor de Joodse religie.
Ik weet ook dat er door de eeuwen heen geknoeid is met de jaartelling en de dagen van de week. Zo zijn er eigebnlijk verschillende kalenders in de omloop, waarbij het meerendeel de maandag als eerste dag van de week worden aangegeven. Er zijn ook kalenders in de omloop die de zondag als eerste dag van de week aangeeft.
Dus welke kalender heeft gelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:37
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Esther(10-10-10) van harte gefeliciteerd met deze dag. Je mag vandaag taartjes bakken in mama's keuken. En daarna mag je taartjes eten, kan mama de keuken poetsen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 10 oktober 2011, 09:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:31
|
|
|
daar ik vrijdag zin had in boerenkool, en het niet meer te verkrijgen was, heb ik dat vanavond op het menu staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:30
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Chinees!! Ik ga er vanuit dat we vanavond 2 dingen te vieren hebben |
met het ene ding feliciteer ik je alvast.
met het andere wacht ik nog maar even mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 20:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn dochter kan eindelijk zelfstandig zitten En het grijpen gaat ook beter nu.......dus alles vliegt van tafel. |
Wegwerp servies maar gebruiken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 08:47
Onderwerp: Het weer
|
|
|
zonnig en koud... zeer koud... 4 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 15:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Bij een bezoekje aan het nieuwe gebouw van het Leger des Heils kreeg ik het dagboekje : dag in dag uit 2011...
Het mooie ervan is dat er auteurs van verschillende religies er in schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 11:38
Onderwerp: Profetische beleving
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Voor mijzelf een ongewoon gesprek met God ervaren.
Je ontvangt een directe boodschap van 'boven 'als je daar behoefte aan hebt.
Het is ook mooi om gewoon mee te luisteren naar anderen en er gewoon bij te zijn.
A.s zondag 9 oktober ga ikzelf naar de bijeenkomst in amsterdam bij leger des heils.
Zie voor vedere info http://www.stichtingecho.info/agenda |
Eh.. je bedoelt vast het gebouw van het leger des heils. Ik kan mij niet indenken dat het leger des heils het zelf organiseerd.
|
|
Naar boven |
|
|