ChristianMatch

Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:24
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!

BEHAPPY332 schreef:
Lieve Tess,

in reactie op je verzoek om zeven vriendelijke woorden, die positief en opbouwend zijn, deel ik u vriendelijk doch dringend mede, dat ik helaas noodgedwongen op uw verzoek niet kan ingaan.

U zult begrijpen, dat mij de omstandigheden ontbreken om daadwerkelijk tot de gevraagde aktie over te gaan, waarbij ik mij nu alreeds bijna verspreek, inzake dat het zou kunnen uitmonden tot een gewraakte aktie.

Uit al uw - wel degelijk door mij uitermate gewaardeerde - punten * excuus, fout woord...

meen ik te moeten concluderen, dat het voor mij nogmaals een niet te nemen drempel is, om daadwerkelijk op uw verzoek in te gaan. U zult ongetwijfeld begrijpen, dat de omstandigheden waaronder u uw - normaliter niet te versmaden - verzoek indient, momenteel verre van ideaal zijn.

Uit mijn bewoordingen bemerkt u alreeds nu, hoe moeilijk ik het heb om inderdaad ook echt niet op uw - overigens nogmaals zeer vriendelijk te berde gebracht verzoek - niet in te gaan.

De situatie is namelijk zo... Excuus, de situationele omstandigheden zullen uitdrukkelijk in de bijlage worden vermeld... betreffende de situatie, laten wij daarover vooral kort zijn... dat u een echtgenote heeft en het dus, derhalve, voor u een logisch verklaarbaar feit... een risico zou zijn om het heilig getal van zeven positieve woorden over u uit te spreken.

Zou u het verzoek hebben ingediend, om zeven positieve woorden uit te spreken over u zelve en uw partner, dan had het verzoek - u zult het onmiddellijk begrijpen - wel degelijk - niet alleen ingediend geweest geworden, maar tevens gehonoreerd geweest zijn geworden.

U hoogachtend, van dit besluit mededeling gevend, met het verzoek dit met uw echtgenoot te bespreken en bereid zijnde tot alle feedback, zie ik zeer uit naar uw beider reactie.

Telefonisch bereikbaar alleen onder kantoortijden om geen verdenking op te wekken... mijn geheime nummer voor vóór en ná die tijden zal ik aan u meedelen op ons bekende plekje waar wij elkaar altijd minstens 70 positieve woorden toespelen... P.S. dit laatste in onzichtbare inkt. Houdt het papier boven een warme vlam en dan zult u dit berichtje kunnen lezen.

Oh mijn dierbare vlam!

Voel je je zó aangesproken jongen Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Natuurlijk heb je inmiddels heel goed door hoe het wel werkt, en zo echt niet...dan leg ik het je graag via de mail nog een keer uit.
Verder, kun je natuurlijk gewoon een goed boek lezen dat ingaat op de psyche van de mens... Knipoog smiley

Oh enneh...make up your mind! Heb k nou een echtgenoot of een echtgenote? Is een beetje verwarrend zo en voed mijn minderwaardigheidscomplex nog al (laat staan dat van hem/haar)...en dan moet je dalijk weer 7 positieve dingen gaan verzinnen om men eigenwaarde op te krikken! Zo zonde van je tijd Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:12
BerichtOnderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga

JONATHAN890 schreef:
.......durf het bijna niet te zeggen........
maar ben weer terug.... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Het was toch echt mijn eerdere bedoeling om wat langer afstand te nemen van CM. Had ik zo mijn redenen voor, moest ff iets voor mijzelf verwerken.
Maar datgeen heeft opeens een heel andere wending genomen. Helemaal onverwacht lossen dingen zich zo anders op dan verwacht. Knipoog smiley

Maar ik kon jullie niet missen hoor..... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik zeg gewoon helemaal niks! Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Welcome back
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 20:39
BerichtOnderwerp: Picknicken bij het henschotermeer

MARIO216 schreef:
Veel plezier allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sluit ik me helemaal bij aan! Knipoog smiley

Ondertussen hebben wij morgen hier een feessie van ons zelf Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:39

SUSANNAH475 schreef:
Maar wat is een kritische opmerking ?
Kijk als je gaat gooien met wat je eerder is toevertrouwd, dan denk ik dat de kans sowieso klein is dat je partner erna nog eens zo iets durft te vertellen, dus da's meer een vertrouwenskwestie, waarbij beetje inlevingsvermogen geen kwaad kan.
(Jijzelf zou het ook niet leuk vinden als je in vertrouwen iets gezegd hebt en het later in een ruzie naar je hoofd geslingerd krijgt).

Of het verder zo werkt ? zou kunnen, geen idee, geen verstand van, maar ik zou misschien toch eerder kijken naar hoe je een relatie opbouwend kan houden.
Iets kan zo werken; ik kijk liever naar hoe je er van kan leren.

Het gaat niet om kritische opmerkingen, maar echt negatieve (denigrerende) opmerkingen...
Bijv. een kind wat van de ouder te horen krijgt dat het "dom" is...hier zouden dan 7 positieve opmerkingen tegenover gesteld moeten worden om het goed te maken.
Ook in relatie's geld dit dus...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:14

SUSANNAH475 schreef:
Ik weet niet of het in de relatie zo werkt. Je bent beide een volwassen mens en als het goed is heb je al behoorlijk gewerkt (bewust of onbewust) aan je dosis eigenwaarde en zelfvertrouwen.
Ik weet wel dat het voor kinderen zo kan werken... met name voor kinderen die te maken hebben met (fysiek of psychisch) geweld en te weinig met de uitleg van de maatregel.

Ben er tijdens de rondjes therapie mee doodgegooid met dit "feitje"...
Schijnbaar allemaal "onderzocht" en zodoende vast gesteld.
Het geld dus ook voor iedereen, zeker in een relatie! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:12
BerichtOnderwerp: Queen and gospel

SUSANNAH475 schreef:
Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik.
De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo.
Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... Knipoog smiley (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)

Die "Jezus" uit het nummer is gewoon een ordinaire tv-predikant die zich boven de echte Jezus stelt...hoop niet dat mensen die willen leren kennen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:31
BerichtOnderwerp: Datingsite een taboe?

DANIEL777 schreef:
Waarom zou het een taboe moeten zijn om ervoor uit te komen dat je op een datingsite staat.

Al word het steeds minder...er zijn nog steeds mensen die zich generen voor het feit dat ze lid zijn van een "datingsite"...vaak bestempelt men je als "wanhopig"!
Daarbij zijn de meningen ook ernstig verdeeld, omdat je van te voren nooit weet met wie je te maken hebt en daar zit zeker een kern van waarheid in. Daten via internet vereist enige zorgvuldigheid in het onderzoeken wie er aan de andere kant van het schermpje zit.
Ik denk ook dat het te maken kan hebben met welke instelling je lid bent...
ben je echt actief op zoek? Of is het meer voor de gezelligheid met de kans dat er een leuke partner op je pad komt?
Veel mensen denken nog dat men alleen van het eerste uit gaat, en ze dus voor wanhopig aangezien worden, en zo kan de drempel erg hoog worden om er voor uit te komen! Knipoog smiley

Tess, die van het tweede uitgaat en ondertussen gewoon leuke contacten op doet zonder daar een geheim van te maken...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:47
BerichtOnderwerp: Queen and gospel

Noem mij gek hoor...

Maar ik vind juist heel vaak in "hedendaagse" muziek een boodschap waar ik als christen heel veel mee kan!
Natuurlijk zijn er ook genoeg nummers waar de tekst gewoon niet van kan, nou ja...in dat geval zet ik het uit.

Ja, ik bén het ook...weet het gelukkig van mezelf...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 09:51
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CARIN303 schreef:
hoi CM vrienden,

Nog steeds is mn compu stuk Boze smiley , ben nu ff bij een vriendin het forum aan het bijlezen.
Ik hoop nu dat ik va.woensdag weer online kan komen, mn buurman heeft connecties met een iter( of is het ict? Twijfelende smiley ).

Tot gauw hopelijk!

Carin

Nog ff een berichtje van Carin:

Haar pc is nog steeds stuk en word volgende week gemaakt...
tot die tijd moeten we het dus nog even zonder haar doen!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 09:27

BEHAPPY332 schreef:
Gefeliciteerd!Oh, nee, dat mag ik niet doen, dat is on topic!
sorry, sorry, sorry !

Van mij mag het hoor! Engeltje smiley

Thanks Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 09:19

BEHAPPY332 schreef:
Zeven woorden...
Dan heb je aan een dag niet genoeg?
Na elke fout die je maakt,
heb je zeven extra woorden nodig om het weer goed te maken!

Dat wordt lastig...
Dat wordt:

Zeven woorden spreken tijdens het journaal...
Want het behoud van een goede relatie gaat voor!

Zeven woorden spreken, tijdens jouw telefoongesprek...
want het behoud van een goede relatie gaat voor!

Zeven woorden spreken, als jij met je vriendin kletst...

Zeven woorden spreken, als jij wilt gaan slapen...

Volgens mij, hoe goed ook bedoeld
is zo'n goedbedoelde 'zeven woorden scene'
niets meer en niets minder dan een 'stoorzender' voor een goed huwelijk!

Pats! Dat hakt er in!!!

Volgens mij kun je beter met een puntentelling werken,
als volgt:

1 punt
Man komt thuis en krijgt te horen: 'Bier staat in de koelkast.'

2 punten
Man komt thuis en krijgt te horen: 'Bier staat in de koelkast, schat!'

3 punten
Man komt thuis en krijgt te horen: 'Bier staat koud, zal ik het flesje op tafel zetten?'

4 punten
Man komt thuis en krijgt te horen: 'Bier staat koud, zal ik het flesje op tafel zetten met een schoon glas er bij?'

5 punten
Man komt thuis en krijgt te horen: 'Bier staat koud, hier heb je het in een glas, proost!'

6 punten
Man komt thuis en krijgt te horen: 'Bier staat in glas... maar eerst... Kussende smiley '
........................................................................................................................................... dat duurt zo lang, en zo innig, het bier slaat dood....

7 punten
Man komt thuis en krijgt te horen: Het is zo zonde van dat bier, dat slaan we maar over: Kussende smiley Clown smiley Kussende smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley

Eh, hoeveel woorden moeten we hier verder nog aan vuil maken???
Toch geen 7, geen 6, geen 5, geen 4, geen 3, geen 2, geen 1, maar: 0 !!!!

Niet zomaar 7 stuks joh...7 positieve woorden!
En dat is echt waar, en lang niet altijd grappig...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 20:16
BerichtOnderwerp: What 'rocks' and what 'sucks'?

PIETER649 schreef:
Flexa verf ?

Jah cool!

Ik dacht aan de tint "basalt" voor de ene muur, en de tint "donswit" voor de andere muren Engeltje smiley

offeh...is dat dan weer niet flex? Clown smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 12 augustus 2010, 20:19
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 20:15

ZINGA672 schreef:
Eet je die allemaal zelf op? Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley

Neuh! Geschokte, onthutste smiley

Die deel ik zaterdag uit aan de verjaardagsvisite van uk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:22
BerichtOnderwerp: What 'rocks' and what 'sucks'?

Na een uitvoerig gesprek met een stel pubers ben ik er uit!

Tegenwoordig is alles "Flex" Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Eén van die U2 nummers waar een geweldige boodschap in zit:

Pride (in the name of love)
http://www.youtube.com/watch?v=LHcP4MWABGY&playnext=1&videos=CLDuuC3-zck&feature=artistob
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:10

Net een gigantische stapel pannekoeken gebakken!
Uk vind het wel leuk, men rug wat minder Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 12 augustus 2010, 19:10
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:08

PIETER649 schreef:
kweenie Maris... neanderthalers is een uitgestorven taal toch?

Nee joh...hoor het nog dagelijks Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:04
BerichtOnderwerp: Niet mokken maar ( meegaan) wokken

ANITA324 schreef:
Het spijt mij wel maar ik heb tijdens de Sneekweek iemand leren kennen. Verlegen lachende smiley Dus wil ik mij hierbij euh annuleren. Geschokte, onthutste smiley Ik hoop voor jullie dat je een gezellige avond mogen hebben. Knipoog smiley

Shalom,

Anita

Das nou nog es een goede reden Anita, zullen ze vast geen moeite mee hebben...

Veel geluk! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 12 augustus 2010, 19:05
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:01
BerichtOnderwerp: Dagje "strand" ...

TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Pearl (onder voorbehoud)
grace585(onder voorbehoud)
Emma803

Jonathan890 (onder voorbehoud)
Benny340

Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?

De aanmeldingen worden minder i.p.v. meer Twijfelende smiley
Wie gaat er nog gezellig mee?

En...Behappy, wil jij nog steeds chauffeuren??
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:00

Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Pearl (onder voorbehoud)
grace585(onder voorbehoud)
Emma803

Jonathan890 (onder voorbehoud)
Benny340

Behappy wil graag chauffeuren in de omgeving (vanaf Rotterdam CS)...dus iedereen die vervoer zoekt mag even een gil geven! (maar niet te hard, anders worden we niet vrolijk)...

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte...

Het word wel een heus vrouwen-dagje op deze manier...
Heel leuk natuurlijk, maar er mogen nog best een paar mannen bij!
Kom op mannen, waar blijven die aanmeldingen?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 18:59

[quote=MIEKJES285]

Laatste wijziging vandaag hoor, zat ff niet op te letten!
Sus wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 15:03
BerichtOnderwerp: Een nieuw huisje

EVA685 schreef:
Aan de overkant nog wel Tes Knipoog smiley in je vertrouwde buurtje mag je dus blijven wonen, ja GOD is goed!

Gefeliciteerd en ik hoop dat je heel gelukkig daar mag worden.

liefs van Eva.

Thanks!

Ik moet zeggen dat ik me steeds meer ga verwonderen Verlegen lachende smiley

Heb al een heleboel hulp aangeboden gekregen, en van alle kanten krijg k alles toegeschoven..
Gister nog 20 dozen om in te kunnen pakken, met dank aan Pieter...nogmaals thanks Pietertje Knipoog smiley

Op 18 September hoop ik alles over te kunnen gaan brengen en heb dan nog wel hulp nodig natuurlijk! Dusss m/v.... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik ben de Heer dankbaar...omdat ik alles in Zijn handen mag leggen, en me keer op keer mag verwonderen over hoe Hij voorziet!
Willen jullie met me meedánken dit keer? Omdat we nooit klaar zullen zijn met onze dankbaarheid te tonen aan God...maar zeker alles mogen geven wat we hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 14:10
BerichtOnderwerp: Streektaal en dialect

THOMAS968 schreef:
Hm, ik heb kort boven de Maas in Rotterdam gebivakkeerd, maar het deed toch behoorlijk Afrikaans aan hoor, meer Afrikaans dan op het Brabantse platteland. En een Brabander versta ik beter.

Thomas, hoe klinkt Fries met een zachte g?

Sja, t heet ook niet voor niets de "Afrikaanderwijk" Engeltje smiley Clown smiley

Tess, die op vakantie gaat naar Rotterdam omdat je daar werkelijk alles in een keer gehad hebt! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 14:08

SUSANNAH475 schreef:
Volgens mij wilde Miekjes285 van de lijst Tess... Knipoog smiley

Je hebt gelijk Sus, gewijzigd! Knipoog smiley

En...Peace, met die kids komt het wel goed hoor..
ik heb ook nog een paar ogen en handen, net als de anderen die meegaan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 12:57

GRACE585 schreef:
ginne verf maor kalk crien,tis vakaonsie ; dan hedde ze tog teit zat toch
as ze ut dan redde kreige ze vas un bak leut men unne bossebol
kenne ze schranse met un veketje Clown smiley

Maar...dat spul uit die bol is toch ook wit? Kunnen ze dat niet gewoon gebruiken dan...is twee vliegen in 1 klapUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 12:55

CARIEN982 schreef:
Des nou eeg Brabaants Gijsbertus. Clown smiley

Gullie dinkt doar boave int laand dag ge allean mar dialect ken proate,
mar wee Broabaanders moake dr ok wel wa vaan.

ennu houdoe wah Knipoog smiley

En toch vik ut verdagt veel van Utregs weg hebbe Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 11:27

GRIFFIN748 schreef:
alsof dat zaligmakend is....

bepaald niet, kan ik je zeggen.

Zieke smiley

Maar dat maakt het nog geen reden om jezelf zo naar beneden te halen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 10:47

GRIFFIN748 schreef:
blijkbaar ken je mij (nog) niet... Zieke smiley

Nou Grif, je moet jezelf niet iedere keer zo naar beneden halen hoor Boze smiley
Je hebt tenslotte zelfs haar extra op je hoofd Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:04

MIEKE364 schreef:
skuottelwetter, schotelwater, afwaswater, slootwater...... Smiley die vol vragen zit

Sja. t blijft een vrije interpretatie hè! Engeltje smiley

Tess, die (on)geduldig afwacht tot Thomas het verlossende woord brengt.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:22

TESSYBEAR731 schreef:
Meisje, al zit er slootwater in dan drink ik het nog op, alleen........

Slaat men strot dicht van je (sprakeloos?)...je bent nog mooier dan je moeder?

Engeltje smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 10 augustus 2010, 23:22
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 78 Volgende
Pagina 35 van 78