Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 20:03
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i][i]In feite is het een boeiende discussie, met heelwat diepgang, "sex voor het huwelijk". Worden we allemaal mee geconfronteerd en zijn zoekende. Laat gewoon opbouwend verder discusseriën, was goed aan gang. Toch[/i][/i] |
was misschien wel zo maar gaat nou weer de ouderwetse kant op
beetje jammer
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op maandag 11 juni 2012, 20:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 19:54
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hier zul je me toch wat meer uitleg moeten over geven via mail want blijkbaar is mijn boontje te klein om te vatte. |
Via de mail? kan toch gewoon hier dan is het openlijk en kunnen er ook geen knip en plak praktijken plaatsvinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 12:10
Onderwerp: stap avond zonder beperking
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | wie heeft er zin in een CM uitje? waar : Amersfoort Wanneer: 17 maart 2012 voor wie: Voor iedereen kinderen en honden ook geen bezwaar hoeveel : onbeperkt
Ik zie jullie namen wel verschijnen |
en dat regelt zomaar een uitje zonder overleg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 12:04
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De nieuwe lijst
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Frank Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) ANONIEMPJE Iesje369 ov Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714 JOSINA022 Henkeman Anoniem
Er zijn weer twee plaatsen vrij. |
mijn man en ik willen graag mee maar wel graag anoniem op de lijst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 22:19
Onderwerp: De juiste volgorde in de liefde.
|
|
|
MAR907 schreef: | Sorry, maar het zegt mij niks.... Iets zoeken datgeen dat je al hebt gevonden....LIEFDE...God is liefde.... |
en God is mijn schepper en heeft mij lief waarom zou ik mezelf dan niet liefhebben?
je kunt het ook omdraaien als je jezelf niet liefhebt, kun je God en je naaste dan wel liefhebben?
oeps nu ben ik wel heel serieus
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op vrijdag 4 februari 2011, 22:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 22:05
|
|
|
pffff wat gaan jullie er weer een nutteloos moelijk verhaal van maken helaas is dat vaak het verhaal hier op cm om overal het negatieve uit te halen en te belichten relax en geniet eens van de leuke kanten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 februari 2011, 09:42
|
|
|
ik ken het liedje allang en ben een harrie jekkers fan ik vind het een heel goed liedje en ken hem ook uit m'n hoofd zoals eigenlijk alle liedjes van hem als cabaretier heeft ook deze een bepaalde boodschap en natuurlijk wordt het wat zwart-wit afgezet maar ik denk dat er zeker een goede kern inzit in het geheim van de lachende piccolo zegt ie er nog voor: ik heb het liedje 1000 keer voor me eige gezongen en toen ging het weer een beetje met me eige probeer het maar eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 01:06
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LOES550 schreef: | moet ik nu echt in mn eentje gaan zitten nachtbraken?
Laat je me zomaar in de steek....... |
ahhhhhh arme loes ga eens optijd naar bed zou ik zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 00:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja dus!!! Ik had het kunnen weten... |
ik weet van niks hoor ik ben erg onschuldig altijd tot het tegendeel is bewezen en dat gaat je niet lukken in dit geval
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Echt? |
nee joh niet echt natuurlijk
oke misschien stiekem toch wel? of toch niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:22
|
|
|
JOLAN931 schreef: | nee toch! |
tuurlijk niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Of ze zouden (per ongeluk) voor het huwelijk...
|
wij zouden niet durven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Binnen een week na hun trouwen Dat zou een unicum zijn......... |
misschien kunnen wij dat wel
maar eerlijk gezegd denk ik van niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:59
|
|
|
CARIN303 schreef: | getrouwde stelletje half geld, Carien? Juist niet, die kunnen het wel betalen, net als dat ze een baby hebben
Onze Chris moet het echt hebben van vrijgezelle mensen en die kan hij- via de staffelkorting- zo beter aan CM binden,snappie ? |
oke ik snap het al ik ga dus niet verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 15:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug
dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden
Google maar even Frank...... |
zo zie je er ook wel uit op die foto meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen denk om m'n hart volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:18
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jouw slechtste moment van vandaag komt er nu aan.......bukken! |
en dan wel ff opschieten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 21:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Logisch toch?Wat begrijpen jullie nu niet??? 1+1=3 en gras is blauw |
mijn gras is bruin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 21:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Renske, je bedoelt dus dat het meest onlogische voor de mensheid het meest logische voor Leanne is??? Ja, ik denk dat ik je wel kan begrijpen...Leanne woont ook zo ver in het Noorden hé. Zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben? Iets met luchtlagen of ozongaten of zoiets
Frank |
dat bedoel ik frank maar hoe het komt ik heb geen flauw idee heb ook geen zin om me daar al te veel in te verdiepen misschien is het wel besmettelijk ik probeer het maar te accepteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 20:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus je gaat je hall behangen dan ga je verhuizen naar een andere plek Tja, dat is vrouwenlogica...kwaaltjes en een -humeur zijn nog wel te begrijpen...
FT |
das geen vrouwenlogica das leannelogica of eigenlijk totaal niet logisch maar goed ik snap wel vaker geen hout van haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 10:01
Onderwerp: Renske en Bull.........
|
|
|
LEANNE226 schreef: | (Je bent vast niet blij met mn topic maar het moet nu onderhand wel meid )
Op 15-10--2010 getrouwd!!!!!!!! Renske & Bull Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Jullie waren zoooooooo mooi en zoooooooo verliefd Mijn dank voor het feit dat ik een rol mocht spelen.........toen Renske als schitterende bruid aan de hand van haar zoontje de kerk in kwam kwamen de tranen..........
En jaaaaaaaaaa Bull,het feest was mooi en tof,hoef je geen 100x te vragen
Heel veel geluk en liefde gewenst!(en ieniemienie kleertjes )
PS:sorry moest de tekst 2x schrijven,het was eeeeerrug laat vannacht |
zo zal nu ook maar even reageren
waarom moest het onderhand wel? ik was net 24 uur getrouwd en jij moet alweer een topic openen ik was nog niet eens wakker muts
maar bedankt allemaal voor jullie lieve reacties
en een speciaal bedankje voor leanne die ons overal veilig heen heeft gebracht en zo lief was ook haar handtekening te willen zetten als mijn getuige ahhhhh en wel heel schattig dat je om mij moest huilen maar je was blijkbaar niet de enige die in de kerk een traantje heeft gelaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 09:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk vind ik het heel tragisch, dat ik aan christenen het belang van het huwelijk moet uitleggen. Ok, het principe van het huwelijk wordt al uitgelegd in Genesis, het moment dat ze het paradijs moesten verlaten....
Hier zien we drie principes:
A. Losmaken van vader en moeder. B. Zich hechten aan zijn vrouw C. Een vlees worden.
en waar staat hier het woord trouwen dan??? ik kan het niet vinden en trouwen voor de wet kan ik hier al helemaal niet uithalen
Ad A. Het losmaken van vader en moeder betekent de overgang van het gezin van waaruit hij voortkwam, naar het nieuwe gezin waar hij zou toebehoren. Het symboliseert ook de volgende fase in zijn leven, eerst een leven waarin hij geleid werd door ouders, naar een leven van zelfstandigheid, een leven om anderen te leiden en op te voeden.
Ad B. Het hechten aan een vrouw betekent ook het hechten aan één vrouw. Hij heeft voor deze vrouw gekozen, om samen verder te gaan. het laaat de exclusiviteit zien van de relatie. Deze relatie vormt immers de basis voor de kinderen om op te groeien. Daarom moet de relatie wel exclusief zijn, want het hele bestaan draait erom.
Dit hechtingsproces is niet alleen gebaseerd op emoties maar op een duidelijk contract. Het was en is nl belangrijk voor erfrecht, dat degene die achterbleven recht bleven houden op het gezamenlijke vermogen. Het hechten was een formeel huwelijkscontract, waarna de verloving afgekondigd kon worden. Als een vrouw geen huwelijkscontract had, was ze reddeloos verloren.
Ad C. Pas als aan de voorwaarden is voldaan, en het huwelijk is voltrokken, kunnen ze als symbool van eenheid een vlees worden. Het grootste geschenk van liefde wat God aan de mens gegeven heeft. |
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 19 oktober 2010, 09:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 21:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja leuk! Ik heb het volle pond betaald..... dus dubbel..... dan kan er nu best een aanbieding af voor cm leden zoals ik
he chris? |
slijmbal weet je drent dat je loopt te zoenen en te sjansen met chris??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 14:11
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Lean... ze komt wel weer terug hoor! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:58
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Haha. bied maar eens een leuke vent aan , misschien zijn we dan zo vertrokken hier.
Enne hij hoeft niet rijk te zijn ...alsie maar lief is en van dieren houd! En hij moet wel lekker kunnen kussen haha
Leanne gij goat wel verlengen heur, gij heurt hier ook bij de gezellige gangmakers net zoals Renske...ow solly tis Mevrouw Renske geworden. |
ze zegt mevrouw tegen me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn abo verloopt over precies een week.......ik ga steeds meer twijfelen of verlengen nog enig nut heeft als iedereen vertrekt........(oke,carien en hannah zijn er nog maar die krijg je zelfs niet weg als je ze geld biedt ) |
tja ik heb een leven naast cm he en ik denk ook niet dat bull het erg leuk vind als ik constant op cm zit daarbij zijn er de laatste tijd al veel mensen weggegaan en is de chatbox niet meer zoals het geweest is helaas er zijn inderdaad een paar mensen die iets teveel aandacht vragen op een negatieve manier vaak en daarmee bedoel ik dus niet een aantal kwebbelende dames die nadrukkelijk aanwezig zijn maar mensen die heel graag het gesprek een bepaalde richting op willen sturen en daardoor een nogal bepalende factor zijn waar ik niet zo op zit te wachten het zijn nl geen onderwerpen waar ik wat mee heb een beetje te hoog gegrepen voor mijn simpele brein en als ik steeds weer weg moet gaan omdat ik de sfeer niet leuk vind heeft het weinig zin om nog te gaan verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:19
|
|
|
ik heb pas 31 mei om kwart voor 12 verlenging gevraagd mijn abo loopt dus tot 2 november en daarna ben ik dus ook weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 oktober 2010, 19:46
Onderwerp: Wat je mist op CM
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | De mogelijkheid om je status te veranderen!
Zodat je bijvoorbeeld op "offline" kunt staan terwijl je er wel bent, maar even geen zin hebt om te chatten, of op "afwezig", omdat je ondertussen ff aan het stofzuigen bent...moet tenslotte ook gebeuren!
Helemaal mooi zou het ook zijn als je kunt laten zien waar je op dat moment mee bezig bent, net als bij msn... |
ja dit vind ik wel een goed punt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:44
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
hee pieter en annette
GEFELICITEERD!
ook namens mijn kerels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 11:25
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LOES550 schreef: | Zoooo!! Dat komt bij mij nu nooit in mn mailbox Misschien moet ik dan ook eens op bezoek bij de buren |
das geen garantie dat je zulke mails krijgt hoor ik ben ook bij de buren op zoek gegaan en heb gevonden maar mijn drent heeft mij nog nooit zulke mails gestuurd
maar ik klaag niet hij is wel heeeeel lief
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op zaterdag 9 oktober 2010, 11:25
|
|
Naar boven |
|
|