ChristianMatch

Forum

Gebedsroom donderdag 24 juni ;-)
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 20:30

Bidden

Bidden is op de tenen staan,
Reikende naar Uwe handen.
Bidden is tot U te gaan,
Je hart van verlangen gaat branden.
Dan is er kontakt met U, o Heer,
Hoe mijn gebed ook verloopt.
Gij geeft mij het beste en nog meer,
Dan ik ooit had gedacht en gehoopt.

( uit de bundel gedichten van Wies van Someren Brand-Paap )

Hoi allemaal,

Genieten jullie ook zo van de zomer welke net is begonnen? het lange licht, vogels die voor ons zingen, de zon die ons koestert Lachende smiley

Helaas zijn er minder prettige zaken, afscheid nemen van iemand die je dierbaar is, verbrokenheid in families, ernstige ziekten, etc,

We nodigen je uit in gebedsroom mee te bidden en te danken, we dringen niemand iets op, je komt alleen als je wil, sommigen komen een enkel mi nuutje, anderen blijven het hele uur.

We merken dat dit uur altijd wordt gezegend door Hem, die ons altijd nabij is, van ons houd, en contact met jou wil als Vader en kind.

Tijdens dit uur gebedsroom zingen we voor ons zelf hardop, of zetten een lied op wat we vinden bij you tube, Ook byzonder is dat ik vaak tijdens dit uur sms n ontvang van mensen voor gebed, we brengen alles bij Hem.
Vorige week kreeg ik een vraag voor gebed van een medechristen, deze
had een collega die met kanker erg ziek in het ziekenhuis lag, een uur na gebedsroom, kreeg ik weer een sms dat de artsen versteld stonden, de toen zieke man is naar huis gestuurd omdat hij was genezen,
Hallelujah! Dankpunt Lachende smiley ja, we hebben een machtige Heer en Heiland, als christen zit je vaak moeilijk, maar Hij draagt ons door alles heen.

We houden gebedsroom elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00, je kan ons vinden als je chatbox aanklikt, dan rechts naar beneden gebedsroom aanklikken Smiley die vol vragen zit kijk maar, je vind het wel Knipoog smiley

Laten we ook danken voor ieder die is geslaagd voor examen, en Troost voor degenen die zijn gezakt.

Warme zomergroetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha en Eva Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1