Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 16:12
|
|
|
Wat vinden jullie van deze man en zijn prediking?
Als ik mijn mening mag geven; vind ik zijn prediking soms erg eenzijdig qua onderwerp, maar wat hij predikt is echt wat nodig is in de kerk vandaag de dag.
http://www.youtube.com/watch?v=cncEhCvrVgQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 16:37
|
|
|
Paul Washer ken ik wel ben daar 2x naar een conforentie-weekend van hem geweest. Je leert veel van hem en hij heeft ook wel de kennis in de diepe van het woord dat is wat mij ook zo aanspreekt mensen die lef hebben om te willen spreken want hij is Radical en durft de waarheid te weerleggen en dat geeft ook aan dat hij dichtbij God leeft en daarom voor vele gelovigen als zwart-wit word gezien en dat hij bij vele kerken niet meer welkom is.
Waarom omdat vele gemeentes liever water bij de wijn doen helaas maar het is toch wel zo mensen horen liever de aangename leugen dan als de onaangename waarheid. Niet alleen in preken maar ook in allerlei andere onderwerpen die in je leven toekomen zoals hier op het forum of waar je ook komt de Waarheid mag niet meer verkondigt worden in wat als iemand expres zonden doet er tegen aan gaan de rug toekeren naar God toe, enz. Zo kan ik blijven doorgaan alleen al als je de waarheid weergeeft het woord laat spreken door de Bijbel heen dan word je al gauw te zwart - wit gezien. Maar is Gods Woord anders ook niet zwart op wit! Durf je de dingen onder ogen te zien en instemmen waarop het staat? Of is het meer vriendjes politiek kop in het zand steken en alleen meer water bij de wijn doen? Helaas ook in deze tijd zal er meer water bij de wijn worden gedaan in heel wat kerken zowel heel europa als nederland. Waar gaat dit heen ja het word alleen maar erger en dat zal God op den duur af mee rekenen en degene verdienen hun loon of worden afgestraft. Want ermee spotten of de geboden maar wel te doen wat niet mag zal hen alleen meer en meer vervuilen en degene die Zijn Woord waarlijk lief hebben zullen des te meer schoner en mooier worden.
De Here Jezus zegt ook als Ik terug zal Ik dan nog geloof vinden Zoals met de 5 wijze en 5 dwaze maagden ze kenden de Heer en hadden hun lampje branden met olie maar het is wel van belang om extra olie bij je te hebben voordat de stoet komt en je lamp brandend blijft. Heb je dat niet en je moet boodschappen halen omdat wel te hebben dan is te laat en voor jou de poort gesloten voor eeuwig en altijd.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|