Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 08:45
|
|
|
Dit staat bij mij op een boekenlegger, en die heb ik in mijn Bijbel liggen..iedere keer als ik de Bijbel opensla, lees ik dit,
Weet je dat je een stille aanbiddere hebt?
Je bent waardevol voor me, In mijn ogen ben je kostbaar. Ik heb je lief;Ik zie het zitten met jou, In liefdesliedjes zingen ze wel eens dat degene bereid is te sterven voor de ander, uit liefde. Je weet dat dat bij Mij voor jou meer dan waar is.Ik heb niet alleen gezegd dat Ik dat zou doen, maar Ik heb het ook gedaan. Voor jou! Als je wilt accepteren wat Ik voor jou heb gedaan, zal Mijn vader jou accepteren en zul je eeuwig leven hebben.
Je Vriend Jezus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 7 juni 2010, 17:48
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Dit staat bij mij op een boekenlegger, en die heb ik in mijn Bijbel liggen..iedere keer als ik de Bijbel opensla, lees ik dit,
Je bent waardevol voor me, In mijn ogen ben je kostbaar. Ik heb je lief;Ik zie het zitten met jou, In liefdesliedjes zingen ze wel eens dat degene bereid is te sterven voor de ander, uit liefde. Je weet dat dat bij Mij voor jou meer dan waar is.Ik heb niet alleen gezegd dat Ik dat zou doen, maar Ik heb het ook gedaan. Voor jou! Als je wilt accepteren wat Ik voor jou heb gedaan, zal Mijn vader jou accepteren en zul je eeuwig leven hebben.
Je Vriend Jezus |
Mooi Marianne!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 13:06
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Dit staat bij mij op een boekenlegger, en die heb ik in mijn Bijbel liggen..iedere keer als ik de Bijbel opensla, lees ik dit,
Je Vriend Jezus |
Een ware Broer Jezus had een zus haar naam is heden geen sterfelijk mens bekend
Zij hoorde de klank van zijn stem...
Zij zag de kleur van zijn ogen...
Zij rook de geur van zijn kleed...
En voelde hoe het was... van broer tot zus.
Drie jaartjes later begreep zij "WIE" die Jezus was...
Een WARE BROER voor... ZIJN ZUS...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|