Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 22:27
|
|
|
Woensdag 26 mei/Dagelijkse bemoediging: WORTELS EN VRUCHTEN! Denk aan de les van het zaad, dat een scheut naar beneden zendt, om geworteld en gegrond te raken, terwijl het gelijktijdig een scheur omhoog zendt, om tot plant en bloem te worden, die de wereld verblijdt. Beide groeiwijzen zijn nodig. Zonder de sterke wortel zou de plant spoedig verdorren, zoals ook veel activiteit mislukt wegens gebrek aan groei in MIJ. Hoe hoger de plant groeit, des te dieper moet die geworteld zijn. Velen vergeten dit en daarom is hun werk niet langer van blijvende waarde voor MIJ. Pas op voor bladeren en bloemen, die geen sterke wortel hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 22:43
|
|
|
Eva, gefeliciteerd met je verjaardag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 22:52
|
|
|
EVA685 schreef: | Woensdag 26 mei/Dagelijkse bemoediging: WORTELS EN VRUCHTEN! Denk aan de les van het zaad, dat een scheut naar beneden zendt, om geworteld en gegrond te raken, terwijl het gelijktijdig een scheur omhoog zendt, om tot plant en bloem te worden, die de wereld verblijdt. Beide groeiwijzen zijn nodig. Zonder de sterke wortel zou de plant spoedig verdorren, zoals ook veel activiteit mislukt wegens gebrek aan groei in MIJ. Hoe hoger de plant groeit, des te dieper moet die geworteld zijn. Velen vergeten dit en daarom is hun werk niet langer van blijvende waarde voor MIJ. Pas op voor bladeren en bloemen, die geen sterke wortel hebben. |
Eva, is het niet handiger al die dagelijkse bemoedigingen bij elkaar te zetten in plaats van elke keer een nieuw onderwerp te kiezen? Omdat je het per dag aanvult komt het ook elke keer bovenaan.
Thomas, wordt onoverzichtelijk bemoedigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 22:53
|
|
|
Gefeliciteerd Eva!
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 26 mei 2010, 23:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 22:54
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eva, is het niet handiger al die dagelijkse bemoedigingen bij elkaar te zetten in plaats van elke keer een nieuw onderwerp te kiezen? Omdat je het per dag aanvult komt het ook elke keer bovenaan.
Thomas, wordt onoverzichtelijk bemoedigd |
Het helpt ook vast een heuuuuleboel dat jij je posts twee keer plaatst
Tess, die het toch ff niet kon laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 26 mei 2010, 22:59
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het helpt ook vast een heuuuuleboel dat jij je posts twee keer plaatst Tess, die het toch ff niet kon laten |
Ik smurf overvloedig.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 27 mei 2010, 09:19
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eva, is het niet handiger al die dagelijkse bemoedigingen bij elkaar te zetten in plaats van elke keer een nieuw onderwerp te kiezen? Omdat je het per dag aanvult komt het ook elke keer bovenaan.
Thomas, wordt onoverzichtelijk bemoedigd |
Jazeker is dat mogelijk, heb dit al eens toegepast, maar er werd gezegd, dan moet ik teveel naar beneden scrollen ja,daarom maar weer zo gedaan Wat is nu wijsheid hè
Bedankt voor je felicitatie
Groetjes Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|