Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:46
|
|
|
het idee is ontstaan om een picknick te organiseren waar ook praise-liederen en gezangen bij gezongen worden. ieder kan daarbij zelf muziek instrumenten meenemen, of gewoon meezingen. is daar voldoende animo voor, dan willen we dat een andere keer regelen. vind je t een leuk plan, wil je dan even een reactie achterlaten? (ben je niet geinteresseerd in een muziekpicknick, dan hoef je dus niet te reageren )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het idee is ontstaan om een picknick te organiseren waar ook praise-liederen en gezangen bij gezongen worden. ieder kan daarbij zelf muziek instrumenten meenemen, of gewoon meezingen. is daar voldoende animo voor, dan willen we dat een andere keer regelen. vind je t een leuk plan, wil je dan even een reactie achterlaten? (ben je niet geinteresseerd in een muziekpicknick, dan hoef je dus niet te reageren ) |
Als er genoeg "elektronen" zijn ben ik ook van partij.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 5 mei 2010, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:53
|
|
|
ik speel dwarsfluit is dat electronisch genoeg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik speel dwarsfluit is dat electronisch genoeg? |
Wat mij betreft wel
Dan vul ik de "gaten" wel op.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 5 mei 2010, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:37
|
|
|
sorry off topic
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op woensdag 5 mei 2010, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:33
|
|
|
Een picknick met verhoogde noten als maal ...je moet er maar opkomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:16
|
|
|
HENK710 schreef: | Een picknick met verhoogde noten als maal ...je moet er maar opkomen |
nee, henk, oooh, je moet mannen soms ook alles uitleggen he; met bessen natuurlijk, en halve noten..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, henk, oooh, je moet mannen soms ook alles uitleggen he; met bessen natuurlijk, en halve noten.......... |
vergeet de hele noten niet en de borrel noten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 08:31
|
|
|
Goed idee, Hannah,
ik kan zelf een muziek lied bundel mee nemem. Ik heb zelf een map, waarin alle partituren inclusief gitaar akkoorden staan, van Life@opwekking Het is dan wel natuurlijk belangrijk dat een ieder deze liedbundel zelf aanschaft. Deze liedbundel kost maar 15 Euro en is verkrijgbaar bij Evangelische boekwinkels en ook via het internet (zoek bij Google).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 09:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vergeet de hele noten niet en de borrel noten |
ja borrelnoten, jarig joppie!! daar ga je van zingen en swingen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 19:19
|
|
|
Ik ben dol op zowel picknicken als muziek dus ik ben van de partij! Helemaal leuk als er nog een picknick komt want de 22e kan ik niet.
Oh ja; ik speel unplugged; neem mijn saxofoon mee. POWERRRR! Blaas zo alle luisjes uit de hei
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 23:20
|
|
|
De combinatie zingen/muziek en picknick vind ik heel mooi. Ik vind het een heel mooi voorstel.
Dirk Jan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 03:40
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik ben dol op zowel picknicken als muziek dus ik ben van de partij! Helemaal leuk als er nog een picknick komt want de 22e kan ik niet.
Oh ja; ik speel unplugged; neem mijn saxofoon mee. POWERRRR! Blaas zo alle luisjes uit de hei
GrZing! |
Waar gaan dan de luizen heen in ons haar?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zaterdag 8 mei 2010, 03:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 06:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het idee is ontstaan om een picknick te organiseren waar ook praise-liederen en gezangen bij gezongen worden. ieder kan daarbij zelf muziek instrumenten meenemen, of gewoon meezingen. is daar voldoende animo voor, dan willen we dat een andere keer regelen. vind je t een leuk plan, wil je dan even een reactie achterlaten? (ben je niet geinteresseerd in een muziekpicknick, dan hoef je dus niet te reageren ) |
Super Gaaf Op welke datum gaan de noten vallen? Is dat in Juni of Juli?
Instrument kan ik niet spelen maar heb wel mijn klankstem als Mezosopraan. Heb op koor gezeten maar niet zo lang hoor verder wel meer straatwerk op uit gaan zingen tja waar het hart vol van is stroomt de mond van over he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 07:48
|
|
|
misschien is het een idee om drie data te noemen? en dan even te kijken wie op welke datum komen kan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 18:51
|
|
|
DIRKJAN078 schreef: | De combinatie zingen/muziek en picknick vind ik heel mooi. Ik vind het een heel mooi voorstel.
Dirk Jan |
Oh Dirk Jan, dus je komt niet de 22ste?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 21:35
|
|
|
MAR907 schreef: | Waar gaan dan de luizen heen in ons haar? |
Nee joh; lekker in de sla
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIRKJAN078
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 15:52
|
|
|
de 22e kom ik ook Nisha.
Laatst aangepast door
|
DIRKJAN078
|
op zondag 9 mei 2010, 15:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 9 mei 2010, 22:00
|
|
|
DIRKJAN078 schreef: | de 22e kom ik ook Nisha. |
Gezellig DirkJan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIENE892
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 15:54
|
|
|
Ik vind het een leuk idee Hannah Wie gaan er al mee? Is er al een datum? Ik ben alleen van het openbaar vervoer afhankelijk
Groeten wim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 17:50
|
|
|
WIMBRIENE892 schreef: | Ik vind het een leuk idee Hannah Wie gaan er al mee? Is er al een datum? Ik ben alleen van het openbaar vervoer afhankelijk
Groeten wim |
ik heb alleen deze aanmeldingen gelezen, wim maar ben zelf druk genoeg op t moment om twee picknicks te organiseren; is t geen idee, als jij dit topic in de gaten houdt? (maw; mag ik dit topic naar jou delegeren??? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 01:24
|
|
|
GOED IDEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORRIEVN785
|
|
Geplaatst: zaterdag 15 mei 2010, 15:51
|
|
|
Jey een picknik Gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 16 mei 2010, 00:09
|
|
|
CORRIEVN785 schreef: | Jey een picknik Gezellig |
zaterdag de eerste picknick in Ede, zie elders op het forum, alleen dan zonder muziek .....
|
|
Naar boven |
|
|