|
EVA685
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 14:45
|
|
|
Vrijdag 16 april:
JE ZULT OVERWINNEN!
IK ben met je, MIJN aanwezigheid is een teken van MIJN vergeving, IK ondersteun je.
Je zult overwinnen, wees niet bang voor veranderingen, zolang IK je Heer, niet verander.
JEZUS CHRISTUS is gisteren en heden dezelfde en tot in eeuwigheid, IK ben bij je.
Standvastigheid en onveranderlijkheid komen ook tot jou, als je met MIJ leeft, rust in MIJ.
Juiste ademhaling wordt door zorgvuldige oefening tot een onbewuste, goed verrichtte gewoonte.
Op dezelfde wijze zal het, als je geregeld oefent, ook een gewoonte worden om in MIJN
tegenwoordigheid terug te komen, wanneer zelfs maar het geringste gevoel van onrust
je volkomen kalmte en harmonie verstoort, zo zul je toegroeien naar een leven, waarin
je je volkomen bewust bent van MIJN tegenwoordigheid en zullen volmaakte kalmte
en harmonie je deel zijn.
Het leven is een leerschool, bedenk:
Allèèn de leerling, die veel voor de toekomst belooft, zou zo door de MEESTER zijn uitgekozen
voor inspannende en vermoeide dicipline, onderricht en training.
Je vraagt om niet te zijn als honderden, nee als vele, vele duizenden van MIJN volgelingen,
maar om te zijn als zij, die MIJ weerspiegelen in alles wat zij zeggen en doen en zijn.
MIJN geliefde kinderen, aanvaard deze training, dus niet als hardvochtig, maar als het tedere,
liefdevolle antwoord op je verzoek.
Eens heb je gedronken van de wijn, die IK gaf, het eeuwige leven - alle aarde pogingen
om je dorst te lessen, zullen mislukken.
|
|