Auteur |
Bericht |
|
HDBAS635
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 16:32
|
|
|
Marieke913 wilt graag een skate/skeelertocht(je) organiseren. Wanneer en waar zal zij vandaag of morgen in deze topic plaatsen. Wel wat algemene info van mijn kant. Mochten er mensen zijn die wel kunnen skaten,maar niet (goed) remmen, moeten maar ff een pb naar mij sturen.
Wordt vervolgd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 19:03
|
|
|
HDBAS635 schreef: | Marieke913 wilt graag een skate/skeelertocht(je) organiseren. Wanneer en waar zal zij vandaag of morgen in deze topic plaatsen. Wel wat algemene info van mijn kant. Mochten er mensen zijn die wel kunnen skaten,maar niet (goed) remmen, moeten maar ff een pb naar mij sturen.
Wordt vervolgd |
skeeleren........ kom meestal niet verder dan een paar km met mijn kids.... k stap liever op mijn racefiets voor een flinke tocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 28 maart 2010, 15:59
|
|
|
HDBAS635 schreef: | Marieke913 wilt graag een skate/skeelertocht(je) organiseren. Wanneer en waar zal zij vandaag of morgen in deze topic plaatsen. Wel wat algemene info van mijn kant. Mochten er mensen zijn die wel kunnen skaten,maar niet (goed) remmen, moeten maar ff een pb naar mij sturen.
Wordt vervolgd |
Wordt vervolgd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:42
|
|
|
Wordt vervolgd |
LEUK SKEELER
|
|
Naar boven |
|
|