ChristianMatch

Forum

Woensdag 17 maart/Dagelijkse bemoediging
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 17 maart 2010, 23:35

Woensdag 17 maart/Dagelijkse bemoediging:

GEEN GROTER VREUGD:

Trek je terug in de stilte van de gemeenschap met Mij, kom tot rust - rust in die stilte en vrede.
Het leven kent geen groter vreugd dan die, welke je zult vinden in het gesprek en de omgang met Mij.
Je bent van Mij, als de ziel zijn rustplaats in Mij vindt, dan begint zijn ware leven, in mijn Koninkrijk tellen wij niet in jaren, zoals de mensen dit doen.

Wij tellen allèèn vanaf de tweede geboorte, die nieuwe geboorte, waarover IK met Nicodèmus heb gesproken, toen IK zei:

Gij lieden moet wederom geboren worden.

Wij kennen geen leven dan eeuwig leven en als iemand dat binnengaat, dan pas leeft hij.
En dit is het eeuwige leven, dat zij God, Mijn Vader kennen en Mij, de Zoon, die door Hem gezonden is, al dat zogenaamde leven vóór die tijd is zo onrijp, zo kinderachtig, zo leeg, IK stort liefde over je uit, geef liefde door, vrees niet, het is net zo dwaas te vrezen als dat een klein kind met een klein muntstukje, maar met een rijke vader, zich er over aftobt hoe de huur en de belastingen betaald moeten worden en wat hij of zij daaraan zou kunnen doen.

Behoort dit tot Mijn werk of niet?
Je moet Mij in alles vertrouwen!

Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 17 maart 2010, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1