|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 18:36
|
|
|
Zondag 14 maart/Dagelijkse bemoediging:
GODS AANRAKING:
IK ben hier, heel dicht bij je, zoals een liefhebbende moedervogel bezorgd is over haar jongen, ze met haar vleugels bedekt en heel dichtbij ze blijft, IK ben je Heer, Leven van je geest, ziel en lichaam - vernieuwer van je jeugd.
Je weet nog lang niet wat deze tijden van gesprek met Mij voor je gaan betekenen, heeft Mijn dienstknecht Jesaja niet gezegd:
Zij, die de Heer verwachten zullen de kracht vernieuwen, zij varen op met vleugelen, als arenden, zij lopen, maar worden niet moe, zij wandelen, maar worden niet mat.
Blijf trouw alles doen wat IK zeg, als je volhoudt Mijn opdrachten en wensen uit te voeren, dan zal dat je, voor zover het geestelijke, verstandelijke en tijdelijke dingen betreft, ongetwijfeld daar brengen, waar je zou willen zijn.
Als je terugdenkt aan de woorden, die IK tot je heb gesproken, zul je zien, dat je heel geleidelijk door Mij op grotere hoogte bent gebracht en dat IK, allèèn als je Mijn wensen hebt uitgevoerd, instaat bent je duidelijker en meer omlijnd onderricht en leiding te geven.
Geestvervoering van de mens is, dat de tot leven gewekte zenuwen van zijn geestelijk lichaam reageren op Gods aanraking.
Vreugde - vreugde - vreugde.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op maandag 15 maart 2010, 18:39
|
|