ChristianMatch

Forum

Het gaat minder.
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 18:31

Die peroonlijkheid.
Een echt vrouwenversierder,ben ik nooit geweest.
Wel de Ultime Vrijgezel,was ik,met dikke auto,en iets toch macho.
Zonnebril,lang haar,bakkebaarden,en no nonsens.
Ik ben nu alweer 15 jaar vrijgezel,maar nooit meer die zo leuke vrijgezel,van in ooit.
Het land van ooit dus,toen ik nog echt was die ik was.
Mijn hart is gekrenkt,en in liefde onberijkbaar geworden.
Mijn aangelaat,is in de spiegel,geen mooie haardos meer.
Wel de tand des tijd zie ik,en zorgelijke oogopslag.
Ooit was ik zo mooi,en dat werd totaal gesloopt.
Die jeugd kan nooit meer herhaald worden,toen ik zo,gelukkig was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 18:45

ALFAROMEO918 schreef:
Die peroonlijkheid.
Een echt vrouwenversierder,ben ik nooit geweest.
Wel de Ultime Vrijgezel,was ik,met dikke auto,en iets toch macho.
Zonnebril,lang haar,bakkebaarden,en no nonsens.
Ik ben nu alweer 15 jaar vrijgezel,maar nooit meer die zo leuke vrijgezel,van in ooit.
Het land van ooit dus,toen ik nog echt was die ik was.
Mijn hart is gekrenkt,en in liefde onberijkbaar geworden.
Mijn aangelaat,is in de spiegel,geen mooie haardos meer.
Wel de tand des tijd zie ik,en zorgelijke oogopslag.
Ooit was ik zo mooi,en dat werd totaal gesloopt.
Die jeugd kan nooit meer herhaald worden,toen ik zo,gelukkig was.

Alfa.....het valt me op, dat je steeds aan het terugkijken bent...... Dat is niet goed.......

Als je de hand aan de ploeg slaat, dan moet je voor je uitkijken, want anders maak je geen rechte voren......en dat is m.i. niet goed...Jezus waarschuwde hiervoor.

Reken af met je verleden....juist met datgene, wat pijn heeft gedaan....aan de andere kant was je misschien wel te zeer op je uiterlijk of iets dergelijks gefocussed vroeger....? Zou dat niet kunnen.......je vond het kennelijk nogal TE belangrijk MISSCHIEN(?) en daarom heb je het er NU nog over..... Uiterlijk is toch niet het enige, dat er voor iemand er toe doet.....je weet wel beter lijkt me......OP HET INNERLIJK KOMT HET AAN......OP DAT WAT JEZUS IN ONS LEVEN UITWERKT tot eer en glorie van Hem...om Hem te verheerlijken daarmee.....

Leer van je verleden.......en laat je handen vullen met datgene, wat de Heer je NU wil geven en kijk dan niet meer achterom, maar ga vooruit met de Heer en blijf vooruit kijken.... De Heer zal ALLES ten goede keren....ook voor jou.

Maar ga vooruit met de Heer Knipoog smiley

Luc 9,62
Jezus zei tegen hem: ‘Wie de hand aan de ploeg slaat en achterom blijft kijken, is niet geschikt voor het koninkrijk van God.’

Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 19:44

.

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op maandag 1 november 2010, 20:25
Naar boven

Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 19:47

SOLAFIDE630 schreef:
Alfa.....het valt me op, dat je steeds aan het terugkijken bent...... Dat is niet goed.......

Als je de hand aan de ploeg slaat, dan moet je voor je uitkijken, want anders maak je geen rechte voren......en dat is m.i. niet goed...Jezus waarschuwde hiervoor.

Reken af met je verleden....juist met datgene, wat pijn heeft gedaan....aan de andere kant was je misschien wel te zeer op je uiterlijk of iets dergelijks gefocussed vroeger....? Zou dat niet kunnen.......je vond het kennelijk nogal TE belangrijk MISSCHIEN(?) en daarom heb je het er NU nog over..... Uiterlijk is toch niet het enige, dat er voor iemand er toe doet.....je weet wel beter lijkt me......OP HET INNERLIJK KOMT HET AAN......OP DAT WAT JEZUS IN ONS LEVEN UITWERKT tot eer en glorie van Hem...om Hem te verheerlijken daarmee.....

Leer van je verleden.......en laat je handen vullen met datgene, wat de Heer je NU wil geven en kijk dan niet meer achterom, maar ga vooruit met de Heer en blijf vooruit kijken.... De Heer zal ALLES ten goede keren....ook voor jou.

Maar ga vooruit met de Heer Knipoog smiley

Luc 9,62
Jezus zei tegen hem: ‘Wie de hand aan de ploeg slaat en achterom blijft kijken, is niet geschikt voor het koninkrijk van God.’

Er is te veel gebeurd en ontstaan,om vooruit te kijken.
Herinderigen blijven altijd de kwellende gedachte,
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:54

Herinneringen mogen blijven, Rinus. Maar je mag ook vooruit blijven kijken. Je zegt nu dat je dat niet doet/kunt. Maar tegelijk weet je van je dochter en zo te genieten. Blijf ook dat zien voor jezelf!

En zie ook de groei die je op fora als deze hebt meegemaakt. Kwellingen heb je steeds beter naar de achtergrond weten te drukken. Je laat ze niet meer zomaar je leven beheersen. Hou dat vol!

De volgende woorden uit het gedicht van Jonathan vond ik wel heel erg op jou van toepassing:

JONATHAN890 schreef:
Mij staande houden
in niet te lijmen
gebroken dromen

Stilte doet zijn intrede
flarden wolken, maar
daarachter gloort de zon

Geen kilte van tranen
maar liefs... je hand
een kus en jij van mij

De hemel komt dichterbij

Shalom! Knipoog smiley