|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:53
|
|
|
Danklied
Voor al de mooie dingen Voor al de grootsheid hier Wil ik U danken Vader Keer op keer
Voor al de mooie kleuren Zo prachtig bij elkaar Verschillend en toch fleurig Wil ik U danken Heer
Voor zoveel lieve mensen Die U stuurde op mijn pad Die vol van U vertelde Hoe U ze tot leven bracht
Voor al de Wijsheid in Uw Woord Gepland zo vast in mijn hart Die zich opende en bloeide Voor de Liefde die U had.
Voor alle dieren groot en klein Die U creeerde, de zon en maneschijn De sterren aan de Hemel die heel de schepping op lichte hier benee
De finishtouch van man en vrouw Om U te loven bovenal De Enige God van Jeruzalem De voleinder van alle pijn is in Hem.
Dank U Vader, Papa lief Voor U zoon Jezus, die voor ons stierf Die vervulde Uw wens o Heer, Om ons te brengen tot inkeer
Dank U voor mijn kinderen Heer Die U zo teder en zo klein In mijn armen legde Niets wetend van angst en pijn
Maar de wereld is vol van pijn en leed Ook mijn kinderen ondervinden dit Papa ik leg ze terug in Uw armen U zorgt voor ze, U leid ze Heer
Veel meer dan ik kan doen Daarom verdient U een zoen Ik hou van U, mijn Papa lief U draagt hun in Uw armen
De strijd is niet mijn strijd, o Heer Maar van U en mij samen Dank U Papa dank U Heer Voor Uw Liefde voor mij telkens weer
Jill
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 11 juni 2010, 13:46
|
|