Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:52
|
|
|
Bidden op Biddag Heer, natuurlijk wil ik bidden op deze speciale dag Natuurlijk ben ik dankbaar voor alles wat ik ontvangen mag. Natuurlijk wil ik danken voor mijn dagelijks brood.
Maar weet U, ik moet steeds denken aan andermans dagelijks nood…
Ik heb zoveel in overvloed ik ben gezond ik heb het goed...
Heer, ik kan vandaag maar niet vergeten dat niet iedereen genoeg heeft te eten. Zoveel mensen hebben zorgen om het dagelijks brood voor morgen. en weten niet meer hoe het verder moet...
Ik wéét wel dat het Biddag is toch wil ik vandaag maar bidden ,Heer.
Omdat ik zelf zo dankbaar ben is mijn gebed vandaag ... voor hen.
Hallo Christianmatchvrienden:
Omdat het gisteren Biddag voor gewas en arbeid was, is dat het eerste waar we vanavond voor gaan danken en bidden, wat hebben wij het eigenlijk goed in Nederland en toch....klagen we, nooit is het goed, we willen steeds meer, maar GOD zegt, ik geef wat jullie nodig hebben, daarmee moeten wij tevreden zijn.
We bidden ook voor het familiedrama, waarbij een vader zijn kinderen en zichzelf doodde, laten we bidden dat instanties eens tot actie overgaan en niet blijven wachten, hun regeltjes maar volgen. GOD grijp toch in.
Ook besteden we aandacht aan de aardbevingen in Haiti en Turkije.
En voor de ouders die ziek zijn van iemand op deze site, die wachten op een ziekenhuisopname, ook voor vrouwen die zwanger zijn en vrouwen die graag kinderen willen. Herstel in ouders/kindrelaties.
Natuurlijk is er veel meer, maar hier willen we extra aandacht aan besteden.
Bid a.u.b. mee als jullie willen, als je het moeilijk vindt in de Gebedsroom, bid dan daar waar je bent, gebed geeft zo.n rust en kracht.
Waar zijn we?? In de chat...rechts onderin klikken...
Hopenlijk tot ziens, warme groeten van ons:
Martha en eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 11 maart 2010, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:31
|
|
|
EVA685 schreef: | Bidden op dankdag:
We bidden ook voor het familiedrama, waarbij een vader zijn kinderen en zichzelf doodde, laten we bidden dat instanties eens tot actie overgaan en niet blijven wachten, hun regeltjes maar volgen. GOD grijp toch in.
En voor de ouders die ziek zijn van iemand op deze site, die wachten op een ziekenhuisopname, ook voor vrouwen die zwanger zijn en vrouwen die graag kinderen willen. Herstel in ouders/kindrelaties.
Martha en eva. |
Ik bid jullie veel Kracht en Wijsheid van God de Vader toe. Dat jullie zullen ervaren dat Hij Heer en Meester is ten alle tijden. Dat Zijn Vrede om jullie heen zal zijn. Ik plaats jullie onder Zijn Koepel, onder Zijn Vleugels en in Zijn Tent. Daar is Zijn bescherming voor julie. Gezegende tijd, Jill
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op donderdag 11 maart 2010, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:40
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik bid jullie veel Kracht en Wijsheid van God de Vader toe. Dat jullie zullen ervaren dat Hij Heer en Meester is ten alle tijden. Dat Zijn Vrede om jullie heen zal zijn. Ik plaats jullie onder Zijn Koepel, onder Zijn Vleugels en in Zijn Tent. Daar is Zijn bescherming voor julie. Gezegende tijd, Jill |
Dank je Jill, ja, GODS bescherming hebben wij allen nodig, fijn hè, dat wij mogen komen, zoals we zijn, nooit wijst HIJ ons af.
Gods Zegen en warme groetjes van Martha en Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 18:28
|
|
|
EVA685 schreef: | Bidden op biddag voor gewas en arbeidt Heer, natuurlijk wil ik danken op deze speciale dag Natuurlijk ben ik dankbaar voor alles wat ik ontvangen mag. Natuurlijk wil ik danken voor mijn dagelijks brood.
Maar weet U, ik moet steeds denken aan andermans dagelijks nood…
Ik heb zoveel in overvloed ik ben gezond ik heb het goed...
Heer, ik kan vandaag maar niet vergeten dat niet iedereen genoeg heeft te eten. Zoveel mensen hebben zorgen om het dagelijks brood voor morgen. en weten niet meer hoe het verder moet...
Ik wéét wel dat het biddag is toch wil ik vandaag maar bidden ,Heer.
Omdat ik zelf zo dankbaar ben is mijn gebed vandaag ... voor hen.
Omdat het gisteren biddagvoor gewas en arbeid was, is dat het eerste waar we vanavond voor gaan danken en bidden, wat hebben wij het eigenlijk goed in Nederland en toch....klagen we, nooit is het goed, we willen steeds meer, maar GOD zegt, ik geef wat jullie nodig hebben, daarmee moeten wij tevreden zijn.
Natuurlijk is er veel meer, maar hier willen we extra aandacht aan besteden.
Bid a.u.b. mee als jullie willen, als je het moeilijk vindt in de Gebedsroom, bid dan daar waar je bent, gebed geeft zo.n rust en kracht.
Waar zijn we?? In de chat...rechts onderin klikken...
Martha en eva. |
Laatst aangepast door
|
HANS744
|
op donderdag 11 maart 2010, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|