|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 17:47
|
|
|
De Haleuja preken,ook helaas de Eo,klinkt zoet in de oren. Geef je Hartje dus. Jezus ik aanvaar U,daarna sport in beeld,met bord op schoot. Nu is Thomas A Kempis,in de Navolging,ook duistere taal voor mij.
Ik ben geen Monnik dus. Van alle preken,Refo,of Pinkstergemeente,heb ik nog nooit God tegen mij horen spreken,net als bij Daniél. Ik beluister preken dat wel,maar nooit in tongentaal geraakt,in de Heiligge Geestvervoering. Dat ik liever zware preken beluisterd,met de vuist op de kansel,ondanks mijn toch vrolijke aard,is mijn intensie.
Schapen die slapen dus.
De pinkstergemeenten hebben geen kansel,helaas,om er op los te beuken. Toch er ook veel van geleerd.
Je gaat gewoon de Hel in dus. Wees Dienstkecht,Man Vrouw,in Jezus Navolging. Anders is het verloren voor jou. Bediening? dat is de arm of de voet,ook in gebedsgenezing,of zending. Dat zijn Talenten,voor de Gemeente,en Zeer zeker het Volk Israël. Op aarde zijn geen schatten te bewaren.
Mijn lichaam is stervende,dus gewoon de laatste levensfase berijkt. En graaf mijn verstopt talent op,voor het te laat is. Gij onwaardigge Dienstknecht,is het laatste oordeel. Vergeef mijn Zonden,is altijd mijn gebed.
|
|