ChristianMatch

Forum

Verboden preken.
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:16

Als kind was ik dol op hagelslag,maar ik mocht er niet van snoepen.

Maar ? ik deed het wel,ook van suikersnoep,van sinterklaas,voor dat feest.

In mijn nu oude dagen snoep ik heerlijk van verboden preken,van ook de Pinkstergemeenten,wat hagelslag op mijn dagelijks brood is,of suikergoed.
Het OT met NT,word veel beter uitgelegd,en de Openbaringen,is Hott Item.

Van Israël ben ik veel te weten gekomen,in die verboden preken,van los zand.
De Wandel van Jesus,word gewoon uitgediept,in dat kort leven,en die enkele jaren van bediening,in evangelisatie.

Ook ben ik teleurgesteld,van predikkers,zij gingen ook de fout in helaas.
Ik heb geen idolen meer,wat ik ooit had,van predikkers.

Want ik ben ook geen ideaal iemand,en zeker geen aanbidding waard.

Maar ? ik beluister graag wat de Kerk onder de Korenschoof laat,zonder er het licht er over te toestaan,in heertlijkheid,van Jezus Lichtend Voorbeeld.
Er zijn inderdaad dwaaleeraars,en zo listig,om dat ook te geloven.
De satan kijk niet op leeftijd,van kerkgangers,hij verwoest en meer niet.
Zelf wil ik geen preek horen,wat ingestudeerd is,maar feiten horen,in profetie,van een leeraar,de tijd is gewoon ten einde,in Gods Geduld.

Gewoon Prefentensie,bekeer je,voor het te laat is.
Orlando Bottenblij Predikant bij de grootste Evangelisatiegemeente,in Drachten,word bewust bij vele Refogemeenten,geweerd,in zijn boodschap.
Dat baart mij ook zorgen,hij verkondig wel de Opgestane Heere,als enigste verlossing,voor ons zieleheil.
Verboden Predeking dus.
Kijk.
Mijn oom Joost,was ouderling,groot man met grote fysieke kracht,en natuurmens.
Na het sterven van zijn vrouw,die hij altijd gediend heeft in haar ziekte,en kinderloos,ging hij naar Israël op vacantie.
Hij werd gelijk bekeerd,van Calvijn ideologie,en ging Gelijk Jezus ideologie bestuderen.
Tent samenkomsten,van Kits,en het Brandpunt in Doorn.
De Boeken van Smytegeld,en Poort,ging hij verachten,en ruzie bij mijn ouders,tot grote verhitting soms.
Hij was bekeerd dus,en de kerk verachte hem toen.
Jacob Kleinhaneveld,Evangelist Hendriks,kwam in zijn leven,alles is wat geloof is,is de ogen op Israël te houden,in Gods bedoeling.

Die oom heeft mij dus ook veranderd,hij is nu voor mij nog steeds niet wijlen,en leeft nog voort in mijn gedachten.

Geen preekje horen,maar profetie,in je Hart sluiten,en desnoods ook profeteren,tot nadenken.

Bonhoefer,de duitse predikant,koos de dood,om Jezus Christus te volgen,door geen veraad aan God te plegen.
Dat was ook in predeking verboden,onder Hitler.
Ik ben echt affallig van de Reformatie geworden.
Ooit kom er de echte Reformatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1