|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 14:53
|
|
|
Mijn talenten,is veel gebrek,zelfs noten lezen op muziek,ooit gepoogd te lezen,koste groote moeite,mijn vermogen is geestelijk beperkt.
Mijn hersensspinsels,kunnen geen orgel bespelen,in mooie klanken,met Godsvrucht.
Bij toeval ? kwam ik in 1962,na 14 jaar lagere school en meer niet,in de transportwereld terecht,tot nu toe dus. Hoofdzakelijk binnenland,en benelux. Drie jaar,ook stoffeerder geweest,in heel ons land,in grote projekten,altijd op weg dus.
Ik heb geleerd,om naar de mens te luisteren,en meer kennis opgedaan als menig politius(ca) dus. Je ziet het Hart spreken,omdat ik nooit in de rede val,bij een verhaal,maar goed luister. Het kost mij best moeite,vanwege dialekten,en vraag dan gewoon,om te herhalen,wat verteld word. Dan ondekt je de schoonheid,van een oude dame of heer,die mij in vertrouwen nemen. Bij gesprek zie ik geen lichaam meer,in seksueel gevoelens,hoe aantrekkelijk ook,want het Hart spreekt,in emotie,en de ogen spreken klare taal. Ook hun gebrek,en beperktheden,ondanks hun wel inteligentie. Je ziet de Mens,zo ik ook mens ben,niets meer of minder.
Die vergankelijkheid,hun sores,achter die mooie huisbel,soms een tranendal. Een Politicus luister naar de stem van het volk,in vele gradatie,en gooit dat in de mengbeker,en onbekend met het Hart dat Huilt. Van dat Volk heb ik veel geleerd,ook in achterstandwijken,en daklozen.
Van mijn werk heb ik misbruik gemaakt,in toevaligge ontmoetingen.
Elk mens heeft een gebrek,en beperking.
Liefs.
|
|