Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 22:56
|
|
|
Datum Wereldgebedsdag: 5 maart 2010 4 maart 2011 2 maart 2012 1 maart 2013 Feestenkalender? WereldgebedsdagDatum: vrijdag 5 maart 2010 Land / gebied: Wereld Religie: Christendom Soort:
Iedere eerste vrijdag van maart gaat het gebed de wereld rond. Wereldgebedsdag wordt georganiseerd door christenvrouwen, die door gebed en actie invloed willen uitoefenen op mensen en hun omgeving.
Door Wereldgebedsdag krijgt het christelijk geloof een internationale, oecumenische dimensie. Het verenigt vrouwen over de gehele wereld. Door de Wereldgebedsdag bevestigen vrouwen, dat gebed en actie onafscheidelijk zijn en dat beide invloed hebben in de wereld.
Meer informatie (externe link):
www.wereldgebedsdag.nlWanneer is Wereldgebedsdag? Datum Wereldgebedsdag 2010: vrijdag 5 maart. Datum Wereldgebedsdag 2011: vrijdag 4 maart. Datum Wereldgebedsdag 2012: vrijdag 2 maart. Datum Wereldgebedsdag 2013: vrijdag 1 maart. Wanneer valt Wereldgebedsdag? Op welke dag valt Wereldgebedsdag? Een (nationale) feestdag in:
Hallo Christianmatch vrienden:
Vanwege de Wereld Gebedsdag willen wij een uitzondering maken en verplaatsen voor 1x van donderdag 4 maart naar vrijdag 5 maart.
We beginnen om 21.00 uur tot 22.00 uur.
We hopen dat velen met ons meebidden.
Gewoon even naar de lobby/chat...onderin rechts klikken, dan zie je vanzelf de Gebedsroom
Voor allemaal Gods Zegen en een warme lieve groet van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 3 maart 2010, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 09:29
|
|
|
EVA685 schreef: | Datum Wereldgebedsdag: 5 maart 2010 4 maart 2011 2 maart 2012 1 maart 2013 Feestenkalender? WereldgebedsdagDatum: vrijdag 5 maart 2010 Land / gebied: Wereld Religie: Christendom Soort:
Iedere eerste vrijdag van maart gaat het gebed de wereld rond. Wereldgebedsdag wordt georganiseerd door christenvrouwen, die door gebed en actie invloed willen uitoefenen op mensen en hun omgeving.
Door Wereldgebedsdag krijgt het christelijk geloof een internationale, oecumenische dimensie. Het verenigt vrouwen over de gehele wereld. Door de Wereldgebedsdag bevestigen vrouwen, dat gebed en actie onafscheidelijk zijn en dat beide invloed hebben in de wereld.
Meer informatie (externe link):
www.wereldgebedsdag.nlWanneer is Wereldgebedsdag? Datum Wereldgebedsdag 2010: vrijdag 5 maart. Datum Wereldgebedsdag 2011: vrijdag 4 maart. Datum Wereldgebedsdag 2012: vrijdag 2 maart. Datum Wereldgebedsdag 2013: vrijdag 1 maart. Wanneer valt Wereldgebedsdag? Op welke dag valt Wereldgebedsdag? Een (nationale) feestdag in:
Hallo Christianmatch vrienden:
Vanwege de Wereld Gebedsdag willen wij een uitzondering maken en verplaatsen voor 1x van donderdag 4 maart naar vrijdag 5 maart.
We beginnen om 21.00 uur tot 22.00 uur.
We hopen dat velen met ons meebidden.
Gewoon even naar de lobby/chat...onderin rechts klikken, dan zie je vanzelf de Gebedsroom
Voor allemaal Gods Zegen en een warme lieve groet van Martha en Eva. | Lekker handig om de tiojeden ondehand per minuut te wijzigen lekker overzichtelijk zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 14:07
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Lekker handig om de tiojeden ondehand per minuut te wijzigen lekker overzichtelijk zo |
Wij dachten dat jullie dit fijn zouden vinden voor 1x.
Zelf hou ik van vaste dagen en tijden, daarom zeg s.v.p. wat jullie ervan vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 18:36
|
|
|
EVA685 schreef: | Wij dachten dat jullie dit fijn zouden vinden voor 1x.
Zelf hou ik van vaste dagen en tijden, daarom zeg s.v.p. wat jullie ervan vinden |
Ik vind dat je op donderdag moet houden. De vrjdag mag je erbij nemen, maar ik vind dat je de donderdag als wekelijks erbij moet houden. Bovendien, vind ik, net als vorige week gebeurde, dat je zo'n dag niet moet verzaken. Als je zelf niet kunt, dan vind ik dat je een vervager moet zoeken.
Ik hoop niet dat je mijn woorden hard vind, want hoewel ik er ieder woord van meen, bedoel ik er niets kwaads mee.
Peter Kuipers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 20:18
|
|
|
PETER758 schreef: | Ik vind dat je op donderdag moet houden. De vrjdag mag je erbij nemen, maar ik vind dat je de donderdag als wekelijks erbij moet houden. Bovendien, vind ik, net als vorige week gebeurde, dat je zo'n dag niet moet verzaken. Als je zelf niet kunt, dan vind ik dat je een vervager moet zoeken.
Ik hoop niet dat je mijn woorden hard vind, want hoewel ik er ieder woord van meen, bedoel ik er niets kwaads mee.
Peter Kuipers. |
Je hebt gelijk Peter, ik ben NU in de Gebedsroom en morgenavond Sorry, ook voor vervanging wordt gezorgd, een volgende keer als wij niet kunnen.
Hopenlijk tot ziens!
Warme groet van Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 4 maart 2010, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:27
|
|
|
EVA685 schreef: | Je hebt gelijk Peter, ik ben NU in de Gebedsroom en morgenavond Sorry, ook voor vervanging wordt gezorgd, een volgende keer als wij niet kunnen.
Hopenlijk tot ziens!
Warme groet van Eva. |
Hallo Eva, ik lees het bericht nu pas, anders was ik er geweest. Tot de volgende keer dan maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 7 maart 2010, 13:52
|
|
|
PETER758 schreef: | Hallo Eva, ik lees het bericht nu pas, anders was ik er geweest. Tot de volgende keer dan maar. |
Jammer Peter, tot volgende week
Groetjes van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|