Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 10:16
|
|
|
we hebben een groot en machtig God,dag aan dag draagt Hij ons ik dank God voor Zijn bescherming over mijn kids en mijzelf voor de beschermengelen die Hij met ons meezend dat ondanks het grote auto ongeluk wij niets mankeren en dat ik enkel kneuzingen heb, ik dank ook voor alle mensen die ons gedragen hebben en nog steeds ons dragen in gebed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: woensdag 10 maart 2010, 12:50
|
|
|
GRACE585 schreef: | we hebben een groot en machtig God,dag aan dag draagt Hij ons ik dank God voor Zijn bescherming over mijn kids en mijzelf voor de beschermengelen die Hij met ons meezend dat ondanks het grote auto ongeluk wij niets mankeren en dat ik enkel kneuzingen heb, ik dank ook voor alle mensen die ons gedragen hebben en nog steeds ons dragen in gebed |
Wat geweldig Grace dat je dit mag getuigen hier, het had ook anders kunnen zijn Beterschap en sterkte. Jullie tijd was daar nog niet, God heeft nog een plan met jullie leven.........
Veel zegen Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 14:05
|
|
|
JILL658 schreef: | Wat geweldig Grace dat je dit mag getuigen hier, het had ook anders kunnen zijn Beterschap en sterkte. Jullie tijd was daar nog niet, God heeft nog een plan met jullie leven.........
Veel zegen Jill |
Wat een Zegen Grace, dat God jullie heeft bewaard, inmiddels hebben we er in de Gebedsroom ook al voor gedankt!
Hoe gaat het nu met je kneuzingen, kan pijn doen hoor. En de kinderen, hebben ze het een beetje verwerkt?
Warme groetjes van Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 11 maart 2010, 14:07
|
|
Naar boven |
|
|
|