|
HEIDE573
|
|
Geplaatst: maandag 13 maart 2017, 23:41
|
|
|
Lezer, Even een paar woorden die van hart moeten. Ondanks alles wat velen van ons hebben meegemaakt of misschien nog meemaken, En toch niet twijfelen om hier op Gods naam te hopen. Hij kent de weg van ieder mens, sterker nog Hij heeft ons geschapen. Gods wegen met degenen die in Hem geloven zijn vaker niet de gemakkelijkste, Maar,Hij doet alles medewerken ten goede. Nee,dit zie ik niet altijd... De waarom vragen kunnen zich opgestapeld hebben van tijd tot tijd.. Gelukkig is onze God altijd bereikbaar, dag en nacht..Amen Hij weet van de twijfels in het hart...zou ik nog iemand tegenkomen?.. En, heb ik het eigenlijk wel verdiend als ik gescheiden bent?.. Ook hier weet God van,en leert ons opnieuw te vertrouwen. Ik spreek hier niet alleen tot jullie.. nee..ik heb het hier ook tegen mij zelf. Mijn hoop mag steeds weer opnieuw op God zijn,die dit telkens weer wil werken. Ik weet dat velen hier ook van af weten,dit leven met God te kennen. Onze God is groot... En geen ding zal bij Hem onmogelijk zijn.
Hgroet, heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE573
|
op vrijdag 17 maart 2017, 10:22
|
|