Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 15:47
|
|
|
Apostel Paulus was er geen voorstander van. Allemaal schores dus,in joods jargon.
Ik bezit ergens,geen enigge ervaring,in een goed huwelijk,ondanks vele jaren gehuwd geweest,wat voor God onwaardig was.
Echte relatie schuw ik,zelfs een arm over mijn schouder,zie ik als veraad.
Ik zeg nooit meer Ik Hou van Jou,je graaft zeer snel je eigen graf in doffe ellende. Tja. Ergens was ik die ultime vrijgezel,in snelle auto,en zonnebril,toen was mijn lach nog echt. Mijn fysieke en geestelijke kracht,kwam in de sloophamer terecht,en mijn geest werd totaal verzwakt,en nooit meer die leuke jongen,met onbevangenheid,en vrolijke lach. Ik leef in bitterheid ergens door een relatie aan te gaan,en mijn lach is gewoon fake,want mijn ogen is bitterheid,die een groot verhaal kan vertellen. Zelfs een kus Wantrouw ik,ik moet weer een bezit worden,tegen onatuurlijk gedrag. Er word beweerd hondsgedrag. Maar ? een hond kan meer Liefde betonen,als menig mens.
De mens wantrouw ik. Want ik ben ook zwak,in mijn mens zijn. De echte relatie,is opgehouden,na de zondeval. Ooit kom dat weer goed,gelukkig. Maranatha dus.
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 21 februari 2010, 15:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 16:13
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Apostel Paulus was er geen voorstander van. Allemaal schores dus,in joods jargon.
Ik bezit ergens,geen enigge ervaring,in een goed huwelijk,ondanks vele jaren gehuwd geweest,wat voor God onwaardig was.
Echte relatie schuw ik,zelfs een arm over mijn schouder,zie ik als veraad.
Ik zeg nooit meer Ik Hou van Jou,je graaft zeer snel je eigen graf in doffe ellende. Tja. Ergens was ik die ultime vrijgezel,in snelle auto,en zonnebril,toen was mijn lach nog echt. Mijn fysieke en geestelijke kracht,kwam in de sloophamer terecht,en mijn geest werd totaal verzwakt,en nooit meer die leuke jongen,met onbevangenheid,en vrolijke lach. Ik leef in bitterheid ergens door een relatie aan te gaan,en mijn lach is gewoon fake,want mijn ogen is bitterheid,die een groot verhaal kan vertellen. Zelfs een kus Wantrouw ik,ik moet weer een bezit worden,tegen onatuurlijk gedrag. Er word beweerd hondsgedrag. Maar ? een hond kan meer Liefde betonen,als menig mens. De mens wantrouw ik. Want ik ben ook zwak,in mijn mens zijn. De echte relatie,is opgehouden,na de zondeval. Ooit kom dat weer goed,gelukkig. Maranatha dus. |
het rode gedeelte zie ik in diepste wezen goed, alleen verbaas ik mijzelf heel erg,dat ik een gedeelte van die tekst niet in mn hoofd kan krijgen. hier ga ik nog heel die over nadenken en kom er op terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 21 februari 2010, 18:32
|
|
|
[quote=KAT125]het rode gedeelte zie ik in diepste wezen goed, alleen verbaas ik mijzelf heel erg,dat ik een gedeelte van die tekst niet in mn hoofd kan krijgen. hier ga ik nog heel die over nadenken en kom er op terug.[/quo
Laatst aangepast door
|
ALFAROMEO918
|
op zondag 21 februari 2010, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
|
|