Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 10 september 2014, 23:37
|
|
|
Zachtjes Fluistert ik U Naam Vader Ik ben overal behalve bij U te druk met alles behalve voor U Soms fluistert ik even naar U geen eens een minuut misschien net paar seconde Druk kan ik zijn Neen ik vergeet U echt niet Het is net of de tijd mij in de beslag neemt Zo bezig met alle daagse dingen en de belangrijkste ik vergeet even nee niet even een lange tijd met U door te brengen Vader..........Vergeef mij Morgen wil ik alleen bij U zijn Morgen Vader Wilt U mij helpen Dank U
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 september 2014, 00:18
|
|
|
Zachtjes fluistert U in mijn oor Zie je dat Mijn Kind die ik zo bemind.... Zie je dat Mijn kind Ik ben jou vrind Zie je dat mijn kind
Zachtjes neurend ik U lied Vader U vergeet mij niet Dankbaar wil ik zijn nee dankbaar ben ik gewoon In mijn vreugde lied nu ter plekke uit mijn mond Vader mijn toevlucht oord Jezus ga mij voor
Fluisterd dank U Vader God van liefde Ik hou van U
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: zondag 14 september 2014, 23:21
|
|
|
Prachtige God Dankbaar stralende ogen glimlach zachtjes fluistert ik U naam
Vertrouwend hoopvol gelovend... liefde vol hou ik U vast U houdt mij staande in een wereld waar ik midden in zit al begrijp ik niet alles ik wil ook niet alles begrijpen 1 ding weet ik wel U liefde U zuivere liefde dat vervult mijn leven
zachtjes fluistert ik U Naam Prachtige Vader......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 20 oktober 2014, 23:58
|
|
|
Uw liefde is zo mooi Uw liefde is zo zachtmodig Uw liefde vult mijn leven Uw Liefde ......... vloeit over mij heen andere worden aangeraakt door Uw liefde Uw liefde raakt de andere aan in hun harten verdwalend in hun leven Hun harten aangeraakt door Uw liefde.
Lieve Vader Leven zonder U is een leven zonder Liefde Zonder U zou mijn leven waardeloos zijn U geeft mijn leven bijzondere wending een krachtige wending Dank U Vader in Jezus Naam
|
|
Naar boven |
|
|