|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 17:56
|
|
|
In één ding zijn de Reformatie,en Pinksterkerken(gemeente) het wel eens.
De Wereldgelijkvormigheid,aanhangen,is de brede weg bewandelen. Zij beiden,hebben de doelstelling,het na ons sterven,bij de Vader(ABBAH) te wezen,voor Eeuwig. Bij mijn ouder worden,heb ik geen belangstelling meer,in aanlokkelijkheden,via flitsende reclame,en billboards.
De kleutertijd,en kindertijd was Mijn wereldje,daar denk ik veel aan terug.
Bij ouder worden,gingen sexuele gevoelens ,de boventoon voeren,en later ook de lichtreclame,kom in deze wereld,proef dat,Mylord.
Niet van alles at ik,maar wel van geproefd,zeer zeker als Dienstplichtig soldaat,dat ging gewoon de perken te buiten soms ,maar niet altijd.
Ik wist dat God meekeek,en mijn moeder zag gelijk,dat ik losgeslagen was,door die andere wereld. De aanlokkelijk van Dans,en lichaamsgeur,vermengd met Parfum en Alcohol,en disco,viel ik ook voor.
Een Dominee preekte,Radio Veronica,predikt Je ben Jong en je Wilt Wat. Kies de Wereld dus,in lichtreclame,wees welkom. En Jezus Predikt Kom Tot Mij,want er is een andere Wereld,zonder lichtrecklame,maar het licht Van Gods Liefde,in de Hemelse gewesten,is de mooiste wereld,van wie de die de Zoon aanvaart.
Die wereld daar verlang ik naar.
|
|