ChristianMatch

Forum

Noach dag
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
COSI194

BerichtGeplaatst: zondag 11 mei 2014, 12:02

Beste allemaal,

Ik voelde nadat ik gisteren de Noach-dag in Dordrecht van het begin tot het eind heb meegemaakt de sterke neiging er iets over te delen.
Allereerst een groot compliment aan Cm die deze dag heeft georganiseerd en tot in de puntjes geregeld heeft.
Erg fijn dat er voor de film een korte inleiding was over wat we konden verwachten en wat de filmmakers er toe gebracht heeft om de film te regiseren zoals hij uiteindelijk geworden is.
De opdracht aan Noach om het zondige en goddeloze achter zich te laten en door hemels water gereinigd, ruimte te maken voor een nieuw begin, is in ons aller leven breed toepasbaar, dit sprak mij erg aan.
Het bezoek aan de Ark en de woorden van zijn bouwer Johan Huibers waren een mooi verlengstuk van de film, en de vraag in hoeverre laten we Gods besturing toe in ons aller leven.
De workshop van Aukelien over zinvol daten was voor mij een aangename eye opener, die
het geheel prachtig completeerde.
De enigste kanttekening bij de workshop van Aukelien is, dat het naar mijn idee primair gericht was op alleenstaanden zonder verleden. Onder de aanwezigen zaten ook mensen met een verleden zoals een scheiding, het verlies van een echtgenoot, en een bestaand gezin.
Mischien is het een idee om daar in de toekomst iets meer aandacht aan te geven.
Verder heb ik het als en rijk gezegende dag ervaren.

Ga zo door Cm!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: zondag 11 mei 2014, 19:20

Hallo Cosi,

Bedankt voor je complimenten! Goed om te lezen Lachende smiley

We zullen je opmerking over de workshop doorgeven aan Aukelien. Goed om daar een volgende keer rekening mee te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1