Auteur |
Bericht |
|
NICOLLE231
|
|
Geplaatst: woensdag 26 maart 2014, 00:40
|
|
|
1 lid van ons CM-ers heeft kanker. die is opgegeven door de doktoren. LIEVE MENSEN STEUN deze persoon (naam verwijderd). Massaal hem een kaart sturen, dat lijkt me fijn . hij is nog veel te jong om te sterven jullie mogen de kaarten sturen aan mij. dan stuur ik het doo. ivm privacy van dit lid. en hij vind het goed als mensen vrijwillig voor hem willen bidden.
hr groeten v mij
Laatst aangepast door
|
NICOLLE231
|
op zondag 30 maart 2014, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 maart 2014, 10:19
|
|
|
NICOLLE231 schreef: | 1 lid van ons CM-ers heeft kanker die opgegeven is door de doktoren. LIEVE MENSEN STEUN deze persoon (naam verwijderd).
Laten we massaal hem een kaart sturen,dan stuur ik die direkt door aan hem.mail mij voor mijn dres ls je mee wilt doen.
wie dat niet wil late die niks zeggen.
ik kanhet niet laten om hem te bemoedigen. |
Heel erg jammer dat de naam is weggehaald.... ik ga voor jou bidden dat je wijsheid mag ontvangen om te geven wat hij nodig heeft en kracht voor jezelf. Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die ook voor Nicole willen bidden. Ziekte is nooit van God, ik bid voor je dat je je mag uitstrekken naar genezing door de Heilige Geest.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 28 maart 2014, 10:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: maandag 31 maart 2014, 12:09
|
|
|
Dit topic wordt gesloten. In het subforum Gebed staat min of meer hetzelfde topic. Daar kun je verder reageren.
|
|
Naar boven |
|
|