Auteur |
Bericht |
|
ROOS055
|
|
Geplaatst: zondag 23 februari 2014, 07:50
|
|
|
Alle CM forumbezoekers die straks naar een kerkdienst gaan...."een goede dienst gewenst" Alle anderen ook een gezegende zondag. misschien kunnen we hier terug komen om iets te delen van dat wat we vandaag in de kerrkdienst of elders mochten ontvangen? Dit is dus geen oproep om zelf te gaan preken..... Ik ben benieuwd.... Nogmaals allen een gezegende zondag gewenst door
Roos
Laatst aangepast door
|
ROOS055
|
op donderdag 27 februari 2014, 11:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS055
|
|
Geplaatst: zondag 23 februari 2014, 14:40
|
|
|
Misschien moet ik de bedoeling van mijn “preek van de week” een beetje toelichten? Deze Topic….. is gewoon: …wat napraten over de preek,misschien iets delen van dat wat je mocht ontvangen of kwijt willen van dat wat je moeilijk vond…..? Geen idee of er behoefte aan bestaat? Mijn gedachte was: niet iedereen vindt iemand thuis met wie je iets (van jouw zondag) delen kunt en/of wilt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zondag 23 februari 2014, 17:32
|
|
|
ROOS055 schreef: | Misschien moet ik de bedoeling van mijn “preek van de week” een beetje toelichten? Deze Topic….. is gewoon: …wat napraten over de preek,misschien iets delen van dat wat je mocht ontvangen of kwijt willen van dat wat je moeilijk vond…..? Geen idee of er behoefte aan bestaat? Mijn gedachte was: niet iedereen vindt iemand thuis met wie je iets (van jouw zondag) delen kunt en/of wilt. |
Ik vind het een goed idee... Ik heb dat inderdaad wel eens, dat je graag even zou napraten maar dan iemand mist om mee na te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|