Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: donderdag 20 februari 2014, 08:12
|
|
|
Veel ruimte en een paar enthousiastelingen... daaruit ontstond de plek.
Zo komen we elke 2de en 4de woensdag bij elkaar om gezamelijk te eten en een stukje bedenking te delen. Diner en Woord is de formule waardoor we zoveel bijzondere, ontmoetingen mochten ervaren. ook zijn onze bbq's bij sommigen al een heel bekend gebeuren. Iedereen is hier telkens welkom
Inbreng van anderen is ook welkom
grtjs lien
Laatst aangepast door
|
LIEN529
|
op donderdag 20 februari 2014, 08:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELINE392
|
|
Geplaatst: donderdag 20 februari 2014, 09:30
|
|
|
LIEN529 schreef: | Veel ruimte en een paar enthousiastelingen... daaruit ontstond de plek.
Zo komen we elke 2de en 4de woensdag bij elkaar om gezamelijk te eten en een stukje bedenking te delen. Diner en Woord is de formule waardoor we zoveel bijzondere, ontmoetingen mochten ervaren. ook zijn onze bbq's bij sommigen al een heel bekend gebeuren. Iedereen is hier telkens welkom
Inbreng van anderen is ook welkom
grtjs lien |
Mooi initiatief, maar....waar vindt dit plaats? Groet, Eline.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEN529
|
|
Geplaatst: donderdag 20 februari 2014, 12:37
|
|
|
ELINE392 schreef: | Mooi initiatief, maar....waar vindt dit plaats? Groet, Eline. |
Het is me niet zo duidelijk wat ik hier op het forum mag plaatsen of niet... Het is in ieder geval geen financieel initiatief. De Plek is gevestigd in België aan de Nederlandse grens. Vlak bij Turnhout of postcode 2460 Tielen ongeveer even ver verwijderd van Breda, Tilburg of Eindhoven is dat ongeveer 40 km
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 20 februari 2014, 13:50
|
|
|
LIEN529 schreef: | Het is me niet zo duidelijk wat ik hier op het forum mag plaatsen of niet... Het is in ieder geval geen financieel initiatief. De Plek is gevestigd in België aan de Nederlandse grens. Vlak bij Turnhout of postcode 2460 Tielen ongeveer even ver verwijderd van Breda, Tilburg of Eindhoven is dat ongeveer 40 km |
In de algemene voorwaarden en de forumregels staat het volgende te lezen:
Het is niet toegestaan evenementen, diensten of producten te promoten waarbij je zelf een commercieel belang hebt.
Zo te lezen hebben jullie hier geen commercieel belang bij, dus dan is het geen probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELINE392
|
|
Geplaatst: donderdag 20 februari 2014, 15:05
|
|
|
LIEN529 schreef: | Het is me niet zo duidelijk wat ik hier op het forum mag plaatsen of niet... Het is in ieder geval geen financieel initiatief. De Plek is gevestigd in België aan de Nederlandse grens. Vlak bij Turnhout of postcode 2460 Tielen ongeveer even ver verwijderd van Breda, Tilburg of Eindhoven is dat ongeveer 40 km |
Erg leuk, maar te ver van mijn woonplaats.
|
|
Naar boven |
|
|