Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 december 2013, 13:51
|
|
|
Hoi! Het lijkt me leuk om met een groepje CM'ers een spelavond te houden. Ik ben heel benieuwd of hier animo voor is
Spellen die ik erg leuk vind zijn: Ticket to ride, Weerwolven, Boonanza, Caylus, Koehandel en Qwixx. Ik ben ietsje minder van de standaarspellen zoals: Rummicub en Monopoly. Hoewel dat voor een keer ook leuk kan zijn..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 december 2013, 18:24
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi! Het lijkt me leuk om met een groepje CM'ers een spelavond te houden. Ik ben heel benieuwd of hier animo voor is
Spellen die ik erg leuk vind zijn: Ticket to ride, Weerwolven, Boonanza, Caylus, Koehandel en Qwixx. Ik ben ietsje minder van de standaarspellen zoals: Rummicub en Monopoly. Hoewel dat voor een keer ook leuk kan zijn.. |
als er genoeg animokomt lijkt me een leuk idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 december 2013, 18:43
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi! Het lijkt me leuk om met een groepje CM'ers een spelavond te houden. Ik ben heel benieuwd of hier animo voor is
Spellen die ik erg leuk vind zijn: Ticket to ride, Weerwolven, Boonanza, Caylus, Koehandel en Qwixx. Ik ben ietsje minder van de standaarspellen zoals: Rummicub en Monopoly. Hoewel dat voor een keer ook leuk kan zijn.. |
Klinkt leuk! Toevallig zat ik er laatst ook over te denken om eens zoiets te roepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 december 2013, 16:54
|
|
|
ANTA961 schreef: | Klinkt leuk! Toevallig zat ik er laatst ook over te denken om eens zoiets te roepen. |
Grappig!!! Ik ben benieuwd naar verdere reacties op CM. Om de week speel ik met een vast groepje spellenvriendjes bordspellen. Ik vind het een erg leuk tijdverdrijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 december 2013, 18:56
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Grappig!!! Ik ben benieuwd naar verdere reacties op CM. Om de week speel ik met een vast groepje spellenvriendjes bordspellen. Ik vind het een erg leuk tijdverdrijf |
Leuk, als het bij mij in de buurt is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 1 januari 2014, 10:18
|
|
|
LAURA291 schreef: | Leuk, als het bij mij in de buurt is | wie wilt dat nu niet uitjes vlak bij hem of haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURA291
|
|
Geplaatst: woensdag 1 januari 2014, 11:37
|
|
|
DANIEL777 schreef: | wie wilt dat nu niet uitjes vlak bij hem of haar |
Mensen die er nodig es helemaal uit moeten, hihi
Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Mss moet ik er zelf maar es tussenuit
Laatst aangepast door
|
LAURA291
|
op woensdag 1 januari 2014, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARJAN604
|
|
Geplaatst: donderdag 2 januari 2014, 19:57
|
|
|
Who knows als de datum past...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: donderdag 2 januari 2014, 20:06
|
|
|
Er lijkt genoeg animo, ik kom binnenkort met een datum De spelavond kan bij mij thuis, maar mag ook gerust bij iemand anders. Groetjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 februari 2014, 15:49
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Er lijkt genoeg animo, ik kom binnenkort met een datum De spelavond kan bij mij thuis, maar mag ook gerust bij iemand anders. Groetjes! |
zijn de dobbelstenen pleitte dat er na een maand nog geen datum is geprikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOTORMUIS997
|
|
Geplaatst: zondag 2 februari 2014, 00:25
|
|
|
DANIEL777 schreef: | zijn de dobbelstenen pleitte dat er na een maand nog geen datum is geprikt |
Ha, ha, nee hoor! Ik krabbel alleen terug om mijn huis ter beschikking te stellen. Dus als iemand spelruimte aanbied kan het wat mij betreft door gaan
|
|
Naar boven |
|
|