Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:55
|
|
|
Maandag 15 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:
INSPIRATIE - GEEN ASPIRATIE:
Je zult gebruikt worden, de Goddelijke kracht neemt nooit af, die is voldoende om al het werk in de wereld te doen, IK heb allèèn instrumenten nodig, die IK kan gebruiken.
Als men dit wist, zou de wereld vernieuwd worden.
De wereld heeft geen supermensen nodig, maar bovennatuurlijke mensen, mensen die met volharding het eigen IK uit hun leven willen doen verdwijnen om de goddelijke kracht door zich heen te laten werken.
Laat inspiratie de plaats innemen van aspiratie, alle werkeloosheid zou ophouden.
IK heb altijd werk in overvloed om te doen en IK betaal Mijn arbeiders altijd goed, zoals je zult zien naarmate je meer en meer het juiste inzicht krijgt in het werk, dat allèèn van Mij is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:51
|
|
|
Dinsdag 16 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:
VOLKOMEN KALM BLIJVEN:
Zelfs al zou IK nooit tot je spreken, dan nog zou je goed beloond zijn voor deze tijd, die je hebt vrijgemaakt, al zat je allèèn maar stil en verlangde je naar Mij en al hunkerde je er allèèn maar naar om Mij in te ademen zoals je de frisse buitenlucht inademt.
Wees stil, wees kalm, wacht voor Mijn aangezicht, leer geduld, nederigheid en vrede van Mij.
Wanneer zul je volkomen kalm blijven, wat er ook gebeurt?
Je leert je lessen wel erg langzaam, in drukte, werk en zorg, moet het je allèèn al helpen als je de stilte zoekt.
Met jachten wordt zo weinig bereikt, je moet leren om op de drukste dagen de kalmte met je mee te dragen.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 16 februari 2010, 22:48
|
|
Naar boven |
|
|
|
|