Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 16:55
|
|
|
Ik bracht mijn zorgen bij de Heer om ze aan Hem te geven Ik bad voor wat moeilijk was Ik wilde graag blij leven
Maar toen ik daarna verder ging en alles had beleden Toen voelde ik een groot verdriet mijn last was niet verdwenen
Waarom nam U mijn zorg niet weg? Heer, wilt U niet verhoren wat ik vroeg in mijn gebed?
Toen hoorden ik deze woorden:
Ik wil je helpen,o,Mijn kind je last mag je Mij geven Al je zorgen neem ik op Mij Op heel je weg door het leven
Maar weet een ding,onthoud het goed Jouw tobben zal niet baten Jouw lasten kan ik dragen slechts als jij ze los wil laten
Waarom wil ik altijd zelf mijn weg kiezen, terwijl U veel beter weet Waarom luister ik niet gewoon naar U U die het beste met mij voor heeft
Alles moet op mijn manier lopen Maar dat kan vaak niet Op mijn manier loopt alles naar de knoppen, Maar dat zie ik schijnbaar niet
Ik wil niet meer mijn eigen zin doen, Ik wil niet meer luisteren naar wat mij het beste lijkt Ik wil doen wat U het beste vind, Zodat ik eenmaal kan leven in Uw heerlijkheid
Ik laat mijn lasten los Ik geef ze geheel aan U Niet morgen of straks Maar NU!
Verder wil ik U danken U danken voor alles wat U al heeft gedaan Dat U telkens zo goed voor mij zorgt Want daar denk ik niet vaak aan
Terwijl U altijd al voor mij zorgt De dingen die U doet zie ik vaak niet Ik zie alleen de nieuwe zorgen De angst en het verdriet
Maar ik wil juist op de mooie dingen letten Zodat ik kan zien wat U voor mij doet De zorgen in Uw Handen leggen Want ik weet dan komt het goed
Vader daarom wil ik U nu danken, Danken voor alles wat U heeft gedaan Mijn zonden gedragen, Zodat ik een schone weg op kan gaan
Leven zonder zorgen en pijn, Dat bestaat op aarde niet Hier is nog oorlog Hier is nog lijden en verdriet
Maar U komt snel terug Heer Eenmaal komt die tijd Dan zijn er geen zorgen en verdriet meer Dan leef ik in Uw Eeuwigheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:42
|
|
|
JANE866 schreef: | Ik bracht mijn zorgen bij de Heer om ze aan Hem te geven Ik bad voor wat moeilijk was Ik wilde graag blij leven
Maar toen ik daarna verder ging en alles had beleden Toen voelde ik een groot verdriet mijn last was niet verdwenen
Waarom nam U mijn zorg niet weg? Heer, wilt U niet verhoren wat ik vroeg in mijn gebed?
Toen hoorden ik deze woorden:
Ik wil je helpen,o,Mijn kind je last mag je Mij geven Al je zorgen neem ik op Mij Op heel je weg door het leven
Maar weet een ding,onthoud het goed Jouw tobben zal niet baten Jouw lasten kan ik dragen slechts als jij ze los wil laten
Waarom wil ik altijd zelf mijn weg kiezen, terwijl U veel beter weet Waarom luister ik niet gewoon naar U U die het beste met mij voor heeft
Alles moet op mijn manier lopen Maar dat kan vaak niet Op mijn manier loopt alles naar de knoppen, Maar dat zie ik schijnbaar niet
Ik wil niet meer mijn eigen zin doen, Ik wil niet meer luisteren naar wat mij het beste lijkt Ik wil doen wat U het beste vind, Zodat ik eenmaal kan leven in Uw heerlijkheid
Ik laat mijn lasten los Ik geef ze geheel aan U Niet morgen of straks Maar NU!
Verder wil ik U danken U danken voor alles wat U al heeft gedaan Dat U telkens zo goed voor mij zorgt Want daar denk ik niet vaak aan
Terwijl U altijd al voor mij zorgt De dingen die U doet zie ik vaak niet Ik zie alleen de nieuwe zorgen De angst en het verdriet
Maar ik wil juist op de mooie dingen letten Zodat ik kan zien wat U voor mij doet De zorgen in Uw Handen leggen Want ik weet dan komt het goed
Vader daarom wil ik U nu danken, Danken voor alles wat U heeft gedaan Mijn zonden gedragen, Zodat ik een schone weg op kan gaan
Leven zonder zorgen en pijn, Dat bestaat op aarde niet Hier is nog oorlog Hier is nog lijden en verdriet
Maar U komt snel terug Heer Eenmaal komt die tijd Dan zijn er geen zorgen en verdriet meer Dan leef ik in Uw Eeuwigheid |
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:46
|
|
|
Als ik mij niet vergis, is het van Corrie ten Boom
Maar een mooi gedicht om hier te lezen en te zien
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 24 april 2013, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:54
|
|
|
Ontroerend....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 21:28
|
|
|
Prachtige beelden! Met deze erbij erbij spreekt het nog meer aan ...
ZEELAND736 schreef: | Ontroerend.... |
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op woensdag 24 april 2013, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |