ChristianMatch

Forum

De reddingslijn
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: woensdag 10 februari 2010, 10:36

Woensdag 10 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:

IK ben je Redder, je Redder van de slavernij der zonde, je Redder van alle zorgen en levensmoeilijkheden, je Redder van alle ziekte.

In alle omstandigheden spreek IK tot je, zie naar Mij op voor redding, vertrouw dat IK je helpen zal, heeft niet een dienstknecht van Mij in vroeger dagen gezegd:

Al Uw golven en baren zijn over mij heengegaan?

Maar alle wateren van rampspoed konden hem niet verzwelgen, want op hem was van toepassing:

Hij kwam van omhoog, Hij greep mij, Hij trok mij op uit vele wateren.

De reddingslijn, de lijn van verlossing is de lijn van de ziel tot God, tot geloof en macht, het is een sterke lijn en geen ziel, die door die lijn met Mij verbonden is, kan omkomen.

Vertrouw, vertrouw, vertrouw, wees nooit bevreesd.

Denk aan Mijn bomen - ontdaan van hun schoonheid, gesnoeid, afgezaagd, misvormd, kaal, maar door de donkere en schijnbaar dode takken vloeit stil en in het verborgen het levenssap van de geest, totdat met de lentezon nieuw leven komt, bladeren - knoppen, bloesem, vrucht, maar vrucht, die door het snoeiproces duizendmaal beter is.

Bedenk, dat een Meester - Hovenier je onder handen heeft, Hij vergist zich niet in Zijn snoeien, verblijd je, vreugde wil zeggen, dat de heilige Geest zich uitstrekt om Mij Zijn dank te brengen.

Het is het nieuwe levenssap van de boom, dat zich naar Mij uitstrekt om later tot zo.n schone expressie te komen.

Verblijd je daarom te allen tijde, verblijd je.

Laatst aangepast door
EVA685
op woensdag 10 februari 2010, 10:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 02:19

EVA685 schreef:

IK ben je Redder, je Redder van de slavernij der zonde, je Redder van alle zorgen en levensmoeilijkheden, je Redder van alle ziekte.

In alle omstandigheden spreek IK tot je, zie naar Mij op voor redding, vertrouw dat IK je helpen zal, heeft niet een dienstknecht van Mij in vroeger dagen gezegd:

Maar alle wateren van rampspoed konden hem niet verzwelgen, want op hem was van toepassing:

De reddingslijn, de lijn van verlossing is de lijn van de ziel tot God, tot geloof en macht, het is een sterke lijn en geen ziel, die door die lijn met Mij verbonden is, kan omkomen.

Denk aan Mijn bomen - ontdaan van hun schoonheid, gesnoeid, afgezaagd, misvormd, kaal, maar door de donkere en schijnbaar dode takken vloeit stil en in het verborgen het levenssap van de geest, totdat met de lentezon nieuw leven komt, bladeren - knoppen, bloesem, vrucht, maar vrucht, die door het snoeiproces duizendmaal beter is.

Bedenk, dat een Meester - Hovenier je onder handen heeft, Hij vergist zich niet in Zijn snoeien, verblijd je, vreugde wil zeggen, dat de heilige Geest zich uitstrekt om Mij Zijn dank te brengen.

Het is het nieuwe levenssap van de boom, dat zich naar Mij uitstrekt om later tot zo.n schone expressie te komen.

Mooi Eva! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JILL658

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 11:30

EVA685 schreef:

En zo is het, bedankt Eva
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 16:52

SOLAFIDE630 schreef:
MoDenk aan Mijn bomen - ontdaan van hun schoonheid, gesnoeid, afgezaagd, misvormd, kaal, maar door de donkere en schijnbaar dode takken vloeit stil en in het verborgen het levenssap van de geest, totdat met de lentezon nieuw leven komt, bladeren - knoppen, bloesem, vrucht, maar vrucht, die door het snoeiproces duizendmaal beter is.
oi Eva! Lachende smiley

Vooral dit stukje trof mij zo Solafide.

Groetjes van Eva Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 17:05

JILL658 schreef:
En zo is het, bedankt Eva

Als wij het maar willen zien Jill en ons er open voor stellen Twijfelende smiley Knipoog smiley

Groetjes van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 23:38

EVA685 schreef:
Vooral dit stukje trof mij zo Solafide.

Groetjes van Eva Knipoog smiley

Ik kan me dat voorstellen Eva....het is tenslotte het verborgen leven met de Heer, die je snoeit. Heel pijnlijk ergens maar ook heel mooi eigenlijk.
Zo gaat dat.
Groetjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 14:19

SOLAFIDE630 schreef:
Ik kan me dat voorstellen Eva....het is tenslotte het verborgen leven met de Heer, die je snoeit. Heel pijnlijk ergens maar ook heel mooi eigenlijk.
Zo gaat dat.
Groetjes Knipoog smiley

En of dat pijn doet...maar later zie je in waarom het was...

Groetjes van mij Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1