Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 8 februari 2010, 09:44
|
|
|
Relaties zijn nooit makkelijk, jij en ik hebben ons deel gehad van zwoegen en moeilijke tijden, maar samen zijn we erdoor gekomen. Samen vonden we het toch de moeite waard om onze problemen onder ogen te zien: hebben we genoeg liefde gehad om elkaar niet los te laten. Wat we nu hebben is nog sterker door alles war we hebben meegemaakt, alles waarmee we hebben geworsteld. Ik maak me soms zorgen over de toekomst, maar met jou aan mijn zijn ziet de toekomst er zoveel stralender uit~ het heden zo dierbaar, vol betekenis.
Wij hebben tranen nodg om een lach te waarderen; we moeten onze problemen delen om ons te realiseren hoezeer we elkaar nodig hebben~ om onze liefde de kans te geven groter en sterker te worden, blijvend te zijn.
Wij verdienen niets minder dan een liefde die zal blijven door alle facetten van ons leven. Samen zullen we alle hindernissen met vertrouwen het hoofd bieden omdat we al hebben ervaren dat onze relatie zelfs door zware stormen zal blijven bestaan, zolang wij maar van elkaar houden~ met elkaar delen~ en bij elkaar blijven.
~Deanne Laura Pool~
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 8 februari 2010, 19:28
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 09:44
|
|
|
Ben ff drie dagen terug voor valentijn
Hij is heul mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 14:50
|
|
|
[quote=ROBBEDOES873]Relaties zijn nooit makkelijk, jij en ik hebben ons deel gehad van zwoegen en moeilijke tijden, maar samen zijn we erdoor gekomen. Samen vonden we het toch de moeite waard om onze problemen onder ogen te zien: hebben we genoeg liefde gehad om elkaar niet los te laten. Wat we nu hebben is nog sterker door alles war we hebben meegemaakt, alles waarmee we hebben geworsteld. Ik maak me soms zorgen over de toekomst, maar met jou aan mijn zijn ziet de toekomst er zoveel stralender uit~ het heden zo dierbaar, vol betekenis.
Wij hebben tranen nodg om een lach te waarderen; we moeten onze problemen delen om ons te realiseren hoezeer we elkaar nodig hebben~ om onze liefde de kans te geven groter en sterker te worden, blijvend te zijn.
Wij verdienen niets minder dan een liefde die zal blijven door alle facetten van ons leven. Samen zullen we alle hindernissen met vertrouwen het hoofd bieden omdat we al hebben ervaren dat onze relatie zelfs door zware stormen zal blijven bestaan, zolang wij maar van elkaar houden~ met elkaar delen~ en bij elkaar blijven.
~Deanne Laura Pool~[/qu
Mooi Robbedoes Heel herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|