Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:59
|
|
|
Vandaag is het 31 oktober... Als je iemand op straat vraagt: wat is kerst...dan weten ze dat nog wel.... Pasen....ja das dat feest van de eieren en paashaas Hemelvaartsdag? noot van gehoord.... Pinksteren? ja, dat was iets met vlammetjes en wartaal...
Ennu....denken we aan de monnik Maarten Luther.....9 van de tien mensen op straat hebben geen idee.....wie wastat en wat deedtie?
Voor wie het hier niet weet....en toch geinteresseerd is: assieblief, ga googlen en je krijgt zooooveel wijsheid mee....Doen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 22:59
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Vandaag is het 31 oktober... Als je iemand op straat vraagt: wat is kerst...dan weten ze dat nog wel.... Pasen....ja das dat feest van de eieren en paashaas Hemelvaartsdag? noot van gehoord.... Pinksteren? ja, dat was iets met vlammetjes en wartaal...
Ennu....denken we aan de monnik Maarten Luther.....9 van de tien mensen op straat hebben geen idee.....wie wastat en wat deedtie?
Voor wie het hier niet weet....en toch geinteresseerd is: assieblief, ga googlen en je krijgt zooooveel wijsheid mee....Doen hoor! |
Nee hoor, het is domweg mijn verjaardag en mijn ouders waren niet creatief genoeg om me Maartje te noemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:04
|
|
|
INGE721 schreef: | Nee hoor, het is domweg mijn verjaardag en mijn ouders waren niet creatief genoeg om me Maartje te noemen
|
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de naam Inge wel veeeeel mooier en vlotter vind klinken dan Maartje hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:44
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de naam Inge wel veeeeel mooier en vlotter vind klinken dan Maartje hoor! |
Pas op he!! Daar ben ik naar vernoemd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:44
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de naam Inge wel veeeeel mooier en vlotter vind klinken dan Maartje hoor! |
Pas op he!! Daar ben ik naar vernoemd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:45
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Pas op he!! Daar ben ik naar vernoemd.... | Nou ja...2 keer was niet nodig......k zal het zelf maar zeggen
|
|
Naar boven |
|
|