Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 21:19
|
|
|
Als ik me zorgen maak over iemand op CM
- bespreek ik dat met de persoon in kwestie
- bespreek ik dat met andere CM'ers
- houd ik mailwisselingen voor mezelf
- deel ik mailwisselingen met andere CM'ers
- zet ik informatie op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 21:26
|
|
|
Ik zal zelf even aftrappen. Ik probeer dat toch echt met de persoon in kwestie te bespreken. Als het een keer ter sprake komt in de chat, zal ik in eerste instantie mensen wel naar de persoon in kwestie verwijzen. Als ik al meega in bepaalde gesprekken, is het in elk geval niet in termen van zwart maken of veroordelend, maar puur zorg uitend. Mailwisselingen zullen nooit gebruikt worden naar anderen toe en ook het forum is voor mij niet de plek om daar iets te plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 21:29
|
|
|
definieer jij eerst eens waarom je je zorgen zou maken? enneh Henk, hoe doe jij dat zelf?
stel dat een onschuldig meisje blij verteld dat ze met een oudere man een week naar turkeye gaat op vacantie. nou weet jij dat deze man erg wisselend is in zijn contacten met dames, maar het vooral heeft voorzien op jongere vrouwen.... waarschuw jij dat meisje dan, HENK710?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 21:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | definieer jij eerst eens waarom je je zorgen zou maken? enneh Henk, hoe doe jij dat zelf?
stel dat een onschuldig meisje blij verteld dat ze met een oudere man een week naar turkeye gaat op vacantie. nou weet jij dat deze man erg wisselend is in zijn contacten met dames, maar het vooral heeft voorzien op jongere vrouwen.... waarschuw jij dat meisje dan, HENK710????? |
Die definitie zal per persoon anders zijn, Pieter. Hoe ik het zelf doe, heb ik al proberen aan te geven. En ja, in het geval van je casus kan het zeker zijn dat ik mijn zorg uit, zoals je wel bekend is! Maar dan niet enkel naar de vrouw, maar ook naar de man in kwestie (zoals dat indertijd ook gebeurd is )
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|