Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 19:52
|
|
|
Onlangs bezocht ik een concert van Ralph van Maanen
De hal is groot en donker Muziek en neonlicht Vanaf een afstand zie ik jou Een spot op je gezicht Je houding stoer, je lach is lief Muziek uit je gitaar En semi- nonchalant haal jij je handen door je haar Je stem is warm en donker 'k zing zachtjes met je mee Ik ken niet al je liedjes maar een paar van je cd Je zingt vol vuur en passie en vol liefde over God En ik word haast jaloers bij mij zit alles zo op slot Ooit had ik ook die passie maar nu is het leeg van binnen Misschien moet ik gewoon weer simpel van voor af aan beginnen Beginnen met te zeggen heel eenvoudig: "Here God... m'n deur zit dicht-----potdicht haalt U 'm van het slot?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 20:37
|
|
|
ANITA412 schreef: | Onlangs bezocht ik een concert van Ralph van Maanen
De hal is groot en donker Muziek en neonlicht Vanaf een afstand zie ik jou Een spot op je gezicht Je houding stoer, je lach is lief Muziek uit je gitaar En semi- nonchalant haal jij je handen door je haar Je stem is warm en donker 'k zing zachtjes met je mee Ik ken niet al je liedjes maar een paar van je cd Je zingt vol vuur en passie en vol liefde over God En ik word haast jaloers bij mij zit alles zo op slot Ooit had ik ook die passie maar nu is het leeg van binnen Misschien moet ik gewoon weer simpel van voor af aan beginnen Beginnen met te zeggen heel eenvoudig: "Here God... m'n deur zit dicht-----potdicht haalt U 'm van het slot?" |
wat een geweldig gedicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|