ChristianMatch

Forum

tupperware
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
DJHAMMEKE404

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2010, 19:21

hoikes iedereen, zou graag langs deze weg een oproep doen aan iedereen voor nu 2 februari om 20.00 u tot 22.00 u wie wil komen naar Heeze boelakkers nr 2 je krijgt van mij een Waardebon van 25 euro en als je mee gaat dan Gelieve met mij contact op te Nemen via e-mail voor verder af te spreken.tot morgen avond 17 uur kan u mij contacteren daarvoor Moet de plaatsen weten met hoeveel gasten we zijn. mijn mail adres is djhammeke@hotmail.com
Alvast bedankt en hoop op reacties groetjes

Laatst aangepast door
DJHAMMEKE404
op zondag 31 januari 2010, 19:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 14:09

DJHAMMEKE404 schreef:
hoikes iedereen, zou graag langs deze weg een oproep doen aan iedereen voor nu 2 februari om 20.00 u tot 22.00 u wie wil komen naar Heeze boelakkers nr 2 je krijgt van mij een Waardebon van 25 euro en als je mee gaat dan Gelieve met mij contact op te Nemen via e-mail voor verder af te spreken.tot morgen avond 17 uur kan u mij contacteren daarvoor Moet de plaatsen weten met hoeveel gasten we zijn. mijn mail adres is djhammeke@hotmail.com
Alvast bedankt en hoop op reacties groetjes

deze keer krijg ik dat niet meer rond ivm vervoer en oppas voor de kids .
tip :volgende keer eerder op forum zetten dus jammer volgende keer beter,heb wel ibnterresse in zo'n waardebon Knipoog smiley
groetjes Grace
Naar boven

Auteur Bericht
KATJA065

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 19:30

Ik heb in het verleden ook een tupperware party gehad. Het was er gezellig. Je hoeft niks te kopen. Het is niet verplicht. En je bent even uit.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1