|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:13
|
|
|
Vraag je waarom ik blijf zingen over vreugdevolle dingen en waar ik mijn rust nu heb gevonden? 't Komt doordat ik ook mag weten dat mijn zonden zijn vergeten. Dat vertelt Zijn Woord mij onomwonden.
Nu ken ik Jezus en grote vreugde, Zijn vrede daalde in mij neer. Zijn liefde zocht mij, Zijn bloed dat kocht mij. De Heere Jezus is mijn Heer.
Christus zal Zich openbaren, aan wie trouw Zijn Woord bewaren; zij die uit de waarheid willen leven. Er stroomt een rivier van vrede; kom toch uit de legerstede naar de vrijheid die Hij jou wil geven.
Nu ken ik Jezus en grote vreugde, Zijn vrede daalde in mij neer. Zijn liefde zocht mij, Zijn bloed dat kocht mij. De Heere Jezus is mijn Heer.
Straks komt Hij de Zijnen halen, reis ik naar des Konings zalen om voor eeuwig bij mijn Heer te wezen. Maar tot aan die grote morgen in 't land zonder pijn en zorgen zal 'k vertellen Wie mij mij heeft genezen.
|
|