|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 07:57
|
|
|
De Heer is mijn Herder Hij is alles wat ik nodig heb Hij brengt mij tot rust en Hij geeft nieuwe kracht Hij leidt mij steeds verder op de juiste weg die ik moet gaan de Heer is mijn Herder Al ga ik door een donkere dal ik hoef niet bang te zijn ik weet dat U mij bij zal staan U bent heel dichtbij De Heer is mijn Herder Hij is alles wat ik nodig heb Hij brengt mij tot rust en Hij geeft nieuwe kracht Hij leidt mij steeds verder op de juiste weg ik moet gaan de Heer is mijn Herder Want wat mij ook wordt aangedaan U helpt mij telkens weer U geeft mij wat ik nodig heb en nog zoveel meer De Heer is mijn Herder Hij is alles wat ik nodig heb Hij brengt mij tot rust en Hij geeft nieuwe kracht Hij leidt mij steeds verder op de juiste weg ik moet gaan de Heer is mijn Herder U goedheid en Uw liefde,Heer volgen mij altijd Eik mag heel dichtbij U zijn tot in de eeuwigheid De Heer is mijn Herder Hij is alles wat ik nodig heb Hij brengt mij tot rust en Hij geeft nieuwe kracht Hij leidt mij steeds verder op de juiste weg ik moet gaan de Heer is mijn Herder
|
|